چگونه به استوری اینستاگرام موسیقی اضافه کنیم؟

0 910

با این مقاله می‌توانید موسیقی را مستقیماً از اینستاگرام به استوری تان اضافه کنید یا آهنگ‌هایی را از سرویس‌های پخش موسیقی مانند Spotify، SoundCloud و Shazam انتخاب کرده و به استوری اضافه نمایید.

به گزارش ایستاتگ و به نقل از  pcmag، استوری گذاشتن در اینستاگرام آسان است، اما اگر بخواهید آنها را سرگرم کننده کنید، باید چند مرحله بیشتر انجام دهید. خوشبختانه، اینستاگرام تعدادی ابزار برای جذاب تر کردن استوری های شما ارائه می‌دهد.

شاید چند عکس یا ویدیوی عالی را استوری کرده باشید؛ اما استوری شما هنوز یک بخش مهم را ندارد : موسیقی.

اینستاگرام مجموعه‌ای از آهنگ‌ها را از کتابخانه اش و سرویس‌های پخش موسیقی محبوب مانند Spotify، SoundCloud و Shazam ارائه می‌دهد.

در اینجا می‌توانید روش افزودن موسیقی به استوری های اینستاگرام را یاد بگیرید.

 

اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام

استوری خود را باز کنید

با استفاده از کتابخانه اینستاگرام می‌توانید مستقیماً به استوری تان موسیقی اضافه کنید. برنامه را روی دستگاه تلفن همراه خود باز کنید. از صفحه اصلی فید، روی نماد مثبت (+)ضربه بزنید و سپس Story را انتخاب کنید.

علاوه بر این می توانید استوری خود را با فشار طولانی نگه دارید و روی Add to Your Story ضربه بزنید یا فقط روی Your Story ضربه بزنید و سپس روی نماد دوربین ضربه بزنید.

 

برچسب Music را اضافه کنید

با دوربین، عکس یا ویدیوی خود را ثبت کنید. اگر ترجیح می‌دهید از یک عکس یا ویدیوی موجود استفاده کنید، انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا کتابخانه عکس را مشاهده کنید و سپس تصویری را که می‌خواهید اضافه کنید. هر فیلتر یا افکت های ویژه ای را که می‌خواهید اعمال کنید.

وقتی آماده اضافه کردن آهنگ به استوری هستید، روی نماد استیکر و در نهایت استیکر موسیقی ضربه بزنید.

 

موسیقی را انتخاب کنید

در صفحه موسیقی، بخش‌ها مختلف برای یافتن آهنگ را مرور کنید. علاوه بر این می‌توانید از قسمت جستجو در بالای صفحه برای جستجوی موسیقی بر اساس اسم آهنگ، هنرمند یا آلبوم استفاده کنید.

برای شنیدن یک کلیپ کوتاه روی دکمه پخش ضربه بزنید.

 

یک کلیپ انتخاب کنید

پس از انتخاب آهنگ، روی نام آن ضربه بزنید تا آن را به استوری خود اضافه کنید.

حالا می توانید آهنگ را پیمایش کنید و تصمیم بگیرید که کدام قسمت از موسیقی (حداکثر 15 ثانیه) روی استوری شما پخش شود. نوار لغزنده را حرکت دهید تا قسمتی را که می‌خواهید اضافه شود.

 

یک آهنگ به استوری خود اضافه کنید

برخی از آهنگ ها چندین تصویر ارائه می‌دهند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، بنابراین برای تغییر تصویر، روی تصویر کوچک موسیقی ضربه بزنید.

برخی حتی اشعاری دارند که هنگام پخش موسیقی روی صفحه ظاهر می‌شود.

وقتی تصویری را انتخاب کردید، روی Done ضربه بزنید و آهنگ به صورت استیکر به استوری اضافه می‌شود.

