۱۰ اپلیکیشن تناسب اندام برتر در سال ۲۰۲۲

0 644

با این ۱۰ اپلیکیشن‌ تناسب اندام می‌توانید در خانه ورزش کرده و سلامت و تناسب اندام خود را تحت نظر داشته باشید.

به گزارش ایستاتگ و به نقل از top10،  اپلیکیشن‌های تناسب اندام، برنامه‌های کوچک جادویی هستند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند.

مرد، زن، جوان، پیر، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از برنامه‌های تناسب اندام استفاده می‌کنند.

برنامه‌های تناسب اندام به این منظور عرضه شده اند که شما را در مسیر درست نگه دارند، خواه هدف شما کاهش وزن باشد و یا حفظ یک سبک زندگی سالم یا اطمینان از یک سبک زندگی فعال.

این برنامه‌ها ردیابی و انگیزه را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام برتر در سال ۲۰۲۲

 Future Fitness

با اپلیکیشن Future Fitness  می‌توانید یک مربی شخصی از راه دور ارتباط برقرار کنید و در خانه ورزش کنید.

 

C25K

C25K با تمرینات ۳۰ دقیقه ای در دسترس، راهی عالی برای ورزش در خانه است. این اپ هم برای اندروید و هم  برای Ios به صورت رایگان در دسترس است.

 

۷ Minute Workout

با این اپلیکیشن تناسب اندام ۷ دقیقه تمرین داشته باشید و در خانه وزن کم کنید. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم  برای Ios به صورت رایگان در دسترس است.

 

FitBit

برنامه اصلی تناسب اندام FitBit  یک روش عالی برای تناسب اندام در خانه است که با دستبندهای فیت بیت همگام سازی می‌شود. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم  برای Ios به صورت رایگان در دسترس است.

 

Runkeeper

با دانلود و عضویت در Runkeeper به ۵۰ میلیون دونده در این برنامه با هدف گذاری و ردیابی تناسب اندام بپیوندید. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم  برای Ios به صورت رایگان در دسترس است.

 

Nike+ Training Club

Nike+ Training Club برنامه ای عالی برای ورزشکاران در تمام سطوح است که هم برای اندروید و هم  برای Ios به صورت رایگان در دسترس است.

 

iFit

iFit  با جلسات آموزشی تعاملی و شخصی در خانه به تناسب اندام شما کمک می‌کند. این اپلیکیشن نیز هم برای اندروید و هم  برای Ios به صورت رایگان در دسترس است.

 

Sworkit

شما می‌توانید با Sworkit  یک برنامه الهام بخش، سفر تناسب اندام خصوصی خود را در خانه آغاز کنید. نسخه آزمایشی هم برای اندروید و هم  برای Ios به صورت رایگان در دسترس است.

 

Zombies, Run!

در اپلیکیشن با زامبی‌ها، بدوید!  با فرار از دست زامبی‌ها می‌توانید به تناسب اندام دست پیدا کنید؛ این یک برنامهٔ ورزشی، سرگرم کننده و  ترسناک است.

 

Charity Miles

با برنامه انگیزشی Charity Miles با احساس خوب و در حالی که به خیریه کمک می‌کنید، خوش اندام شوید. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم  برای Ios به صورت رایگان در دسترس است.

 

نحوه انتخاب بهترین اپلیکیشن تناسب اندام

 

از آنجایی که تناسب اندام برای همه مهم است، برنامه‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند نیازهای شما را رفع کنند.

اما این سوال پیش می‌آید که کدام برنامه برای شما بهترین است؟ در اینجا چند سوال وجود دارد که می‌توانید از خودتان بپرسید تا بهترین انتخاب را انجام دهید:

 

  • شما از زندگی چه می‌خواهید؟
  • سطح آمادگی جسمانی شما چقدر است؟
  • چه نوع تمرینی را دوست دارید؟
  • چه ویژگی‌هایی برای شما مهم است؟
  • آیا مشکل بودجه دارید؟

وقتی با صداقت و خودآگاهی به این سوالات پاسخ می‌دهید، انتخاب اپلیکیشن تناسب اندام مناسب برای شما بسیار آسان‌تر به نظر می‌رسد.

 

بهترین اپلیکیشن‌های کاهش وزن

C25K  یک برنامه برای مبتدیانی است که به کمک نیاز دارند تا وزن خود را کاهش دهند. این یک برنامه عالی برای افرادی است که به تازگی شروع به ورزش کرده اند، چه به دنبال شروع اهداف کاهش وزن خود باشند و چه به دنبال ماراتن‌های خارج از لیست خود هستند.

 

یک برنامه عالی دیگر برای کاهش وزن، ۷ دقیقه تمرین، رویکردی مبتنی بر علم برای ورزش و تناسب اندام است.

