بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در سال ۲۰۲۳

0 349

گوگل پلی استور مملو از اپلیکیشن‌های اندروید کاربردی زیادی است که شما می‌توانید در بخش‌های متعددی از آن استفاده کرده و زندگی تان را آسان‌تر کنید.

به گزارش ایستاتگ و به نقل از androidpolice، در میان این اپلیکیشن‌های اندروید، انتخاب یک برنامه کاربردی و مفید سخت است. اگر به دنبال چند برنامه کاربردی برای افزودن به گوشی اندرویدی مورد علاقه خود هستید، به جای درستی آمده اید.

چه به دنبال برنامه‌های طراحی عالی مانند Infinite painter باشید یا بخواهید در مسافرت از این اپ‌ها لذت ببرید؛ می‌توانید از لیست جامع زیر در سال 2023 استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در بخش هنر و طراحی

Infinite Painter

Infinite Painter

Infinite Painter که از سال 2012 در اندروید در دسترس است، یک برنامه عالی برای تمام نیازهای طراحی و نقاشی است. رابط کاربری بسیار ساده و امکانات کمی دارد، بنابراین جایگزینی برای فتوشاپ نیست.

این برنامه از Chromebook و Samsung DeX نیز پشتیبانی می‌کند. اگر تجربه کار در دسکتاپ را ترجیح می‌دهید، برنامه آن در دسترس است و این را به یکی از متنوع‌ترین برنامه‌های نقاشی و طراحی در پلی استور تبدیل می‌کند.

 

Sketchbook

اگر می‌خواهید روی دستگاه اندرویدی خود نقاشی و طراحی کنید  Sketchbook بهترین است.

این برنامه دارای رابط آسان است و هیچ چیز در آن خیلی به هم ریخته نیست. این برنامه از لایه‌ها پشتیبانی می‌کند و به لطف قلم مو، قلم و مداد، شما هیچ‌وقت دچار کمبود نمی‌شوید.

 

Krita

اگر با Krita آشنا نیستید، این یک برنامه متن باز نقاشی و طراحی است که در لینوکس ایجاد شده است.

اگر به دنبال یک برنامه نقاشی و طراحی با کیفیت همانند دسکتاپ هستید، Krita یک انتخاب عالی و رایگان است.

 

بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در بخش ارتباط

مرورگر اینترنت سامسونگ

مرورگر اینترنت سامسونگ

سامسونگ یک مرورگر ارزشمند دارد که برای ایجاد حسی آشنا بر پایه Chromium ساخته شده است، اما بدون هرزنامه‌های گوگل که در کروم شما را آزاد می‌دهد.

این یک مرورگر تمیز است که محتوا را سریع بارگیری می‌کند. استفاده از این برنامه رایگان است، حتی اگر دستگاه سامسونگ ندارید.

 

تلگرام

از بین تمام برنامه‌های پیام رسان موجود در پلی استور، تلگرام بهترین است. این برنامه نسخه‌های متعددی برای سیستم عامل‌های دیگر دارد و دارای چت‌های رمزگذاری شده است، اگرچه برخلاف سیگنال، باید این چت‌ها را به صورت دستی وارد کنید.

تم‌های سفارشی‌سازی در دسترس هستند و پیام‌ها معمولاً با سرعتی بالا ارسال می‌شوند.

 

مرورگر Tor

مرورگر Tor یک ابزار حفظ حریم خصوصی است، مرورگری که ردیاب‌ها را مسدود می‌کند. اگر یک کاربر امنیتی هستید یا می‌خواهید به سایت‌های ممنوعه وارد شوبد، نسخه اندروید برنامه مرورگر Tor را نصب کنید.

 

بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در بخش آموزش و تحصیلات

Duolingo: تدریس زبان

Duolingo: تدریس زبان

یادگیری یک زبان جدید چالش برانگیز است و برنامه‌های زیادی در این زمینه وجود دارد که شما را سردرگم می‌کند.

Duolingo یک برنامه تدریس زبان برجسته است که بیش از 35 زبان را از طریق دروس کوچک قابل هضم پوشش می‌دهد.

وقتی میل به یادگیری یک زبان جدید دارید یا می‌خواهید چند جملهٔ مفید را برای سفر بعدی خود یاد بگیرید، Duolingo به لطف درس‌های قابل دسترس، بسیار مفید است. همچنین می‌توانید پیشرفت خود را پیگیری کنید.

اگر از برنامه به صورت رایگان استفاده می‌کنید، محتوا محدود است. اشتراک 6.99 دلار در ماه است.

 

بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در بخش سرگرمی

نتفلیکس

از میان تمامی سرویس‌های پخش ویدئو، نتفلیکس با یوتیوب در صدر قرار دارد. از آنجایی که نتفلیکس بیشتر بر روی محتوای هالیوودی و سریال‌های اصلی و انحصاری نتفلیکس تمرکز دارد، می‌توانید در آن به سراغ فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی برتر بروید.

اشتراک اولیه از 8.88 دلار شروع می‌شود، اشتراک استاندارد 13.99 دلار و Premium 17.99 دلار است.

