۵ جایگزین گوگل مپس که حریم خصوصی بالاتری دارند

0 138

آیا تا به حال حس کرده‌اید که گوگل مپس به حریم خصوصی شما احترام نمی‌گذارد؛ جای تعجب نیست این روزها گوگل تمام داده‌های کاربران را جمع آوری می‌کند و مردم به طور فزاینده‌ای نگران حریم خصوصی خود در فضای آنلاین هستند.

به گزارش ایستاتگ و به نقل از wethegeek،  اما نگران نباشید! ما یک خبر عالی داریم. در این مقاله، قصد داریم به 5 اپلیکیشن جایگزین گوگل مپس بپردازیم که امنیت بالایی دارند و حریم خصوصی شما را نقض نمی‌کنند.

 

بهترین جایگزین‌های گوگل مپس

با آگاهی بیشتر کاربران از حریم خصوصی آنلاین، تقاضای زیادی برای سرویس‌های نقشه برداری متمرکز بر حریم خصوصی ایجاد شده است.

از اپ‌های منبع باز گرفته تا استارت‌آپ‌های متمرکز بر حریم خصوصی، شما می‌توانید یک برنامه نقشه‌برداری متناسب با نیازهایتان پیدا کنید.

 

Waze

ویز یک برنامه ناوبری محبوب است که اطلاعات ترافیکی در زمان واقعی را نشان می‌دهد.

این برنامه مسیرهای دقیق و گزارش‌های آپدیت را ارائه می‌کند.

این اپ متعلق به گوگل است، اما اگر به دنبال یک سرویس نقشه برداری متمرکز بر حریم خصوصی هستید، جایگزین خوبی برای گوگل مپس است.

Waze  تنها داده‌های ناشناس را جمع آوری می‌کند و از داده‌هایتان برای تبلیغات هدفمند بهره نمی‌برد.

این برنامه همچنین طیف وسیعی از گزینه‌های حفظ حریم خصوصی را در بردارد، از جمله قابلیت غیرفعال کردن جمع‌آوری داده‌ها و کنترل دسترسی به داده‌های موقعیت مکانی کاربران.

 

Maps.Me

Maps.Me یک اپ نوآورانه نقشه برداری و ناوبری است که بر اساس پایگاه داده OpenStreetMap کار می‌کند.

این برنامه نقشه‌هایی از بیش از 300 کشور و جزیره را در خود جای داده است و گزینه‌ای ایده آل برای افرادی است که عاشق سفر هستند یا به دنبال سرویس نقشه برداری جامع‌تر می‌گردند.

یکی از بهترین بخش‌های Maps.Me این است که عملکردهای آنلاین و آفلاین دارد.

با نقشه‌های آفلاین، حتی زمانی که اتصال اینترنت محدود دارید، می‌توانید به اطلاعات مورد نیازتان دسترسی داشته باشید.

 

OsmAnd

اسماند یکی دیگر از اپ‌های نقشه برداری متن باز و رایگان در اندروید و iOS است.

این اپلیکیشن از نقشه‌های OpenStreetMap استفاده می‌کند و دارای ناوبری آفلاین، مسیرهای دقیق، و اطلاعات ترافیک در زمان واقعی است.

OsmAnd بر حریم خصوصی متمرکز است و هیچ اطلاعات شخصی را جمع آوری نمی‌کند.

OsmAnd دارای نقشه‌هایی است که اغلب آپدیت می‌شوند و مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاربردی، مانند ناوبری صوتی، هشدارهای ترافیک، پیشنهادهای مسیر جایگزین و … را در خود جای داده است.

 

HERE WeGo

اگر به دنبال یک سرویس نقشه برداری با حریم خصوصی بالا هستید که نقشه‌های آفلاین و ترافیک زمان واقعی را نشان دهد، WeGo یک جایگزین عالی برای Google Maps است.

اگرچه این اپلیکیشن برخی از اطلاعات شخصی را جمع آوری می‌کند، اما می‌توان این قابلیت آن را از طریق تنظیمات خاموش کرد.

HERE WeGo در بخش سیاست‌های حفظ حریم خصوصی شرکتش شفاف است و این اطمینان را می‌دهد که داده‌های کاربر بدون رضایت فروخته یا با شرکت‌های دیگر به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

این اپلیکیشن  با پوشش 200 کشور و سابقه بیش از 35 سال در سرویس‌های نقشه برداری، دارای دسترسی جهانی گسترده و تجربه عالی در این بخش بازار است.

 

Sygic Maps

Sygic Maps یک سرویس نقشه برداری و ناوبری و جایگزینی با حریم خصوصی بالا برای گوگل مپس است.

Sygic در ارائه برنامه‌های ناوبری در گوشی‌های هوشمند پیشگام است. دفتر مرکزی آن در اروپا است و با توجه به مطابقت با مقررات حریم خصوصی GDPR، به گزینه‌ای امن برای کاربرانی تبدیل شده است که حریم خصوصی را در اولویت قرار می‌دهند.

Sygic Maps یک خط‌ مشی حفظ داده دارد، که در آن تمام اطلاعات جمع‌آوری‌شده کاربران پس از یک دوره، از 3 ماه تا 3 سال، به طور کامل پاکسازی می‌شوند.

 

جمع بندی

این اپلیکیشن‌ها 5 جایگزین برتر برای نقشه‌های گوگل هستند که حریم خصوصی شما را در اولویت قرار می‌دهند.

از آپدیت‌های مکرر و ویژگی‌های مفید OsmAnd گرفته تا سیاست‌های حفظ حریم خصوصی عالی  HERE WeGo، این سرویس‌ها طیف وسیعی از گزینه‌ها و امکانات را برای افرادی که به دنبال محافظت از اطلاعات شخصی شان هستند؛ ارائه می‌دهند.

بنابراین، سرویس نقشه برداری مورد نظرتان را از بین این 5 گزینه انتخاب کنید تا به حریم خصوصی شما احترام گذاشته شود و داده‌های شما را ایمن نگه دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.