آموزش دانلود ویدیوهای توئیتر در سال ۲۰۲۲

0 361

ویدیوهای توئیتر ممکن است تا ۱۴۰ ثانیه طول بکشند و محتوای آموزشی داشته باشند؛ بنابراین شاید دوست دارید این ویدئو ها را توئیتر دانلود کنید.

نحوه دانلود ویدیوهای توئیتر

به گزارش ایستاتگ و به نقل از gadgetstouse، بله درست است؛ امکان ذخیره ویدیوهای توئیتر وجود دارد.

با این حال، باید چند مرحله را پشت سر بگذارید. علاوه بر این، بدون توجه به اینکه از دسکتاپ، نت بوک، تبلت یا گوشی هوشمند استفاده می‌کنید، می‌توانید ویدیو را برای ضبط دانلود کنید.

 

دانلود از مرورگر دسکتاپ

با استفاده از مرورگرهای خود، مانند فایرفاکس یا اج، یا سافاری، به توئیتر بروید و ویدیویی را که می‌خواهید دانلود کنید جستجو کنید.

سپس باید وارد یک سایت طرف سوم شوید.

این سایت به شما کمک می‌کند ویدیوها را از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی انتخابی خود از جمله توئیتر دانلود کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت آنها مراجعه کرده، روی دانلود کلیک کنید و نرم افزار را روی رایانه خود نصب کنید.

پس از دانلود، می‌توانید برنامه را باز کنید و URL ویدیوی توئیتر خود را پیست کنید.

پس از آن، کیفیت، فرمت و محل ذخیره ویدیو را انتخاب خواهید کرد.

 

شما می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث مانند Twitter Video Downloader، TWDOWN یا savetweetvid.com استفاده کنید.

از این رو، ما از twittervideodownloader.com استفاده کردیم. فقط URL ویدیوی توییتری را که انتخاب کرده اید کپی کنید و آن را در فیلد پیوند برنامه شخص ثالث قرار دهید.

پس از انجام این کار، می‌توانید کیفیت ویدیویی را که دوست دارید انتخاب کنید. با کلیک راست بر روی ویدیو و انتخاب «ذخیره به‌عنوان»، آن را در رایانه ذخیره می‌کنید.

 

TWDOWN

برای تجربه یکپارچه‌تر ، TWDown را امتحان کنید،. اگر از این سیستم آنلاین استفاده می‌کنید، لازم نیست نگران نصب یک دانلودر جداگانه باشید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد حساب توییتر خود شوید و ویدیویی را که می‌خواهید ذخیره کنید انتخاب کنید، سپس لینک نوار URL را از پنجره ویدیو کپی کنید.

 

هنگامی که به وب سایت TWDOWN رفتید، متوجه کادری با عنوان «لینک ویدیو را وارد کنید» خواهید شد. بنابراین برای دانلود ویدیو، URL ویدیو را در کادر جستجو قرار دهید و روی «دانلود» کلیک کنید.

انتخاب کیفیت ویدیو نیز مهم است.

 

دانلود از iPhone/ipad

برای دانلود ویدیوهای توییتر در دستگاه‌های iOS، سه گزینه وجود دارد.

با استفاده از برنامه Readdle’s Docs

برای شروع، باید یک برنامه Readdle را نصب کنید.

پس از نصب، «اشتراک‌گذاری توییت از طریق» و سپس «کپی URL در توییت» را انتخاب کنید.

از این رو، برای دریافت لینک دانلود ویدیو، URL را در کادر قرار دهید و «دانلود» را انتخاب کنید. اما به یاد داشته باشید که ویدیو باید شامل نام و مکان باشد.

روی «انجام شد» ضربه بزنید.

 

نرم افزار Video Downloader+

هنگام استفاده از نرم افزار Downloader+، کافی است مرحله اول تا چهارم را در برنامه Readdle اجرا کنید. منتظر بمانید تا دانلود کامل شود و اکنون ویدیو برای اشتراک گذاری در توییتر در دستان شما است.

ویدیوهای دانلود شده ممکن است در پوشه دانلود دستگاه همراه شما پیدا شوند.

 

انتقال فایل از رایانه به iPhone یا iPad

این امکان وجود دارد که ویدیوها را از رایانه شخصی خود به دستگاه  iOS خود منتقل کنید. همچنین می‌توانید فایل‌ها را با کابل USB iOS انتقال دهید.

دانلود از اندروید

در ابتدا باید یک نرم افزار شخص ثالث از فروشگاه Google Play نصب کنید و روش‌های بالا را اجرا نمایید.

 

چگونه ویدئو ها را از دایرکت توئیتر دانلود کنیم؟

راه ارتباط توییتر از طریق پیام‌های مستقیم یا DM است. مانند سایر سرویس‌های پیام کوتاه،  این سرویس به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها را نیز ارسال دهید.

به لطف TWSaveDm، اکنون می‌توانید ویدیوهای توییتر را مستقیماً از DM  دانلود کنید.

با این اپ هر کلیپ ویدیویی که در دایرکت مسیج خود دریافت می‌کنید اکنون یک گزینه دانلود در گوشه بالا سمت چپ دارد.

می‌توانید با فشار دادن نماد دانلود در گوشه سمت چپ بالای ویدیو، آن را دانلود کنید. پس از آن، باید رزولوشن را انتخاب کنید.

 

 

نکات کاربردی در دانلود ویدئو در توئیتر

این ابزارهای شخص ثالث همه از یک روش پیروی نمی‌کنند. مراحل ذکر شده در اینجا رایج‌تر است. با این حال، این روش‌ها  بسته به برنامه شخص ثالث مورد استفاده متفاوت خواهد بود.

دانلود ویدیوها با استفاده از هر یک از برنامه‌های شخص ثالث موجود در این لیست بدون مشکل است. دانلودهای شما بدون مشکل انجام خواهند شد. از این رو، اگر اتصال اینترنتی خوبی دارید می‌توانید این کار را انجام دهید.

برنامه‌های شخص ثالث روی دسکتاپ و لپ تاپ رایگان هستند. در برخی از فروشگاه‌ها، برنامه‌های شخص ثالث دارای تبلیغات هستند. بنابراین اگر می‌خواهید دانلود بدون تبلیغات داشته باشید، باید هزینه کنید.

این روش‌ها در سایر سایت‌های شبکه اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام پشتیبانی نمی‌شود.

از این رو، راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، اما روش‌های ذکر شده در این مقاله به اندازه کافی قوی هستند که حتی یک مبتدی نیز می‌تواند آن را انجام دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.