اگر می‌خواهید محتوای 4K تماشا کنید، طرح Premium را بخرید. نتفلیکس در همه جا در دسترس است.

 

Twitch: پخش زنده بازی

اگر بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهید، احتمالاً نام Twitch را شنیده اید. این یک پلت فرم استریم بازی متعلق به آمازون است. این مکان مناسب برای مشاهده و پخش استریم ویدیوهای بازی است.

می‌توانید به صورت رایگان تماشا کنید زیرا این سرویس از تبلیغات پشتیبانی می‌کند. با این حال می‌توانید با 4.99 دلار آن مشترک شوید و در عین حال چند امتیاز دریافت کنید. دو سطح اشتراک دیگر نیز با قیمت‌های 9.99 دلار و 24.99 دلار موجود است.

 

بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در بخش سلامتی و تندرستی

استراوا

برنامه تناسب اندام Strava می‌تواند همه تمرین‌های شما را به راحتی ثبت کند، و از آنجایی که دارای رابط اجتماعی است، می‌توانید دستاوردها و زمان‌های خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید تا انگیزه بگیرید.

این برنامه از ردیابی حداکثر 30 فعالیت پشتیبانی می‌کند و می‌توانید فعالیت‌های خود را به صورت دستی ثبت کنید.

استفاده از این برنامه با ویژگی‌های محدود رایگان است، اما می‌توانید برای باز کردن قفل ویژگی‌های دیگر مانند برنامه ریزی مسیر و بخش پیشرفته با 8 دلار در ماه مشترک شوید.

 

MyFitnessPal

هنگامی که برای تناسب اندام تلاش می‌کنید، یکی از بهترین کارهایی که باید انجام دهید این است که میزان کالری دریافتی خود را پیگیری کنید.

خوشبختانه برنامه‌هایی مانند MyFitnessPal با ثبت میزان غذای مصرفی با اسکن بارکد این کار را آسان‌تر می‌کنند.

 

بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در بخش موسیقی و صدا

Shazam: Music Discovery

Shazam: Music Discovery

Shazam یک برنامه تشخیص و کشف موسیقی است که 13 سال است در اندروید در دسترس است. این برنامه رایگان و بدون تبلیغات است.

وقتی می‌خواهید متوجه شوید چه کسی آهنگ تصادفی در حال پخش را خوانده است، کافی است گوشی خود را بیرون بیاورید، این برنامه را باز کنید تا به پاسخ خود برسید.

Spotify

Spotify  برای پخش موسیقی‌ها بی نهایت کاربردی است. برای دسترسی به انواع موسیقی و توصیه‌های Spotify، ماهانه به Spotify باید حق اشتراک بپردازید.

 

بهترین برنامه‌های اندروید در بخش عکاسی

Simple Gallery Pro

Simple Mobile Tools یکی از اصلی‌ترین ابزارهای اندروید است. این اپ اشتراک دارد اما یک نسخه قدیمی منسوخ رایگان نیز وجود دارد، اگرچه ارزش برنامه Pro حدود 1.30 دلار است.

در مقایسه با برنامه‌های عکس استوک که با دستگاه‌های اندروید عرضه می‌شوند، Simple Gallery Pro یک برنامه کامل است.

 

Snapseed

برای سال‌ها، اندروید فاقد برنامه‌های ویرایش عکس با کیفیت بود. با Snapseed، دیگر اینطور نیست. این یک برنامه ویرایش قوی است که به حرفه ای ها و آماتورها این امکان را می‌دهد تا به تصحیح و ویرایش عکس‌های خود بپردازند.

هنگامی که نیاز به ویرایش یک عکس دارید، Snapseed  را به صورت رایگان دانلود کنید.

 

بهترین برنامه‌های اندروید در بخش بهره وری

Bitwarden Password Manager

مدیریت رمز و گذرواژه ممکن است برای همه جذاب نباشند، به خصوص که گوگل یک مدیر داخلی با کروم ارائه می‌دهد. با این حال، اگر به دنبال امنیت هستید، Bitwarden Password Manager یکی از بهترین مدیریت‌های رمز عبور موجود است.

Bitwarden همچنین یک سرویس چند پلتفرمی است، به این معنی که شما در سیستم عامل‌های دیگر نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

گوگل درایو

روش‌های ذخیره‌سازی ابری زیادی وجود دارد، اما با توجه به اینکه ما از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنیم، منطقی است که گزینه ذخیره‌سازی ابری گوگل یعنی گوگل درایو را انتخاب کنیم.

 

صفحه کلید SwiftKey مایکروسافت

یکی از نکات مهم در مورد اندروید تطبیق پذیری آن است. می‌توانید از ابزارهای شخص ثالث برای جایگزینی استفاده کنید. بنابراین اگر از طرفداران GBoard نیستید، صفحه کلید مایکروسافت SwiftKey انتخاب خوبی است.

SwiftKey یک صفحه کلید نرم افزاری با امکانات کامل است که متعلق به مایکروسافت است.

 

Solid Explorer File Manager

تعداد زیادی فایل منیجر در پلی استور موجود است و Solid Explorer یکی از بهترین فایل منیجرها است. این برنامه روی Android TV و Chromebookها کار می‌کند و در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی بسیار کاربردی است.

