با این ۱۷ برنامه در سال ۲۰۲۳ از لپ‌تاپ ویندوز خود لذت بیشتری ببرید

0 156

رنای‌‌ندومولد بودن و بهره‌وری بالا کلید موفقیت است، اما آسان نیست؛ به کارگیری این برنامه ها می‌تواند به طور قابل توجهی ظرفیت شما در کارها را به طور موثر افزایش دهد و باعث لذت بیشتر از ویندوز شود.

بهترین برنامه‌ های بهره‌وری ویندوز

به گزارش ایستاتگ و به نقل از wethegeek، با وجود انبوهی از برنامه‌های افزایش بهره وری، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک ارزش امتحان کردن را دارند سخت است. پس از تحقیقات گسترده، فهرستی از برنامه‌های ویندوز را تهیه کرده‌ایم که برای بهبود و ارتقای کار عالی است.

 

مایکروسافت 365

مایکروسافت 365

مایکروسافت 365 قبلاً آفیس 365 نام داشت هم برای مشاغل و هم برای دانشجویان عالی است.

این یکی از بهترین نرم افزارهای بهره وری اداری به حساب می‌آید.

مایکروسافت 365 به شما امکان دسترسی به محصولات شرکت را می‌دهد. برنامه‌های معروف قدیمی از جمله Word، PowerPoint، Excel، PowerPoint، Outlook و Access در Microsoft 365 قرار داده شده است.

بهترین ویژگی مایکروسافت 365 این است که در دسترس است. اگر حساب مایکروسافت دارید، می‌توانید از برنامه‌های مبتنی بر وب Microsoft 365 بدون هزینه استفاده کنید.

 

AutoHotKey

AutoHotKey

با استفاده از برنامه بهره وری رایگان AutoHotKey در ویندوز، می‌توانید فرآیندهای تکراری را با استفاده از میانبرهای صفحه کلید منحصر به فرد خودکار کنید.

این برنامه کاربرپسند است و دارای چندین عمل است، مانند توانایی طراحی ماکروهای منحصر به فرد، تغییر طرح صفحه کلید و ایجاد کلیدهای میانبر برای اقدامات خاص.

AutoHotKey ابزار قدرتمندی است که به شما در صرفه جویی در زمان و بهره وری کمک می‌کند.

 

Microsoft To-Do

Microsoft To-Do

Microsoft To-Do کاربران را قادر می‌سازد تا لیست کارهای روزمره را ایجاد و مدیریت کنند. با این ابزار شما می‌توانید یادآورها، تاریخ‌ها و فعالیت‌های گروهی را به لیست‌ها اضافه کنید. علاوه بر این، می‌توانید کارهای تکراری را برنامه ریزی کرده و به دیگران محول کنید.

با استفاده از Microsoft To Do  و ادغام با برنامه‌ها و سرویس‌های دیگر، از جمله Outlook و OneNote، می‌توانید پروژه‌ها و فعالیت‌های خود را از یک برنامه مدیریت کنید.

Microsoft To-Do یک برنامه کاربرپسند است که به شما کمک می‌کند در زمان کمتری کار بیشتری انجام دهید.

 

آسانا

آسانا

با کمک آسانا، کاربران می‌توانند وظایف و پروژه‌های متنوعی را ایجاد و مدیریت کنند. شما می‌توانید تاریخ‌هایی را تعیین کنید، آنها را به اعضای تیم خود اختصاص داده و پیشرفت کلی پروژه را نظارت کنید.

برای اولویت بندی کار و تمرکز روی کارهای خاص، می‌توانید نماها و فیلترهایی را به کار ببرید.

آسانا همچنین از ابزارهای همکاری تیمی مانند تبادل فایل‌ها، همکاری بر روی وظایف در یک زمان و تعامل با اعضای تیم پشتیبانی می‌کند.

 

Slack

Slack

Slack پر استفاده ترین برنامه چت گروهی در پلتفرم ویندوز است. Slack ابزاری عالی برای ارتباط و کار است.

حساب‌های Slack را می‌توان به صورت رایگان بسازید، با این حال، اشتراک‌های پولی که از 8 دلار در ماه شروع می‌شود، خدمات بیشتری ارائه می‌دهد.

با این برنامه شما می‌توانید به کاربران پیام بفرستید، کانال‌ها یا گروه‌های خصوصی را ایجاد کنید.

Slack از تماس‌های صوتی و تصویری نیز پشتیبانی می‌کند.

