آموزش مشاهده‌ تاریخچه‌ تغییرات نام کاربری اینستاگرام

0 720

شما می‌توانید به چند دلیل تغییرات نام کاربری یک اکانت اینستاگرام را بررسی کنید؛ مثلاً اگر قصد خرید از یک فروشگاه اینستاگرامی را دارید با بررسی این تاریخچه متوجه می‌شوید آیا معتبر است یا خیر؟

به گزارش ایستاتگ و به نقل از  makeuseof، یکی از راه‌های تشخیص اکانت‌های جعلی اینستاگرام، بررسی این مورد است که آیا  این حساب‌ها، به تازگی نام کاربری خود را تغییر داده‌اند یا خیر.

اگر کاربری به طور مرتب نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهد، به احتمال زیاد مشکوک است و بهتر است به آن اعتماد نکنید.

 

در این مقاله در ابتدا بررسی می‌کنیم که چرا افراد نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر می‌دهند، آیا می‌توانید نام کاربری قبلی اینستاگرام یک کاربر را پیدا کنید و چگونه می‌توانیم تعداد دفعاتی که شخص نام کاربری خود در اینستاگرام را تغییر داده مشاهده کنیم.

 

آیا می‌توان نام‌های کاربری قبلی کاربر در اینستاگرام مشاهده کرد؟

در گذشته می‌توانستید تاریخچه نام کاربری اینستاگرام یک کاربر و تاریخی که نام کاربری خاص را ایجاد کرده است مشاهده کنید.

با توجه  به اینکه کاربر چقدر نام کاربری خود را تغییر داده است، چندین نام کاربری قبلی در دسترس بود.

اما حالا نه.

اینستاگرام حالا تنها تعداد دفعاتی را که یک حساب کاربری نام کاربری خود را تغییر داده نمایش می‌دهد.  یعنی نام کاربری‌های گذشته قابل مشاهده نیستند.

علاوه بر این هیچ ترفند غیر رسمی برای پیدا کردن نام کاربری قدیمی اینستاگرام یک کاربر وجود ندارد.

 

بررسی تاریخچه تغییر نام کاربری در اینستاگرام

تغییر نام کاربری در اینستاگرام

اینستاگرام یک روش آسان را در دسترس قرار داده است تا بررسی کنید که آیا کاربر مورد نظرتان به تازگی نام کاربری خود را تغییر داده است یا خیر؟

برای مشاهدهٔ تعداد دفعاتی که یک کاربر اینستاگرام نام کاربری خود را تغییر داده، مراحل زیر را انجام دهید:

 

به پروفایل حساب کاربر مورد نظرتان بروید.

روی منوی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید.

از پنجره پاپ آپ بخش About This Account را انتخاب کنید.

روی نام‌های کاربری سابق ضربه بزنید. در صفحه نشان داده شده، اینستاگرام تعداد دفعاتی که این اکانت در گذشته نام کاربری خود را تغییر داده را به شما نشان می‌دهد.

 

تاریخچه تغییر نام کاربری اکانت اینستاگرام

یکی از نقاط ضعف این ویژگی این است که در همه حساب‌های اینستاگرام قابل مشاهده نیست. اگر گزینه About This Account را نمی‌بینید، ممکن است این حساب کاربری این اطلاعات را در دسترس نداشته باشد.

نکته دیگر در مورد این روش این است که شما فقط تغییرات نام کاربری را مشاهده می‌کنید که به تازگی انجام شده است. اگر کاربر برای مدت طولانی نام کاربری خود را تغییر نداده باشد، اینستاگرام گزینه Former Usernames را در زیر About This Account  به شما نشان نمی‌دهد.

 

مشاهده نکردن این گزینه در صفحه کاربر یک اتفاق مثبت است؛ زیرا نشان می‌دهد که صاحب این اکانت مدت‌ها است با این نام کاربری کار می‌کند و با بررسی اولیه مشکوک نیست.

البته برخی از دلایل تغییرات نام کاربری اینستاگرام بد نیست؛ زیرا ممکن است به دلیل قانونی انجام شده باشد. اما تغییرات مکرر می‌تواند یک پرچم هشدار دهنده برای بقیه باشد و می‌تواند یکی از نشانه‌های فیک بودن یک حساب اینستاگرام باشد.

 

چرا افراد کاربران نام اکانت اینستاگرام را تغییر می‌دهند؟

دو دلیل اصلی وجود دارد که ممکن است یک کاربر بخواهد نام کاربری را در پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود تغییر دهد.

یکی از دلایل تغییر نام کاربری حساب در اینستاگرام، ایجاد یک نام کاربری کاربرپسندتر و بهتر است.

با این حال، کسی نام کاربری خود را همیشه تغییر نمی‌دهد؛ زیرا کسب‌وکارها و کاربران همیشه قبل از انتخاب یک نام فکر می‌کنند و سپس آن را انتخاب می‌نمایند.اگر تصمیم به تغییر نام تجاری یا نام کاربری خود داشته باشند، باید مدت طولانی به همین شکل باقی بمانند.

 

دلیل دیگر تغییر نام کاربری اینستاگرام ممکن است به دلایل مشکوکانه باشد.

اگر یک حساب دست به کلاهبرداری بزند و برای اینکه قربانیان آن را در آینده پیدا نکنند؛ باید مرتب حساب کاربری خود را تغییر دهد. این کار اهمیت دارد؛ زیرا کلاهبرداران می‌دانند که قربانیان جزئیات حساب اینستاگرام را با نام کاربری آنها یادداشت کرده و  پیدا می‌کنند.

 

به‌عنوان یک کاربر اینستاگرام، نمی‌توانید بگویید که هدف هر تغییر نام کاربری چیست و چه نیتی پشت آن است.

اما بررسی اینکه آیا یک حساب دارای تغییرات مشکوک زیاد و متعددی است، همیشه مفید است.

همانطور که بیشتر زندگی ما با فناوری ترکیب و ادغام شده است، دانستن و آگاهی از روش‌های تشخیص اطلاعات جعلی آنلاین در عصر کنونی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

 

به همین دلیل، اینستاگرام راهی را پیش روی شما گذاشته است که با استفاده از آن می‌توانید متوجه شوید که یک حساب اینستاگرام به تازگی نام کاربری خود را تغییر داده است یا خیر.

اینستاگران اطلاعاتی در مورد تعداد دفعاتی که یک حساب کاربری در گذشته نام کاربری خود را تغییر داده، محل قرارگیری یک حساب کاربری و زمان ایجاد آن اضافه کرده است.

این ویژگی‌ها به شما این توانایی را می‌دهند مانع از کلاهبرداری‌های پیچیده شبکه‌های اجتماعی شوید.

 

قبل از اینکه اعتماد کنید حساب کاربری را بررسی کنید

اینستاگرام با قدرت بیشتر به تجارت الکترونیک ادامه می‌دهد و کسب‌وکارهای زیادی در آن ایجاد شده‌اند که محصولات و خدمات را روی این پلتفرم به فروش می‌رسانند. اینفلوئنسرها کالاهای خود را در این اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو در دسترس قرار می‌دهند و از فروش آن‌ها سودهای زیادی کسب می‌کنند.

 

همانطور که این پلتفرم به سمت خرید آنلاین گرایش زیادتری پیدا می‌کند، مهم است که بدانید چگونه پروفایل‌های فیک اینستاگرام را از پروفایل‌های قانونی تشخیص دهید.

بررسی تاریخچه تغییر نام کاربری در اکانت‌های اینستاگرام نقش مهمی در کشف قانونی بودن یک حساب کاربری دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.