Solid Explorer  دارای پشتیبانی داخلی ذخیره سازی ابری از جمله گوگل درایو است.

به علاوه، آرشیوها پشتیبانی می‌شود، به این معنی که می‌توانید فایل‌های RAR را باز کنید.

 

بهترین برنامه‌های اندروید در بخش اجتماعی

ماستودون

Mastodon جایگزین توییتر است که در آن شما سرور خود را دارید و کنترل شبکه خود را بر عهده می‌گیرید.

 

بهترین برنامه‌های اندروید در بخش ابزارها

Tasker

Tasker

Tasker  یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌ها برای گوشی اندروید شما است.

بیش از 350 عمل  در این اپ در دسترس است. مانند روشن کردن حالت تاریک در زمان خاص از روز یا خاموش کردن خودکار اعلان‌ها پس از اتصال به Wi-Fi خانه  و …

 

احراز هویت دو عاملی Twilio Authy

بیش از چند برنامه مجوز دو مرحله ای در پلی استور وجود دارد و حتی یکی از آن‌ها متعلق به گوگل است.  اما Twilio Authy بهترین است. Twilio Authy  قادر است اطلاعات شما را در فضای ابری ذخیره کند، بنابراین اگر دستگاه‌ها را عوض می‌کنید، به مشکلی بر نمی‌خورید.

بنابراین هر زمان که سایت یا سرویسی کد دو عاملی را درخواست کرد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که Twilio را بر روی هر دستگاه اندروید نصب کنید.

 

Trail Sense

در حالی که Trail Sense یک برنامه کمتر شناخته شده است، اما یک ابزار فوق العاده مفید است. مهم‌تر از همه Trail Sense به صورت آفلاین کار می‌کند و داده‌های شما را در دستگاه نگه می‌دارد.

با دسترسی به حسگرهای تلفن، می‌توانید با قرار دادن چراغ‌های دیجیتال در سفر، از ابزارهایی مانند قطب‌نما و ناوبری GPS استفاده کنید.

اگر زمان زیادی را صرف کاوش در بیرون از منزل می‌کنید و تمایل دارید از ابزارهای مفید برای پیگیری موقعیت مکانی خود استفاده کنید؛ Trail Sense یک برنامه کوچک زیبا است که ممکن است در زمانی که اینترنت ندارید مفید باشد.

 

بهترین برنامه‌های اندروید در بخش مسافرت

نقشه‌های گوگل

بیایید با Google Maps  شروع کنیم. این برنامه‌ای است که در سفر به درد شما می‌خورد و در ابتدایی‌ترین حالت باعث می‌شود گم نشوید.

Google Maps یک برنامه عالی برای پیدا کردن مکانی برای غذا و ایستگاه‌های بنزین برای توقف است و می‌توانید مکان‌هایی را که بازدید کرده‌اید مرور کنید. به علاوه، جنبه ناوبری عالی دارد. در حالی که مردم Waze را دوست دارند، نمی‌توان انکار کرد که گوگل مپس نیز طرفداران زیادی دارد.

 

بهترین برنامه‌های اندروید در بخش پخش کننده‌های ویدئو

MX Player Pro

از بین تمامی پخش کننده‌های ویدیوی بومی اندروید، MX Player یکی از قدیمی‌ترین و بهترین هاست و با این حال به لطف پشتیبانی گسترده از کدک‌های ویدیویی، یکی از بهترین پخش کننده‌های ویدیو است.

این اپ در تلفن و تبلت مفید است و حتی در دستگاه‌های Chromebook و Android TV کارایی دارد.

یوتیوب

یوتیوب سرویسی است که برای مشاهدهٔ محتوای ویدیویی ساخته شده است. شما می‌توانید پاسخ تمام سؤالات زندگیتان را در آنجا پیدا کنیدو یا با تولید محتوا پول به دست بیاورید.

VLC برای اندروید

دو پخش کننده اصلی ویدیویی برای اندروید VLC و MX Player هستند که همدیگر را تکمیل می‌کنند.

 

بهترین باپلیکیشن‌های اندروید در بخش آب و هوا

Today Weather: Powered by NOAA

Today Weather: Powered by NOAA

اگر به دنبال یک اپ برای اطلاع رسانی از آب و هوا هستید، به دنبال آب و هوای امروز باشید. این برنامه دسترسی به طیف گسترده‌ای از منابع آب و هوایی را که بر اساس کشور جدا شده اند، را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید مشخص کنید که کدام منبع برای مکان تان دقیق‌تر است. بعلاوه، مجموعه از ویجت‌ها را دریافت می‌کنید، و هشدارهای آب و هوای شدید در دسترس هستند.

 

MyRadar Weather Radar Ad Free

MyRadar یکی از اولین برنامه‌هایی است که باید برای آب و هوا روی دستگاه اندرویدی جدید خود نصب می‌کنید. این اپ با امکان مشاهده یک نقشه متحرک آب و هوا به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید طوفان‌ها به کجا می‌روند، و همچنین یک نمای سریع از دمای فعلی و پیش بینی در دسترس شما قرار می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.