آموزش حذف اکانت‌های پیشنهادی در اینستاگرام

0 283

پیشنهادات اینستاگرام یک ویژگی بسیار بحث برانگیز در این شبکه اجتماعی است که برخی آن را کاربردی می‌دانند، زیرا به یافتن کاربران دیگر با علایق یکسان، به آن‌ها  کمک می‌کند.  اما برخی ترجیح می‌دهند این حساب‌های پیشنهادی را نبینند.

در این مقاله، چگونگی ایجاد لیست اکانت‌های پیشنهادی با الگوریتم، نحوه حذف این حساب‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.

اگر یک حساب تجاری دارید و اصلاً به پیشنهادات اینستاگرام نیاز ندارید، این ویژگی را آف کنید. اما مراقب باشید که حساب خود را به گونه‌ای تنظیم نمایید که بدون این ویژگی رشد حساب شما کاهش پیدا نکند.

 

الگوریتم پیشنهادات اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

الگوریتم اینستاگرام لیستی از کاربران مشابه شما با توجه به سیگنال‌های مختلف را به شما پیشنهاد می‌کند. حال به شما می‌گوییم که این ویژگی بر چه اساسی کار می‌کند؟

 

بر اساس دوستان مشترک. اینستاگرام حساب‌های کاربری را تجزیه و تحلیل کرده و اگر متوجه شود شما و کاربر دیگری دوستان مشترک زیادی دارید، آن حساب را به شما پیشنهاد می‌دهد تا او را فالو کنید.

بر اساس رفتارهای شما در اینستاگرام. این شبکه بر اساس اینکه شما از چه پروفایل‌هایی بازدید می‌کنید، پست‌های کسانی را دوست دارید و نظر می‌دهید؛ برخی حساب‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد.

تاریخچه جستجو. اگر اکانت اینستاگرام شخصی را جستجو کرده اید، به احتمال زیاد اینستاگرام دیر یا زود آن اکانت را به شما پیشنهاد می‌دهد.

شبکه‌های اجتماعی مرتبط.  همه می‌دانیم که اینستاگرام و فیسبوک متعلق به متا هستند. بنابراین، این دو شبکه اجتماعی ارتباط نزدیکی با هم دارند. بنابراین، اینستاگرام حساب‌هایی که شما در فیسبوک دنبال می‌کنید را به شما پیشنهاد می‌دهد.

موقعیت مکانی شما. الگوریتم اینستاگرام موقعیت مکانی شما را ردیابی می‌کند تا لیست پیشنهاداتی را به شما بدهد. بر اساس جایی که زندگی می‌کنید و شهرها و کشورهایی که سفر کرده اید.

اطلاعات دستگاه. اینستاگرام اطلاعات مربوط به دستگاه شما را جمع آوری می‌کند. به طور مثال شما دو حساب اینستاگرام دارید که به هم متصل نیستند. در این راستا اینستاگرام  افرادی که در حساب دوم فالو دارید را در حساب اولتان پیشنهاد می‌دهد و برعکس.

مخاطبین تلفن. اگر اینستاگرام را با مخاطبین تلفنتان همگام سازی کرده اید، حساب کاربرانی که شماره آنها را دارید و با همان شماره در اینستاگرام عضو شده اند به شما پیشنهاد داده می‌شود.

برای حذف آن شما باید همگام سازی مخاطبین را غیرفعال کنید، در این صورت دوستان و سایر افرادی که در مخاطبین خود دارید را نخواهید دید. برای این کار از روش زیر استفاده کنید:

حساب خود را باز کنید و روی عکستان در پایین سمت راست ضربه بزنید.

روی سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

به تنظیمات بروید.

حساب را انتخاب کنید.

روی Contacts syncing ضربه بزنید.

روی نوار لغزنده کنار Connect contacts ضربه بزنید تا فعال شود.

 

چگونه یک حساب اینستاگرام را از پیشنهاداتمان حذف کنم؟

اکانت‌های پیشنهادی در اینستاگرام

 

اگر از یک حساب خاص خسته شده اید و دیگر دوست ندارید در پیشنهادات اینستاگرام شما ظاهر شود، می‌توانید آن را از لیست حذف کنید.

پیشنهادات اینستاگرام به طور معمول بعد از اولین یا دومین پست در فید ظاهر می‌شود. اگر دوباره کاربر ناخواسته را مشاهده کردید، فقط روی نماد ضربدر در بخشراست بالای آن ضربه بزنید.

با این کار حساب پیشنهادی را حذف می‌کنید و پروفایل شما نیز به این کاربران توصیه نمی‌شود. بنابراین، اگر پروفایل شما تجاری است  توصیه می‌کنیم از این قابلیت استفاده نکنید.

می‌توانید لیست اکانت‌های پیشنهادی در اینستاگرام را به صورت دستی پاک کنید. دو راه برای انجام این کار وجود دارد.

در اولین روش روی مشاهده همه ضربه بزنید.

در لیست اسکرول کنید و به دنبال پروفایل‌هایی باشید که دوست دارید حذف کنید. برای حذف آنها، نماد ضربدر کنار Follow را بزنید.

راه دیگر برای پیدا کردن اکانت‌های پیشنهادی در اینستاگرام از تب دیسکاور است.

پروفایل خود را در اینستاگرام باز کنید و روی عکس پروفایل در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

روی سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

به Discover people بروید.

شما همان لیستی را که در فید پروفایل وجود دارد، خواهید دید. اگر کاربردی را پیدا کردید که می‌خواهید از پیشنهادات حذف کنید، فقط روی نماد ضربدر کنار آن ضربه بزنید.

 

آیا می‌توانم پیشنهادات حساب اینستاگرام را یک بار برای همیشه غیرفعال کنم؟

خیر، هیچ راهی برای خلاص شدن از شر اکانت‌های پیشنهادی در اینستاگرام برای همیشه نیست و هرزگاهی این پیشنهادات به شما نشان داده می‌شوند.

نحوه غیرفعال کردن اعلان‌های مشابه « you might know » اینستاگرام

اینستاگرام یک راه دیگر برای پیشنهاد اکانت‌ها دارد.  آیا همیشه اعلان‌های « you might know» دریافت می‌کنید؟ در واقع، این اعلان نه تنها حواس را پرت می‌کند، بلکه می‌تواند مردم را نیز گمراه کند.

اما اگر از این اعلان‌ها خسته شده‌اید، وقت آن است که آن را خاموش کنید. در اینجا روش کار آمده است:

پروفایل خود را در اینستاگرام باز کنید و روی عکس پروفایلتان ضربه بزنید.

روی سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و به تنظیمات بروید.

به Notifications بروید.

سپس روی Following and Followers ضربه بزنید.

پیشنهادات حساب را پیدا کرده و روی خاموش ضربه بزنید.

 

چگونه در اینستاگرام به کاربران دیگر پیشنهاد داده نشویم؟

فقط در نسخه وب پلتفرم می‌توانید حساب اینستاگرام خود را از پیشنهادات دیگران مخفی کنید.

در اینجا روش کار آمده است:

پروفایل خود را در نسخه دسکتاپ اینستاگرام باز کرده و روی عکس پروفایل در بالای سمت راست کلیک کنید.

به بخش پروفایل رفته و روی Edit Profile کلیک کنید.

به پایین صفحه بروید. علامت کنار پیشنهادات حساب مشابه را بردارید.

در نهایت روی Submit کلیک کنید.

 

منبع: taplink

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.