چگونه یک فیتنس اینفلوئنسر شویم | راهنمای گام به گام برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر ورزشی

0 276

در این راهنمای گام به گام به شما یاد می‌دهیم چگونه به یک فیتنس اینفلوئنسر  یا همان تاثیرگذار در حوزه ورزشکار و تناسب اندام تبدیل شوید.

6 قدم برای تبدیل شدن به یک فیتنس اینفلوئنسر

وقتی تصمیم گرفتید که یک فیتنس اینفلوئنسر شوید، هدف اصلی شما این است که صدها هزار فالوور فعال در بخش ورزش و رژیم غذایی به دست آورید.

اگر می‌خواهید به یک فیتنس اینفلوئنسر پولی تبدیل شوید، باید راهی برای کسب درآمد نیز داشته باشید و پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

 

  1. جایگاه خود را مشخص کنید

یک محدوده را انتخاب کنید و در آن فعالیت کنید. شما ممکن است یک اینفلوئنسر سلامت و تناسب اندام، یک اینفلوئنسر کاهش وزن، یک اینفلوئنسر در باشگاه و ورزش و غیره شوید.

انتخاب جایگاه خاص باعث می‌شود به عنوان یک فیتنس اینفلوئنسر سریع‌تر رشد کنید. این به این دلیل است که از این طریق می‌توانید محتوای بسیار هدفمند ایجاد کنید. با این کار:

مخاطب شما بیشتر آن را می‌بیند. موضوعات پست هدفدار به معنای رقابت کمتر است. احتمال اینکه پست‌های شما در هشتگ #homefitness نشان داده شود بیشتر از #fitness است.

مخاطب شما آن را بیشتر دوست دارد. محتوای هدفمند، علایق خاصی را در نظر می‌گیرد، مواردی که به طور خاص به مخاطبان شما مربوط است.

برای تبدیل شدن به یک فیتنس اینفلوئنسر، جایگاهی را انتخاب کنید که در آن مهارت دارید. به خاطر داشته باشید که باید همیشه و پشت هم چیزی در مورد آن به کاربران بگویید و آن را با فالوورها و مربیان تناسب اندام در میان بگذارید.

 

  1. مزیت رقابتی تان را تعیین کنید

اگر می‌خواهید یک فیتنس اینفلوئنسر شوید، برای رقابت آماده باشید. در حال حاضر فیتنس اینفلوئنسر زیادی در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. شما باید چیزی منحصر به فرد ارائه دهید

مزیت رقابتی خود را در بیو پیچ بیان کنید و آن را در پست‌ها و کامنت‌ها نشان دهید.

 

  1. در مورد صدای برند تان تصمیم بگیرید

برای تبدیل شدن به یک فیتنس اینفلوئنسر به صدای برند نیاز دارید. صدای برند شما را در میان رقبایتان متمایز کرده و به شما و مخاطبانتان کمک می‌کند یکدیگر را پیدا کنید.

 

صدای برند مثل:

کلمات خاص: تصمیم بگیرید که از کدام کلمات استفاده کنید. آیا آنها باید علمی باشند یا کلمات ساده؟

عبارت برند: این عبارت مخصوص شما می‌تواند یک عبارت کوتاه باشد که مدام آن را در پست‌های خود تکرار می‌کنید.

ایموجی‌هایی را انتخاب کنید که می‌خواهید با برند شما مرتبط شوند.

لحن صحبت را انتخاب کنید؛ به صورت دوستانه یا رسمی و غیره.

 

  1. چه پلتفرم‌هایی را برای ارسال پست انتخاب می‌کنید؟

یک پلتفرم را انتخاب کنید که در آن بتوانید یک فیتنس اینفلوئنسر اندام شوید. یکی را انتخاب کنید که در آن:

 

رقبای کمی دارید. هر چه تعداد اینفلوئنسرهای تناسب اندام کمتر باشد، جذب مخاطب آسان‌تر است.

اگر می‌بینید که کاربران در یک پلتفرم لایک‌های زیادی به این مدل پست‌ها می‌دهند؛ در آن پلفرم شروع کنید.

قالب محتوای شما مهم است. اگر می‌خواهید ویدیوهای طولانی بسازید، به بوتیوب بروید. اگر می‌خواهید متن‌های کوتاه و دقیق بنویسید، به X (توئیتر) بروید. اگر به ویدیوهای کوتاه علاقه دارید، باید یک فیتنس اینفلوئنسر در تیک تاک شوید.

در شروع کار، فقط یک پلتفرم را انتخاب کنید. تولید محتوا و برقراری ارتباط با مخاطب زمان زیادی نیاز دارد. سپس به مرور می‌توانید در شبکه‌های دیگر نیز فعال شوید.