 

تصویر برچسب موسیقی را جابجا یا تغییر دهید

می‌توانید با حرکت دادن انگشت در اطراف صفحه، استیکر موسیقی را در استوری خود جابه جا کنید. اندازه استیکر را با فشار دادن یا باز کردن دو انگشت تغییر دهید.

برای تغییر جهت استیکر از دو انگشت استفاده کنید و  آن را بچرخانید. ظاهر استیکر خود را دوست ندارید؟ دوبار روی آن ضربه بزنید تا به صفحه قبلی برگردید، در آنجا می‌توانید ظاهر آن را تغییر دهید. برای بازگشت به استوری ، روی Done ضربه بزنید.

 

استوری خود را به اشتراک بگذارید

هنگامی که تنظیمات موسیقی به اتمام رسید؛ روی نماد استوری خود ضربه بزنید تا استوری خود را با موسیقی پست کنید. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید فقط افراد خاصی آن را مشاهده کنند، روی نماد More در پایین ضربه بزنید.  Send to یا Share را انتخاب کنید.

 

استوری خود را باز کنید

برای مشاهده استوری خود، روی نماد استوری ضربه بزنید. استوری شما با پخش خودکار موسیقی آشکار می‌شود. با ضربه زدن روی استیکر آهنگ، موسیقی متوقف شده و پنجره‌ای در پایین نمایش داده می‌شود که از طریق آن می‌توانید موسیقی را ذخیره کنید یا برای شخص دیگری ارسال کنید. فالوورهای شما می‌توانند استوری شما را ببینند و موسیقی را به همین روش پخش کنند.

 

اضافه کردن موسیقی از برنامه Spotify

می‌توانید با انتخاب موسیقی از برنامه‌های خاصی مانند Spotify، موسیقی مورد نظر را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید. با پخش آهنگ در Spotify، روی نماد اشتراک‌گذاری ضربه بزنید. نماد استوری اینستاگرام را انتخاب کرده، و به استوری اینستاگرام خود وارد می‌شوید.

می توانید متن، استیکر و سایر افکت ها را به استوری خود اضافه کنید. برای ارسال استوری با آهنگی که انتخاب کرده‌اید، روی نماد استوری خود ضربه بزنید.

پس از اینکه استوری شما پست شد، یک لینک Play در Spotify نشان داده می‌شود. هر کسی که استوری شما را دید، می‌تواند روی لینک ضربه زده و روی Open Spotify ضربه بزنید تا آهنگ را در برنامه Spotify بشنوید.

 

موسیقی را از برنامه SoundCloud اضافه کنید

همچنین می توانید موسیقی را از برنامه SoundCloud در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید. یک آهنگ را در برنامه SoundCloud اجرا کرده، روی نماد اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و استوری اینستاگرام را انتخاب نمایید.

در اینستاگرام، استوری شما لینک Play on SoundCloud را نشان می‌دهد. هر کسی می‌تواند روی آن ضربه زده و انتخاب کند و مستقیماً در برنامه به آهنگ گوش دهید.

 

موسیقی را از برنامه Shazam اضافه کنید

در حالی که Shazam برای تجزیه و تحلیل و شناسایی آهنگ هایی است که قبلاً به آنها گوش داده‌اید؛ از آن می‌توانید برای پخش موسیقی و ارسال آن به اینستاگرام نیز استفاده کنید. برنامه را باز کنید و تا آهنگی را که در حال پخش است تشخیص دهد.

با پخش آهنگ در Shazam، روی نماد Share ضربه زده و Instagram را انتخاب کنید. اگر اینستاگرام را در لیست آیفون یا آیپد مشاهده نمی کنید، روی نماد More ضربه بزنید و سپس آن را از لیست انتخاب کنید.

در اینستاگرام، با ضربه زدن روی نماد Your Story، آهنگ را در استوری خود پست کنید.

پس از انتشار استوری، می‌توانید از طریق اینستاگرام به اپلیکیشن Shazam بروید. اینستاگرام باز کنید و روی لینک More on Shazam ضربه بزنید تا آهنگ در برنامه پخش شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.