 

Superhuman

Superhuman

Superhuman برای بهبود مدیریت ایمیل و زمان بندی است. می‌توانید از میان‌برهای صفحه‌کلید برای اجرای سریع عمل‌های مکرر، فیلترها و قوانین سفارشی، و سازمان‌دهی ایمیل‌های خود در پوشه‌ها استفاده نمایید.

به لطف ادغام آن با تقویم‌های مختلف، می‌توانید برنامه خود را بررسی کرده و بلافاصله رویدادها را از ایمیل خود ایجاد کنید.

علاوه بر این، Superhuman تعدادی ابزار مدیریت ایمیل مانند برنامه‌ریزی ایمیل‌ها برای ارسال بعدی، نظارت بر باز شدن ایمیل‌ها و کلیک‌ها و قالب‌های شخصی‌سازی شده برای ایمیل‌های رایج را در دسترس شما قرار می‌دهد.

 

Calendly

Calendly

Calendly وظایف دستیار شخصی را انجام می‌دهد. Calendly  هوشمند یک دستیار با تجربه است که کل فرآیند را ساده می‌کند. اگر جلسات زیادی در هفته‌ها یا ماه‌های آینده دارید، این برنامه بسیار مفید است.

این برنامه همه قرارها و برنامه‌های شما را از برنامه‌های کاربردی پرکاربرد، از جمله Google Calendar و Outlook جمع آوری می‌کند.

 

f.lux

f.lux

برنامه ویندوز f.lux دمای نمایشگر دستگاه را با توجه به زمان روز تغییر می‌دهد.

شما می‌توانید به صورت دستی پروفایل‌های رنگی را با توجه به زمان‌های مختلف روز ایجاد کرده و برنامه به طور خودکار نمایشگر را مطابق با آن تنظیم می‌کند.

محدود کردن نور آبی می‌تواند به کاهش خستگی چشم و افزایش بهره وری شما کمک کند. برنامه موثر f.lux می‌تواند به شما کمک کند از رایانه شخصی خود نهایت استفاده را ببرید.

 

TeamViewer

TeamViewer

برنامه ویندوز TeamViewer کاربران را قادر می سازد تا از راه دور و با اینترنت وارد چند کامپیوتر شده و آن را مدیریت کنند.

TeamViewer با ویژگی‌هایی مانند اشتراک گذاری صفحه، جلسات آنلاین و دسترسی از راه دور یکپارچه شده است.

شما می‌توانید با استفاده از TeamViewer به رایانه دیگری وصل شده، دسکتاپ آن را مشاهده کنید و با صفحه کلید و ماوس کار کنید.

علاوه بر این، TeamViewer ابزارهای زیادی برای همکاری از راه دور دارد، مانند اشتراک‌گذاری فایل‌ها، برگزاری کنفرانس‌ها و وبینارها و …

 

Internxt

Internxt

با کمک Internxt، کاربران می‌توانند با خیال راحت داده‌ها را به صورت آنلاین ذخیره و مبادله کنند.

شما می‌توانید بسیاری از فایل‌ها مانند اسناد، عکس‌ها و فیلم‌ها را با Internxt آپلود و ذخیره کنید و از هر دستگاهی که به اینترنت وصل است به آنها دسترسی داشته باشید. برای حفظ حریم خصوصی و امنیت، این نرم افزار از سرورهای رمزگذاری شده استفاده می‌کند و احراز هویت دو مرحله‌ای دارد.

 

RescueTime

RescueTime

RescueTime یک برنامه ویندوز و ابزار بهره وری است که به کاربر اجازه می‌دهد مدت زمان استفاده از گوشی و رایانه خود را نظارت و کنترل کنند. هنگامی که آن را بر روی رایانه شخصی ویندوز نصب می‌کنید، زمان صرف شده در برنامه‌ها و وب سایت‌ها را ردیابی می‌کند.

علاوه بر این، این نرم‌افزار قابلیت مدیریت زمان دارد، مانند توانایی ایجاد گزارش‌ها و نمودارهای شخصی، مسدود کردن وب‌سایت‌ها و برنامه‌هایی که باعث حواش پرتی می‌شود، و تنظیم اعلان‌های شخصی‌شده.

 

DocuSign

DocuSign

DocuSign نرم افزاری است که با آن می‌توانید اسناد را به صورت الکترونیکی امضا و ارسال کنند.

با استفاده از DocuSign می‌توانید اسناد را به منظور امضا بارگذاری و انتقال دهید. همچنین می‌توانید پیشرفت اسناد را پیگیری کنید و هنگام امضا هشدار دریافت کنید.

