آموزش پست کردن عکس‌های عمودی در اینستاگرام

0 1,774

پست کردن تصاویر در اینستاگرام بسیار ساده است؛ اما مشکل زمانی رخ می‌دهد که می‌خواهید عکس عمودی را در اینستاگرام پست کنید.

به گزارش ایستاتگ و به نقل از itgeared، برای پست کردن عکس‌های عمودی در اینستاگرام ممکن است مجبور شوید آن را برش دهید، که در این صورت لبه‌های عکس شما از بین می‌رود و زیبایی اولیه عکس شما را ندارد.

پست کردن عکس‌های عمودی در اینستاگرام

پیش از این، اینستاگرام فقط اجازه پست تصاویر مربعی را می‌داد، اما در حال حاضر امکان پست تصاویر پرتره و منظره نیز در دسترس است.

اینستاگرام در حال حاضر امکان پست و خلاقیت در عکس‌های پرتره را در دسترس قرار داده و روش‌های مختلفی برای ارسال عکس‌های پرتره بدون برش تصویر وجود دارد.

اینستاگرام این ویژگی را در خود جای داده است؛ اما اگر خروجی مورد رضایت شما نیست؛ می‌توانید از ابزارهای شخص ثالث دیگر برای برش تصویر بدون از دست زفتن کیفیت استفاده کنید، سپس آن را در اینستاگرام پست کنید.

اگر در مورد نحوه ارسال تصاویر پرتره در اینستاگرام مشکل دارید، این راهنما به شما کمک می‌کند.

ما تمام جزئیاتی را به اشتراک گذاشته و راهنمای گام به گام ارسال عکس‌های پرتره را به شما آموزش می‌دهیم. علاوه بر این، ابزارهای ویرایش شخص ثالث قابل اعتماد برای برش عکس‌های پرتره را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

برای پست کردن عکس در اینستاگرام؛ سایز تصاویر باید چقدر باشد؟

اگر می‌خواهید یک تصویر مربعی در اینستاگرام پست کنید، برخلاف تصاویر منظره یا پرتره، هیچ مشکلی وجود ندارد.

علاوه بر این، اینستاگرام به طور خودکار هر تصویر بارگذاری شده را به نسبت 4:5 برش می‌دهد، که برای تصاویر عمودی خوب نیست.

به تصویر یک برج فکر کنید. چگونه در نسبت 4:5 جا شود بدون اینکه زیبایی آن را از بین ببرد؟

اینستاگرام امکان پست اندازه‌های مختلف تصویر را در دسترس کاربر قرار داده است. اگر تصویر مربعی است، می‌توانید آن را با حداکثر اندازه 600 در 600 بارگذاری کنید.

برای تصاویر پرتره، حداکثر اندازه 480 در 600 مورد نیاز است و مناظر باید دارای حداکثر اندازه 1080 در 607 باشد.

اکنون که حداکثر اندازه برای تصاویر پرتره را می‌دانید، اجازه دهید نحوه پست یک تصویر پرتره را به شما نشان دهیم.

 

پست تصاویر عمودی در اینستاگرام

اندازه تصویر پرتره شما چقدر است؟ می‌توانید از مراحل زیر برای پست یک تصویر در اینستاگرام بدون برش آن استفاده کنید. اگر اندازه آن مشکل دارد، می‌توانید از ابزارهای ویرایش شخص ثالث استفاده کنید.

برنامه اینستاگرام خود را باز کنید و وارد حساب خود شوید.

یک پست ایجاد کنید و تصویر مورد نظر برای آپلود را از گالری انتخاب کنید.

پس از انتخاب، یک نماد برش در پایین صفحه مشاهده می‌کنید که در سمت چپ است.

یک شبکه روی عکس نشان داده می‌شود. تصویر خود را طوری تنظیم کنید که به بهترین شکل روی این شبکه قرار گیرد.

تصویر هم می‌تواند به صورت افقی و هم عمودی قرار گیرد.

پس از تنظیم، تصویر خود را پست کنید.

آیا این  روش کار کرد؟ در بهترین حالت، تصویر بدون توجه به عمودی بودن در پست اینستاگرام آپلود می شود. این تنظیمات باعث می‌شود تا تصویر شما کیفیت خود را از دست ندهد و از برش دادن لبه‌های تصویر جلوگیری می‌کند.

این روش داخلی اینستاگرام برای ارسال عکس‌های عمودی است. اگر  این روش برای شما کار نکرد، ابزارهای شخص ثالثی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

 

به عنوان مثال، اگر کاربر آیفون هستید، ابزاری مانند Whitagram برای تغییر اندازه عکس‌های عمودی شما عالی است و خبر خوب این است که کیفیت تصویر شما حفظ می‌شود.

برای اندروید، چند ابزار وجود دارد، اما یکی از ابزارهای مهم و محبوب، No Crop & Square برای اینستاگرام است.

 

این دو ابزار برای پست کردن تصاویر عمودی در اینستاگرام عالی و متمایز هستند. بنابراین، شما هنوز هم می‌توانید تصویر آسمان خراش را در اندازه کامل در اینستاگرام پست کنید.

 

آیا امکان ارسال تصاویر عمودی در اینستاگرام بدون برش وجود دارد؟

تا پیش از این اینستاگرام فقط تصاویر مربعی را مجاز می‌دانست. با این حال، بعدها به عکاسان اجازه دارد تا تصاویر منظره و پرتره را هم پست کنند. محدودیت اصلی در حداکثر اندازه‌های مجاز است.

با این وجود، اینستاگرام در حال حاضر به شما امکان ارسال تصاویر پرتره را می‌دهد.

با این حال، اینستاگرام حداکثر اندازه مجاز برای تصاویر پرتره را تعیین کرده است. اگر تصویر شما از این اندازه بزرگ‌تر است، بهترین گزینه استفاده از ابزار شخص ثالث است. پس از تغییر اندازه عکس، می‌توانید  آن را به راحتی و به صورت عمودی پست کنید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.