چگونه گوشی سامسونگ گلکسی را با اپلیکیشن Good Lock تنظیم کنیم؟

0 360

اگر گوشی سامسونگ گلکسی دارید و اپلیکیشن Samsung Good Lock را ندارید، توصیه می‌کنم آن را نصب کنید. این برنامه پر از ترفندها، ابزارها و گزینه‌هایی است که شما از آن‌ها لذت خواهید برد.

Good Lock به شما امکان می‌دهد کنترل بیشتری بر رابط کاربری گوشی تان داشته باشید و به شما کمک می‌کند کارهای بیشتری با گوشی خود انجام دهید.

اگر بخواهید صفحه ساعت را برای قفل طراحی کنید، اگر بخواهید سریع‌تر بین برنامه‌ها جابه جا شوید یا عملکرد قلم S Pen را تغییر دهید، Good Lock می‌تواند مفید باشد.

برای شروع، فروشگاه گلکسی را در گوشی سامسونگ باز کنید، سپس برنامه Good Lock را  نصب کنید.

وقتی این ماژول‌ها را از طریق Good Lock نصب کردید، برخی از آنها به عنوان برنامه‌های معمولی روی گوشی تان و در کشوی برنامه معمولی نشان داده می‌شوند، در حالی که بقیه از طریق Good Lock در دسترس هستند.

وقتی Good Lock را باز می‌کنید، دو زبانه را در پایین صفحه مشاهده می‌کنید؛ یکی Make up که ماژول‌های سفارشی‌سازی را پیدا خواهید کرد، و Life up، که ماژول‌هایی بهینه‌سازی‌های زیر پوسته را پوشش می‌دهند.

 

پنل سریع را با QuickStar ویرایش کنید

QuickStar

 

  • تغییر رنگ پنل سریع

با QuickStar پنل سریع را سفارشی کنید: این قابلیت هنگام کشیدن از بالای صفحه به پایین ظاهر می‌شوند و کلیدهای Wi-Fi و بلوتوث، چراغ قوه و غیره را پوشش می‌دهند. می‌توانید آن را در تب Make up پیدا کنید.

وقتی که آن را نصب کردید، در بالای لیست ماژول‌های Good Lock مشخص است. روی ورودی ضربه بزنید و کلید را در بالای صفحه فعال کنید تا گزینه‌های سفارشی سازی ظاهر شود.

اکنون می‌توانید Quick Panel را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید.

در اینجا می‌توانید از تم‌ها رنگی استفاده کنید.

از تنظیمات ساعت برای سفارشی کردن ساعتی که با نمایش Quick Panel ظاهر می‌شود، استفاده کنید.

 

ساعت را با ClockFace سفارشی کنید

ClockFace به شما امکان می‌دهد تقریباً تمام قسمت‌های ساعت را تغییر دهید.

ClockFace که در زیر تب Make up است، به شما امکان می‌دهد به تنظیمات ساعت برای صفحه قفل و نمایشگر همیشه روشن دسترسی داشته باشید.

چه در حال ایجاد یک صفحه ساعت جدید و چه در حال ویرایش صفحه ساعت موجود باشید، ابزارهای زیادی در اینجا در اختیار دارید. شما می‌توانید اندازه فونت، سبک عقربه ساعت، فرمت‌های 12 یا 24 ساعته، طرح‌های رنگی و طرح بندی را انتخاب کنید.

 

تنظیمات S Pen را با Pentastic تغییر دهید

S Pen

منوها و نشانگرهای S Pen را با Pentastic تغییر دهید.

اگر گلکسی دارید که از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند، به تب Make up بروید تا Pentastic را پیدا کنید. این به شما امکان می‌دهد نحوه عملکرد S Pen بر روی صفحه نمایش را تغییر دهید و بهره‌وری را بالاتر ببرید.

میانبر Double tap را برای ویرایش کارها با ضربه زدن S Pen انتخاب کرده و سفارشی کنید.

 

تم‌های جدید را اعمال کنید

نرم‌افزار اندرویدی که همراه با گوشی گلکسی شما ارائه می‌شود این شرایط را ایجاد کرده که رابط پیش‌فرض را به روش‌های مختلفی سفارشی کنید، اما ماژول Theme Park در برگه Make up این قابلیت را به صورت حرفه ای تری در دسترس دارد و تصاویر پس‌زمینه، طرح‌های رنگی، نمادها و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

برای استفاده از تم‌ها در این قابلیت، بعد از انتخاب تم روی Start and Allow یا Don’t allow ضربه بزنید.

پس از انجام این کار، Create new را انتخاب کنید، و از شما خواسته می‌شود که یک تصویر پس زمینه و یک طرح رنگی را انتخاب کنید.

سپس پیش‌نمایش‌هایی از ظاهر طرح پس زمینه را مشاهده خواهید کرد، و می‌توانید با ضربه زدن روی نصب در گوشه بالا سمت راست، طرح زمینه را اجرا کنید.

 

صفحه اصلی را با Home Up اصلاح کنید

همچنین می‌توانید صفحه‌های اصلی را از طریق Home Up در برگه Make up سفارشی کنید..

هنگامی که به صفحه اصلی رفتید و Home Up را روشن کردید، روی صفحه اصلی ضربه بزنید. می‌توانید فاصله بین آیکون‌ها را در صفحه‌های اصلی و کشوی برنامه تغییر دهید، صفحه‌های اصلی خود را تنظیم کرده و می‌توانید از صفحه آخر به صفحه اول و برعکس بکشید و برچسب‌هایی که در کنار نمادهای برنامه نمایش داده می‌شوند را مخفی کنید.

 

قابلیت چندوظیفگی را با MultiStar ارتقا دهید

MultiStar

MultiStar، در برگه Life up، یک ویژگی مفید برای عملکرد چندوظیفه ای است که در Android و One UI سامسونگ تعبیه شده است. اگر از گوشی تاشو مانند Samsung Galaxy Z Fold 5 استفاده می‌کنید، این ویژگی بسیار کاربردی است زیرا می‌تواند نحوه نمایش برنامه‌ها را در دو صفحه نمایشی که دارید مدیریت کند.

 

Nice Catch با لیستی از ویژگی‌های کاربردی

یکی دیگر از ابزارهای مفید Nice Catch از تب Life up است، که برای اعلان‌های از دست داده و همچنین برای عیب یابی مشکلات گوشی شما مفید است.

ماژول را باز کنید و آن را روشن کنید، لیستی رویدادهای تلفن را می‌بینید که می‌توانید وارد آن شوید، از هشدارهای لرزش و تبلیغات نمایش داده‌شده تا زمان‌هایی که صدا قطع است، در این بخش در دسترس می‌باشد.

برای روشن و خاموش کردن هر دسته، روی کلیدهای آن ضربه بزنید. سپس می‌توانید روی نام دسته ضربه بزنید و تاریخچه آن را مشاهده کنید.

منبع: theverge

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.