DocuSign ابزاری قدرتمند است که به شما کمک می‌کند در زمان صرفه جویی کرده و گردش کار تان را ساده کنید.

اگر برای امضا فرم از این برنامه استفاده می‌کنید رایگان است. اما برای اشتراک گذاری اسناد باید 15 دلار در ماه بپردازید.

 

Microsoft Sticky Notes

Microsoft Sticky Notes

Microsoft Sticky Notes به کاربران امکان می‌دهد یادداشت‌های دیجیتالی را در رایانه خود بسازند و مدیریت کنند.

شما می‌توانید با Microsoft Sticky Notes یادداشت بسازید و آن را سفارشی کنید، یادآوری تنظیم نمایید و یادداشت‌ها را دسته بندی کنید.

به لطف ادغام این نرم افزار با سایر سرویس‌ها و برنامه‌های مایکروسافت، مانند Outlook و OneNote، می‌توانید به سادگی از یک مکان واحد به یادداشت‌های خود دسترسی داشته باشید.

 

Krisp

Krisp

برنامه حذف نویز Krisp که به فناوری هوش مصنوعی مجهز شده و قادر است صدای پس زمینه میکروفون و صداهای بلندگو را حذف کند.

این برنامه به دلایل شخصی و حرفه‌ای قابل استفاده بوده و با گجت‌ها و پلتفرم‌ها از جمله گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی رومیزی سازگار است.

Krisp گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را در خود جای داده و  می‌توان آن  را با بلندگو، هدفون یا میکروفون دلخواه جفت کرد.

 

Zoom

Zoom

با زوم، می‌توانید از هر دستگاه متصل به اینترنت به جلسات ویدئویی وارد شود و از تعدادی از ابزارهای همکاری و ارتباطی مانند اشتراک‌گذاری صفحه، وایت برد و اشتراک‌گذاری فایل استفاده کنید.

این نرم‌افزار برای استفاده شخصی و تجاری عالی است و قابلیت‌های مدیریت جلسات مانند توانایی برنامه‌ریزی و دعوت از افراد، ضبط جلسات و تنظیم جلسه شخصی را ارائه می‌دهد.

زوم با ویژگی‌هایی مانند پس‌زمینه مجازی و افکت‌های صورت اسنپ‌چت و اینستاگرام همراه است که تماس‌های ویدیویی را جذاب‌تر می‌کند. نسخه رایگان Zoom برای مکالمات یک به یک عالی است اما بعد از 40 دقیقه به مکالمات گروهی پایان می‌دهد.

 

Grammarly

Grammarly

Grammarly، یک برنامه کمکی و برای نوشتن با امکانات زیاد است. این ابزار بهره وری برای ویندوز و سایر سیستم عامل‌ها کار می‌کند. می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که برای هر نوع کار نوشتنی پیشنهاداتی ارائه دهد.

Grammarly می‌تواند املا، گرامر و سبک نوشتاری کاربران را ارتقا دهید.

می‌توانید از آن برای تصحیح نوشته‌ها، ارائه پیشنهادات برای تغییرات و دریافت نظرات استفاده کنید. این ابزار نوشتن علاوه بر اصلاحات، تغییران املایی و دستور زبان را نیز ارائه می‌دهد.

این برنامه را می‌توان برای کارهای شخصی و تجاری استفاده کرد و با طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها و ابزارها، از جمله مرورگرهای وب، مایکروسافت آفیس و دستگاه‌های تلفن همراه سازگار است.

 

Zapier

Zapier

Zapier یک برنامه اتوماسیونی آسان است که به تیم‌ها کمک می‌کند تا در زمان کمتری به پیمایش بین برنامه‌ها و انجام عملیات های تکراری بپردازند.

با کمک این فناوری قدرتمند، تیم‌ها می‌توانند کارهای بیشتری را با تأثیرگذاری بیشتر بر کار خود انجام دهند.

با Zapier، می‌توانید «zaps» ایجاد کنید که دنباله‌ای از وظایف را به‌طور خودکار انجام می‌دهد.

این نرم افزار گزینه‌های سفارشی سازی زیادی از جمله توانایی ایجاد محرک و اقدامات سفارشی و تنظیم فیلترها و قوانین سفارشی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این با ابزارهای بهره وری رایج مانند Google Sheets، Trello، Gmail، Asana، Mailchimp و Slack ادغام می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.