روش‌های رایگان برای کسب درآمد از اینستاگرام

0 3,167

بهتر است وقت خود را به بطالت در اینستاگرام سپری نکنید؛ در عوض آن را به درآمد غیرفعال تبدیل کنید؛ از فروش کالا تا تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، شما می‌توانید از روش‌های متعددی برای کسب درآمد در اینستاگرام استفاده کنید.

به گزارش ایستاتگ، به لطف این راهنما، نه تنها نحوه کسب درآمد در اینستاگرام را یاد می‌گیرید؛ بلکه حضور آنلاین موثری در اینستاگرام خواهید داشت.

برای کسب درآمد در اینستاگرام به چند فالوور نیاز داریم؟

در بیشتر موارد، کسب درآمد در اینستاگرام به تعداد فالوورها بستگی دارد.

به عنوان مثال، برای شروع کسب درآمد از طریق شرکت‌های تجاری فیس بوک، حداقل به ۱۰۰۰ دنبال کننده نیاز دارید.

گفته می‌شود، اگر می‌خواهید یک فروشگاه اینستاگرام باز کنید، تعداد فالوورهای شما برای درآمد بالقوه مهم است.

دومین عامل برای کسب درآمد در اینستاگرام، مشارکت شما در شبکه‌های اجتماعی است.

برای محاسبه نرخ تعامل، تعداد لایک ها و کامنت ها در هر پست را در نظر بگیرید و آن را بر تعداد فالوورهای خود تقسیم کنید.

در حالت ایده‌آل، شما باید ۳ درصد نرخ مشارکت داشته باشید تا بتوانید با برندها برای حمایت خود همکاری کنید.

شرکت‌ها ترجیح می‌دهند شما مخاطبان فعالی داشته باشید تا دنبال‌کنندگان زیاد و غیرفعال.

بنابراین ایجاد فالورهای فعال را در اولویت قرار دهید.

تعامل با مخاطبان و ارسال محتوای با کیفیت، عاملی است که در طول زمان فالوورهای اینستاگرام شما را افزایش می‌دهد.

 

همکاری با یک برند

یکی از موثرترین راه‌های کسب درآمد در اینستاگرام، تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، میکرو اینفلوئنسر یا نانو اینفلوئنسر است.

به عنوان هر یک از این نوع اینفلوئنسرها، و به اشتراک گذاری محتوای جذاب یک برند یا کسب و کار، هدایا یا پول دریافت خواهید کرد.

به طور معمول، با تعداد فالوورها و نرخ تعامل شما، به ازای هر پست پولی دریافت خواهید کرد.

اینفلوئنسرهای نانو که ۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دنبال کننده دارند، برای هر پست بین ۱۰ تا ۱۰۰ دلار دستمزد دریافت می‌کنند. اینفلوئنسرهای میکرو که بین ۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ فالوور دارند؛ در هر پست حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار درآمد به دست می‌آورند.

قیمت کامل را در زیر مشاهده کنید که توسط اینفلوئنسر مارکتینگ هاب منتشر شده است که نشان می‌دهد با توجه به نوع اینفلوئنسر چقدر می‌توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید.

برای یافتن برندهایی که می‌توانید با آن‌ها کار کنید، می‌توانید به بازارهای اینفلوئنسر مختلف بپیوندید، مارک‌هایی را که دوست دارید تگ کنید، یا مستقیماً به آنها ایمیل بزنید.

به عنوان مثال  اینفلوئنسر SouKeyna با یک برند در اینستاگرام همکاری می‌کند. در این پست، سوکینا در حال استفاده از آرایش آرمانی بیوتی است. او همچنین یک برچسب همکاری پولی را در بالای پست اضافه کرده است تا با شفافیت نشان دهد در حال همکاری با یک برند و دریافت پول از این طریق است.

به عنوان خالق از اینستاگرام پول بگیرید

فیس بوک اعلام کرد که تا پایان سال ۲۰۲۲، قصد دارد بیش از یک میلیارد دلار سرمایه گذاری کنند تا به سازندگان اجازه دهد برای تولید محتوا درآمد کسب کنند.

یکی از این برنامه‌ها Creator Fund است که به شما امکان می‌دهد از طریق تبلیغات IGTV، لایو اینستاگرام و پاداش‌ها از محتوای خود کسب درآمد کنید.

تبلیغات IGTV

IGTV یا تلویزیون اینستاگرام مکانی عالی برای کسب درآمد از تبلیغات در ویدیوهایتان است.

شما ۵۵ درصد از درآمد حاصل از تبلیغات را در هر IGTV دریافت می‌کنید.

با این حال، ویدئوها برای واجد شرایط بودن برای تبلیغات باید دو دقیقه یا بیشتر دارند.

به خاطر داشته باشید که هرچه بازدیدها بیشتر باشند؛ درآمد تبلیغاتی بیشتر خواهد شد.

حساب مایک هلستون @therealtarzann یک مثال خوب است. او بیش از شش میلیون نفر فالوور دارد.

