بهترین لوازم جانبی‌های پلی استیشن در سال ۲۰۲۳

0 405

در این مقاله قصد داریم ده مورد از بهترین لوازم جانبی‌های پلی استیشن را از سخت افزار گرفته تا دستگاه‌های شخص ثالث به شما معرفی کنیم.

به گزارش ایستاتگ و به نقل از  businessinsider، در میان این لوازم جانبی‌های برتر هدست PS5،  سونی Pulse 3D و کنترلر Scuf’s Reflex  نیز قرار دارند.

 

کنسول‌های پلی استیشن محبوب سونی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مرکز سیستم سرگرمی خانگی شما باشد.

اگرچه PS4 و PS5 هر دو دارای ویژگی‌هایی برتری هستند، اما لوازم جانبی‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود تجربه بازی، از کنترل‌کننده‌ها گرفته تا هدست‌ها، تهیه کرده و از آن‌ها لذت ببرید.

هیچ نقصی در لوازم جانبی‌هایی که توسط خود سونی ساخته شده وجود ندارد و بیشتر آنها با هر یک از کنسول‌ها کار می‌کنند. در این میان سازندگان شخص ثالث، مانند Scuf و Hori، لوازم جانبی عالی برای پلی استیشن نیز می‌سازند، از گیم‌پدهای قابل تنظیم تا چرخ‌های مسابقه که استفاده از آن‌ها خالی از لطف نیست.

سونی همچنین توانایی افزایش حافظه پلی استیشن شما را ارتقا داده که منجر به انتخاب درایوهای داخلی و خارجی می‌شود که برای افرادی که به فضای بیشتری برای دانلود بازی‌های اضافی نیاز دارند، عالی هستند.

 

کنترلر DualSense

  • 74.00 دلار از آمازون

کنترلر DualSense پلی استیشن 5 دارای چندین ویژگی عالی است و در نتیجه جایگزین‌ها و رقبایی محدودی برای آن وجود دارد. یک کنترلر اضافی یک مزیت است، مخصوصا زمانی که دوستانتان برای بازی به خانهٔ شما می‌آیند.

DualSense با ماشه تطبیقی، بازخورد لمسی و میکروفون و بلندگوی داخلی منحصر به فرد است. شما این ویژگی‌ها را در بیشتر کنترلرهای برندهای دیگر پیدا نخواهید کرد.

البته بهتر است بدانید که DualSense با پلی استیشن 4 کار نمی‌کند، اما کنترلرهای PS4 DualShock برای اجرای بازی‌های PS4 روی PS5 به دلیل سازگاری با نسخهٔ قبلی، کار می‌کنند.

DualSense  در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی، بنفش، صورتی و خاکستری در دسترس است. قیمت نسخه‌های رنگی آن 5 دلار بیشتر از مدل سفید استاندارد است.

 

کنترلر Scuf Reflex

  • 209.99 دلار از SCUF

بازیکنان PS5  می‌خواهند در بازی‌های شاتر مانند Call of Duty و Fortnite برتری داشته باشند. برای این کار می‌توانند از این کنترلر استفاده کنند.

Scuf Reflex، یک گیم‌پد با ویژگی‌های منحصر به فرد DualSense و در عین حال چهار دکمه اضافه در پشت برای کنترل‌های قابل تنظیم استو

شما می‌توانید رنگ Scuf Reflex را نیز به طور کامل سفارشی کنید، از دکمه‌ها گرفته تا پنل و تزئینات.

همچنین یک کنترلر Scuf Reflex FPS گران‌تر نیز وجود دارد که تریگرهای تطبیقی ​​DualSense را با یک ماشه که برای تقلید از سرعت کلیک ماوس است، جایگزین می‌کند.

 

شارژ پلی استیشن DualSense

  •  22.99 دلار از PLAYSTATION

دستگاه  شارژ رسمی DualSense سونی یک روش مناسب برای اتصال و ذخیره و شارژ کنترلرها در زمانی است که از آن‎ها استفاده نمی‌کنید . ایستگاه شارژ از شارژ هوشمند بهره می‌برد که با همان سرعت کابل USB-C کار می‌کند، اما نیازی نیست یکی از پورت‌های USB کنسول خود را اشغال کنید.

 

ضمیمه دکمه برگشت DualShock 4

  • 29.80 دلار از آمازون

این لوازم جانبی دو دکمه قابل تنظیم را به پشت کنترلر PS4 DualShock اضافه می‌کند.