 

  1. یک بیوگرافی فیتنس اینفلوئنسر بنویسید که باعث می‌شود بازدیدکنندگان پروفایل شما جذب شوند

طراحی بیوگرافی برای تبدیل شدن به یک فیتنس اینفلوئنسر در اینستاگرام یا هر پلتفرم اجتماعی دیگر بسیار مهم است. کاربران اغلب قبل از فالو کردن، پروفایل اجتماعی شما را بررسی می‌کنند. بیو اولین چیزی است که می‌بینند. کاربران در صورت مشاهده این موارد شما را فالو می‌کنند:

کلمه “fitness” در نام یا نام کاربری و همچنین در بیو. اینگونه است که کاربران می‌توانند بدانند که محتوای شما برای آن‌ها مناسب است.

مزیت حساب شما در بیو متن باعث می‌شود تا کاربران بیشتری شما را فالو کنند.

برای حرفه ای تر شدن به لینک مناسب در بیو نیز نیاز دارید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

  1. یک برنامه محتوا داشته و به آن پایبند باشید

شما باید به طور منظم پست بگذارید. یک برنامه محتوایی ایجاد کنید تا همیشه بدانید که در هر مرحله چه چیزی را پست کنید و تصاویر و متن را از قبل آماده نمایید.

رقبای خود را در پلتفرم تجزیه و تحلیل کنید. به موارد زیر دقت کنید:

چه پست‌هایی بیشترین لایک را دارند: قالب، موضوع، هشتگ آن‌ها چگونه است.

به طور متوسط چند بار پست‌ها ارسال می‌شوند. این تعدادی است که باید با آن شروع کنید.

با توجه به آنچه از رقبا یاد گرفته اید، یک برنامه محتوا بنویسید. تاریخ‌های ارسال پست را انتخاب کنید. برای هر تاریخ یک موضوع پست بنویسید.

البته دقت کنید اگر می‌خواهید یک اینفلوئنسر تناسب اندام اینستاگرام شوید، باید حساب خود را به حساب تجاری تغییر دهید.

 

چگونه به یک فیتنس اینفلوئنسر با درآمد پولی تبدیل شویم؟

حالا که می‌دانید چگونه فالوورهای جدید به دست آورید و به یک فیتنس اینفلوئنسر تبدیل شوید، زمان آن فرا رسیده است که به مهم‌ترین بخش یعنی کسب درآمد برسید. برای تبدیل شدن به یک فیتنس اینفلوئنسر با درآمد به چه چیزی نیاز دارید:

شما می‌توانید یک فیتنس اینفلوئنسر پولدار شوید و با تبلیغات محصولات برند تناسب اندام درآمد به دست بیاورید. یک برند ممکن است برای یک پست یا برای تعداد محصولات خریداری شده به دلیل حضور شما هزینه پرداخت کند. به خاطر داشته باشید که برندها ممکن است الزاماتی داشته باشند که باید رعایت کنید. این پیش نیازها ممکن است شامل حداقل تعداد فالوور یا نرخ تعامل و سایر معیارها باشد.

اگر طرز فکر کارآفرینانه دارید، با فروش محصول تناسب اندام خود درآمد کسب کنید. این می‌تواند یک لباس ورزشی باشد که هنگام ورزش احساس راحتی می‌کند، یک میان وعده پروتئینی، یا می‌توانید یک محصول دیجیتالی را نیز بفروشید، مانند برنامه تمرینی.

کیفیت را رعایت کنید. در شروع کار کاربران هنوز به محصول شما اعتماد ندارند. ایجاد اعتماد با حفظ کیفیت بالا بسیار مهم است.

یک صفحه برای فروش محصول برای بیو خود ایجاد کنید. عکس و توضیحات محصول و همچنین فرم پرداخت و روش‌های تماس را به صفحه اضافه کنید. در مورد محصول خود پست کنید و از طریق لینک در بیو از کاربران دعوت به خرید کنید.

اگر می‌خواهید به یک فیتنس اینفلوئنسر تبدیل شوید که در یک وبلاگ در وب‌سایت نیز پست می‌گذارد، یک شبکه تبلیغاتی را انتخاب کنید و بنر آن را به وب‌سایت اضافه کنید.

 

کار شما به عنوان یک اینفلوئنسر تناسب اندام به این مراحل ختم نمی‌شود. اگر می‌خواهید یک فیتنس اینفلوئنسر موفق باشید، باید آمار حسابتان را بررسی کنید تا جالب‌ترین موضوعات را برای مخاطبان خود پیدا کنید و برنامه محتوا را بر اساس آن تنظیم نمایید. همچنین، باید به برنامه تولید محتوای خود پایبند باشید و پست‌های باکیفیت ارسال کنید. حفظ ارتباط با مخاطبان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.