وی از مارها و پلنگ‌های غول‌پیکر گرفته تا مارمولک‌های کمیاب ویدئوهای جذابی تولید می‌کند. او با میانگین بیش از ۴۰۰۰۰۰ بازدید در هر ویدیوی IGTV، فرصت‌های تبلیغاتی زیادی برای کسب درآمد در اینستاگرام دارد.

برای فعال کردن تبلیغات IGTV، باید به “تنظیمات حساب” خود بروید، روی “Creator” و سپس “IGTV Ads” ضربه بزنید. پس از آن، روی «Get Started» کلیک کنید و روی «Allow Monetization» در ویدیوهای IGTV ضربه بزنید.

لایو اینستاگرام

پول در آوردن در اینستاگرام فقط به محتوایی که منتشر می‌کنید نیست، بلکه به رابطه شما با فالوورهایتان نیز بستگی دارد.

شما باید به دنبال ایجاد یک رابطه قوی با فالوورهای خود باشید.

اینستاگرام هنگام ایجاد ویژگی Live Badges همین موضوع را در ذهن داشت و به طرفداران اجازه می‌داد حمایت خود را از برندهای مورد علاقه خود نشان دهند. با نشان‌های لایو افراد می‌توانند در پخش زنده با برندهای همکاری کنند.

برای افزودن این ویژگی به حساب خود، به «Profile» خود بروید، روی «Professional Dashboard» کلیک کنید، روی «Grow Your Business» ضربه بزنید و «Badges» را انتخاب کنید. پس از پخش لایو، روی نماد «Badges» در سمت چپ کلیک کنید. صفحه نمایش خود را روشن کنید.

یک فروشگاه اینستاگرام باز کنید

فروشگاه اینستاگرام بسیار شبیه به راه اندازی یک فروشگاه آنلاین است، با این تفاوت که همه آن روی یک پلتفرم است. پس از ایجاد فروشگاه، تصاویر محصول، توضیحات و قیمت کالای خود را وارد کنید.

سپس کاربران می‌توانند آیتم‌های شما را ببینید و بررسی کنند.

برای ایجاد فروشگاه در اینستاگرام این پنج مرحله را دنبال کنید:

  • تبدیل به حساب تجاری
  • صفحه فیس بوک خود را متصل کنید.
  • کاتالوگ محصول را بارگذاری کنید.
  • بررسی کامل حساب کاربری
  • Shopping را روشن کنید.

 

تبدیل شدن به یک واسطه

بر خلاف اینفلوئنسر شدن و دریافت پول به ازای هر پست، به عنوان یک شرکت وابسته به شما حق کمیسیون پرداخت می‌شود. میانگین نرخ کمیسیون بین ۵ تا ۳۰ درصد است.

فروش شما اغلب با یک کد تبلیغاتی منحصر به فرد یا لینک UTM ردیابی می‌شود. در اینستاگرام، برنامه‌های وابسته اغلب با نام «سفیر برند» شناخته می‌شوند. می‌توانید در وب‌سایت یک شرکت درخواست دهید یا برند با شما تماس بگیرد.

تعداد فالوورها برای برندهایی که به دنبال استخدام شرکت‌های وابسته هستند عامل تعیین کننده‌ای نیست، بلکه آن‌ها می‌خواهند ببینند که شما فرد مناسبی هستید که با مخاطبانشان ارتباط برقرار می‌کنید.

ببینید جوی مک الوین، که در حال حاضر ۱۴۰۰ دنبال کننده دارد، به عنوان سفیر برند برای Brown Girl Jane کار می‌کند.

باید بدانید که فقط می‌توانید لینک‌های محصول را در بیو اینستاگرام یا استوری خود اضافه کنید (اگر بیش از ۱۰۰۰۰ فالوور دارید). از آنجایی که این دو مکان محدود هستند، ممکن است ایجاد یک وبلاگ و نوشتن پست‌های وبلاگ برای سئو در مورد محصولات با لینک‌های قابل ردیابی نیز مفید باشد.

 

ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید

۸۰ درصد از افراد مورد بررسی گفتند که اینستاگرام به آنها کمک می‌کند محصولات یا خدمات جدید را کشف و خریداری کنند. بدیهی است که هرچه افراد بیشتری برند شما را در اینستاگرام ببینند، شانس بیشتری برای خرید از وب سایت شما خواهند داشت. برای کمک به کسب درآمد آنلاین بیشتر، می‌توانید از اینستاگرام به صورت غیرمستقیم برای هدایت ترافیک به وب سایت خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، @missyminzi فالورها را ترغیب می‌کند تا به وب‌سایت خود مراجعه کنند، جایی که می‌توانند کتاب، چاپ یا برچسب‌هایی را خریداری کنند. این استراتژی برای کسب درآمد در اینستاگرام در مورد تبلیغ محتوای منحصر به فرد خود و هدایت افراد به وب سایت شما است.