۷ دقیقه تمرین که توسط مدیر فیزیولوژی ورزش مؤسسه عملکرد جانسون اند جانسون طراحی شده، دستورالعمل‌های تمرینی در دسترس و مختصر را ارائه می‌دهد که مطمئناً وزن شما را کم می‌کند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، Charity Miles است که به شما کمک می‌کند تا چربی‌های شکم را کم کنید و در حین انجام آن با برخی از مشکلات دنیا مقابله کنید.

با ورزش کردن و انتخاب موسسات خیریه مورد علاقه، می‌توانید فعالیت بدنسازی خود را به کمک‌های خیریه واقعی که توسط حمایت مالی شرکتی برنامه انجام می‌شود تقسیم کنید.

 

بهترین برنامه‌های ردیاب

Fitbit پیشگام ردیابی تناسب اندام است و همچنان یکی از بهترین برنامه‌های ردیاب تمرینی موجود است.

Fitbit از جدیدترین حسگرها، ردیاب‌های حرکتی و پیشرفته‌ترین فناوری GPS استفاده می‌کند تا به شما کمک کند هر قدمی را که برداشته‌اید پیگیری کنید.

Runkeeper یکی دیگر از برنامه‌های عالی برای ردیابی فعالیت و اندازه گیری پیشرفت ورزشی است. با ردیابی زمان واقعی تناسب اندام، ابزارهای تعیین هدف، روتین‌های تناسب اندام شخصی و چالش‌ها، Runkeeper یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک رژیم تمرینی ساختاریافته هستند.

 

بهترین برنامه‌های تمرینی رایگان

لازم نیست به برنامه‌های تناسب اندام با هزینه‌های عضویت بالا مراجعه کنید. نمونه‌هایی وجود دارد که به صورت رایگان در اختیار شما هستند.

یکی از بهترین برنامه‌های تمرینی رایگان توسط خود نایک طراحی شده است. کمپانی تجهیزات ورزشی، Nike+ Training Club را ارائه می‌دهد، یک برنامه تناسب اندام کاملاً رایگان با جلسات تمرین، کلاس‌های یوگا و تمرینات بدن که توسط Nike Master Trainers انجام می‌شود.

همچنین می‌توانید برنامه‌ای را انتخاب کنید که شما را به حفظ یک رژیم ورزشی ساده تشویق کند و از انجام آن لذت ببرید.

زامبی، فرار کن! ورزش را به یک بازی تبدیل کرده و بسیاری از ویژگی‌های انگیزشی و الهام‌بخش دیگر را به شما ارائه می‌دهد تا شما را به ورزش وادارد.

 

بهترین برنامه تمرین برای زنان

Fitocracy یک برنامه تناسب اندام است که در بازی‌های انگیزشی و تعاملی طراحی شده است، بنابراین می‌توانید همزمان ورزش کنید و لذت ببرید.

این برنامه تمرینی تمرینات گام به گام، مربیگری و برنامه‌های تغذیه سفارشی را ارائه می‌دهد تا شما را با انگیزه و در مسیر نگه دارد.

اگر قبلاً وزن کم کرده‌اید و می‌خواهید آن را حفظ کنید، یک برنامه تناسب اندام را انتخاب کنید که ورزش منظم را ارائه می‌دهد، قابلیت ردیابی را در خود جای داده و انگیزه شما را زیادتر می‌کند.

Strava انتخاب خوبی است. Strava که برای دوندگان و دوچرخه سواران طراحی شده است؛ دارای ویژگی های شبکه های اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد نتایج خود را با دیگران و در جامعه ورزشی به اشتراک بگذارید و مقایسه کنید.

 

بهترین برنامه تمرینی برای مردان

در داخل Sworkit ، بیش از ۴۰۰ تمرین را خواهید دید که بر روی بخش‌های کاردیو، تمرینات قدرتی، کاهش وزن و یوگا دسته بندی شده است.

.Sworkit تمرینات قابل تنظیمی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد رژیم تمرینی مناسب خود را انتخاب و ذخیره کنید.

 

تناسب اندام: یک دستاورد مادام العمر

تناسب اندام احتمالاً یکی از سخت‌ترین اهداف زندگی است، زیرا چیزی است که هرگز نمی‌توانید از انجام آن دست بردارید. اینطور نیست که بتوانید به اوج برسید و بگویید، باشه، کار تمام شد. تناسب اندام نیاز به  مداومت دارد.

خوشبختانه، ما مجبور نیستیم این کار سخت را به تنهایی و یا در باشگاه‌ها و تجهیزات زیاد انجام دهیم. اپلیکیشن تناسب اندام مناسب می‌تواند همانند یک ستون حمایتی باشد که به شما کمک می‌کند تا اهداف تناسب اندام خود را حفظ کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.