بهترین نرم افزارهای ویدئو کنفرانس در سال ۲۰۲۳

0 229

کنفرانس ویدئویی یک روش جایگزین محبوب برای جلسات کاری تبدیل شده است؛ در این راستا می‌توان از بهترین نرم افزارهای ویدئو کنفرانس در سال 2023 کمک بگیرید.

بهترین نرم افزارهای ویدئو کنفرانس

زوم

به گزارش ایستاتگ و به نقل از  pcmag، اپلیکیشن زوم یکی از بهترین و آسان ترین روش‌ها برای ویدئو کنفراس است. عملکرد درجه یک و یک طرح رایگان دارد. طرح های پولی دارای قیمت رقابتی و ویژگی های اضافی زیادی است.

 

جلسات مجازی BlueJeans

BlueJeans با رونویسی‌ها، اتاق‌های جدا، و پشتیبانی از هر پلتفرم محبوب، یک روش خوب برای برقراری تماس‌های کنفرانس ویدیویی است.

 

Intermedia AnyMeeting

Intermedia AnyMeeting یک سرویس ویدئو کنفرانس عالی است که دارای کنترل‌های ساده، تصاویر بصری، رونویسی‌های هوش مصنوعی و ویژگی‌های وایت بورد نوآورانه برای بهبود جلسات یا پرزنت های شما است.

 

Webex

Webex یک سرویس ویدئو کنفرانس با ویژگی‌های عالی است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا از آن برای برقرای تماس های ویدئویی استفاده کنند.

 

RingCentral Video

RingCentral Video یک پلت فرم ویدئو کنفرانس با ارزش و کم هزینه است. یک طرح رایگان دارد؛ اما برای استفاده از قابلیت های دیگر بهتر است از طرح اشتراکی آن استفاده کنید.

 

Google Meet

Google Meet با یک طرح رایگان قوی، ابزارهای همکاری، و ضبط خودکار جلسات، یک برنامه کنفرانس ویدیویی عالی است، به خصوص زمانی که با Google Workspace یکپارچه شود.

 

GoToMeeting

علیرغم چند ابهام و مشکل، GoToMeeting شامل ابزارهای زیادی است که آن را به یک اپلیکیشن کنفرانس ویدیویی خوب تبدیل می کند، به خصوص اگر شرکت شما پیش از این در اکوسیستم GoTo سرمایه گذاری کرده باشد.

 

ClickMeeting

ClickMeeting یک برنامه کنفرانس ویدیویی چند جانبه است که برای کسب‌وکارهای کوچک عالی است. همچنین این اپ در رویدادهای لایو و وبینارهایی که تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان در آن حضور دارند، برتری دارد.

 

مایکروسافت تیمز

Teams ویژگی‌های زیادی از جمله اتصال قوی با سایر برنامه‌های مایکروسافت را ارائه می‌کند، که برای کسب و کارها بسیار کاربردی است. اگر سازمان شما از مایکروسافت استفاده می‌کند، این یک برنامه پیام رسانی و تماس تصویری خوب برای برگزاری جلسات است.

 

Zoho Meeting

Zoho Meeting یک سرویس کنفرانس ویدیویی ارزان است. در صورتی که پیش از این در اکوسیستم بزرگ Zoho حضور داشته باشید استفاده از این برنامه کنفرانس ویدئویی بسیار مفید است. این برنامه در بسیاری از زمینه‌ها بهبود یافته، اما همچنان فاقد ضبط ویدیو و ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی است.

 

نرم افزار ویدئو کنفرانس چیست؟

نرم افزارهای ویدئو کنفرانس

روز به روز کنفرانس ویدیویی تکامل می‌یابد؛ در ابتدا، این سیستم تنها به شکل طرح های گران و پیشرفته بود که سخت‌افزار و نرم‌افزار را ترکیب می‌کرد و به صورت اتاق‌های کنفرانس اداری در دسترس بود.

در حال حاضر، خدمات مبتنی بر ابر در دسترس هستند که به زیرساخت‌های اختصاصی کمی نیاز دارند.

شما می توانید از این سرویس ها و با وب کم و میکروفون دستگاه خود استفاده کنید. علاوه بر این، بسیاری از آن‌ها دارای تجربه مبتنی بر مرورگر هستند و نیازی به نصب برنامه ندارند.

بهترین نرم افزار کنفرانس ویدیویی رایگان چیست؟

مانند بسیاری از نرم افزارها به عنوان سرویس (SaaS)، ارائه دهندگان ویدئو کنفرانس چندین نرم افزار با قیمت های متفاوتی دارند.

پایین ترین سطح بدون هیچ هزینه‌ای در دسترس است. این روش های رایگان برای ارتباط با دوستان و خانواده و گاهی استفاده‌ی تجاری عالی هستند.

با این حال، ویژگی‌های آنها محدود و محدودیت‌هایی برای زمان جلسات و تعداد افراد در جلسه لحاظ می شود.

سازمان هایی که قصد دارند از ویدئو کنفرانس به عنوان ابزار روزمره استفاده کنند، باید روی یک سرویس اشتراکی سرمایه گذاری کنند.

در بررسی ها قیمت متوسط خدمات حدود 13 دلار برای هر کاربر در ماه است.

برای ویدئو کنفرانس به چه وسایلی نیاز دارید؟

بعد نرم افزار ویدئو کنفرانس، نکته دیگری که باید به آن دقت کنید سخت افزار است. خوشبختانه، امروزه هر لپ‌تاپ، تبلت و گوشی هوشمند مدرن دارای یک میکروفون و یک وب‌کم قابل استفاده است. برخی از لپ‌تاپ‌ها، مانند Apple MacBook Pro 2021 و Microsoft Surface، با وب‌کم‌های 1080p با کیفیت بالا ارائه می‌شوند؛ اما برخی کیفیت کمتری دارند.

اگر به دنبال وضوح بالای صدا یا ویدیو هستید، از میکروفون ها و وب کم های سطح بالایی استفاده کنید.

بعد از نرم افزار و  سخت افزار  اگر می‌خواهید کیفیت ویدیویی بالاتری برای وبینارها و جلسات داشته باشید؛ممکن است نیاز به خریدهای دیگر مانند صفحه‌نمایش دوم، چراغ‌های حلقه‌ای و پنل‌های LED داشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.