 

خدمات بازاریابی اینستاگرام را ارائه دهید

آیا در بازاریابی اینستاگرام، کپشن نویسی یا تولید محتوا مهارت دارید؟ اگر چنین است، ممکن است برای شرکت در یک بازاریابی در اینستاگرام مناسب باشید. با مشاوره با سایر شرکت‌ها در مورد بهبود تکنیک‌های بازاریابی اینستاگرام، می‌توانید سود خوبی کسب کنید و هزینه خدمات بین ۲۰ تا ۵۰ دلار در ساعت و حتی ۱۰۰ دلار برای نوشتن کپشن دریافت کنید.

برای اینکه به شما نشان دهیم چگونه این کار انجام می‌شود، بیایید به Strategist Instagram Dot Lung نگاه کنیم.

او با استفاده از راهنماها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی اینستاگرام به هزاران فالوور خود آموزش داده که چگونه می‌توانند حضور خود را در اینستاگرام افزایش دهند.

 

فروش عکس‌ها، تصاویر یا فایل‌های دیجیتال

اینستاگرام تماماً به جلوه‌های بصری می‌پردازد، بنابراین اگر طراح، عکاس یا خلاق هستید، وقت آن رسیده است که استعدادهای خود را به نمایش بگذارید. می‌توانید عکس‌های خود را به مشاغل دیگر بفروشید، که در صنعت سفری بسیار رایج است، یا می‌توانید محتوای خود را مانند چاپ و تصویر بفروشید.

علاوه بر این، اگر یک وب سایت عکاسی دارید، اینستاگرام را به عنوان یک “ویترین ” برای کار خود در نظر بگیرید و از آن برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید.

در زیر می‌توانید ببینید که چگونه کاربر Wix، میشل کارلوس، تصاویر زیبای خود را تبلیغ می‌کند. آثار هنری او اغلب در کتاب‌های کودکان، برگه‌های رنگ‌آمیزی و حتی چاپ و فروخته می‌شود. همچنین توجه کنید که چگونه او از هشتگ های استراتژیک مانند #artistsoninstagram استفاده می‌کند.

 

به مخاطبان خود محتوای انحصاری ارائه دهید

انسان‌ها موجوداتی کنجکاو هستند که تمایل زیادی به ادامه یادگیری دارند. به همین دلیل است که پلتفرم‌های دوره‌های آنلاین مانند Coursera، Masterclass و Udacity پایگاه مشتریان زیادی پیدا کرده‌اند.

اگر به ایجاد یک دوره آنلاین فکر می‌کنید، اینستاگرام یک راه فوق العاده برای بازاریابی و کسب است.

یک دوره متوسط ​​انفرادی می‌تواند از حدود ۱۰۰ دلار شروع شود، در حالی که دوره‌های طولانی‌تر می‌تواند هزاران دلار هزینه داشته باشد.

اما لازم نیست فقط خود را به کسب درآمد از این طریق محدود کنید.

محصولات Dropship

هنگام شروع یک تجارت، عاملی که باعث موانع لجستیکی و مالی می‌شود، موجودی است.

با این حال، به لطف مدل کسب و کار dropshipping، می‌توانید یک فروشگاه را بدون نگهداری موجودی راه‌اندازی کنید.

با راه اندازی یک کسب و کار Dropshipping، می‌توانید از بین میلیون‌ها محصول مختلف مانند تی شرت، کتاب، لیوان و بالش انتخاب کنید.

شما از دردسر حمل و نقل رها می‌شوید.

نکاتی برای موفقیت در اینستاگرام

هدف خود را انتخاب کنید: هدفی را برای تمرکز بر روی آن انتخاب کنید و در آن به تخصص برسید.

اگر از همان ابتدا یک مخاطب هدف مشخص داشته باشید، به دست آوردن فالوور و مشارکت با برند آسان‌تر خواهد بود.

همیشه با دیگران تعامل داشته باشید: با لایک کردن، نظر دادن، ارسال پیام و به اشتراک گذاری محتوای دیگران، یک جامعه قوی بسازید. صرفاً گرفتن یک عکس زیبا و “انتشار” کار درستی نیست. در عوض، در فالورها این حس را به وجود بیاورید.

اجازه دهید فالورها این احساس را داشته باشند که شما آن ها را به عنوان یک فرد واقعی می‌بینید.

افزودن برچسب: از هشتگ ها، برچسب‌های جغرافیایی و برندها در پست‌های خود استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند که توسط فالوورهای جدید کشف شوید.

از رویکرد چند کانالی استفاده کنید: در کانال‌های دیگر مانند YouTube و TikTok فعال باشید. یک وبلاگ و خبرنامه راه اندازی کنید و حساب‌های خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید.

هر یک از چند روشی که امتحان می‌کنید، با برندهای پیام‌رسان در مورد قراردادهای مشارکت جدید مذاکره کنید.

همانطور که برای کسب درآمد اینستاگرام تلاش می‌کنید، سخنان رابین شارما را به خاطر بسپارید: «تنها شکست تلاش نکردن است».

منبع: wix

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.