بازیکنان می‌توانند دکمه‌ها را روی هر ورودی تنظیم کنند. این یک جایگزین خوب برای یک کنترلر کامل است.

DualShock 4 هنگام اجرای بازی‌های پلی استیشن 4 در PS5 کار می‌کند.

 

هدست بی سیم HyperX Cloud Alpha Wireless

  • 159.99 دلار از آمازون

این هدست بی سیم با کنسول‌های پلی استیشن و همچنین رایانه‌های شخصی کار می‌کند و با یک بار شارژ صدها ساعت دوام می‌آورد. این هدست برای برقراری ارتباط با اعضا در طول بازی‌های آنلاین عالی است و با فناوری صوتی سه بعدی سونی در PS5 برای صدای فضایی فراگیر، سازگار است.

در مواقعی که نمی‌توانید میکروفون را حذف کنید؛ هدست دارای کنترل‌هایی برای کنترل صدا و بی صدا کردن است.

 

هدست بی سیم پلی استیشن PULSE 3D

  • 97.00 دلار از آمازون

این هدست با برند پلی استیشن یک گزینه عالی و سطح پایه با طراحی سازگار با کنسول PS5 است. این هدست برای کار با ویژگی صوتی سه بعدی PS5 ساخته شده و دارای یک میکروفون داخلی است.

کنترل‌های روی برد به شما این امکان را می‌دهند صدا را بین بخش بازی و مهمانی متعادل کنید و ویژگی نظارت به شما امکان می‌دهد هنگام بازی صدایتان را بشنوید.

هدست Pulse 3D با PS4 و PC کار می‌کند، اگرچه کمی گران‌تر از رقبا است.

 

Hori Racing Wheel Apex

  • 119.99 دلار از آمازون

این یک چرخ مسابقه ابتدایی عالی برای طرفداران بازی‌هایی مانند Gran Turismo 7، F1 22، و Dirt 5 است.

این چرخ با PS4 و PS5 و همچنین PC کار می‌کند. چرخ به گونه‌ای طراحی شده که به انتهای میز بچسبد و دارای پدال است.

Hori برنامه‌ای ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد تا چهار نمایه سفارشی را ذخیره کنید.

 

درایو بازی Seagate Game Drive برای پلی استیشن

  • 84.99 دلار

یک هارد دیسک اکسترنال به شما امکان می‌دهد بازی‌های پلی استیشن 4 و سایر داده‌ها مانند فیلم و بازی را ذخیره کنید. سیگیت همچنین درایوهای خارجی حالت جامد را ارائه می‌کند که زمان بارگذاری سریع‌تری دارند، اما گران‌تر هستند.

بازی‌های پلی‌استیشن 5 به نوع درایو سریع‌تری نیاز دارند؛ در نتیجه شما باید نوع خاصی از درایو داخلی را تهیه کنید.

 

درایو حالت جامد Corsair 2TB MP600 Pro Gen4 برای PS5

  • 219.99 دلار از آمازون

درایو حافظه داخلی پلی استیشن 5 را می‌توان ارتقا داد؛ اما برای کارکرد صحیح به درایو جایگزین با سرعت مشخص نیاز است.

این درایو Corsair سرعت‌های مورد نیاز را در اختیار سیستم قرار می‌دهد و فضای ذخیره سازی موجود در کنسول را دو برابر می‌کند. اگر تصمیم به تعویض درایو کنسول دارید، باید پوشش بیرونی PS5 را بردارید و یک پورت مخصوص را باز کنید، اما نیازی به جدا کردن کامل سیستم نیست.

 

کاورهای کنسول پلی استیشن 5

  • 52.99 دلار از آمازون

سونی برای پوشاندن پنل‌های سفید معمولی PS5، روکش‌های رنگی آن را می‌فروشد. رنگ‌های موجود عبارتند از مشکی، قرمز، آبی، بنفش، صورتی و خاکستری است. می‌توانید همه آنها را از فروشگاه پلی استیشن سفارش دهید.

فرآیند قرار دادن و نصب این کاورها مستلزم آن است که پنل‌های سفید پلی‌استیشن 5 را بردارید، اما فرآیند کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد و قطعات ظریف کنسول را در معرض خطر قرار نمی‌دهد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.