۵ روش برای تماشای ویدئوهای یوتیوب بدون تبلیغات

0 1,413

تماشای ویدئو در یوتیوب لذت بخش است؛ اما نمایش تبلیغات همه چیز را خراب می‌کند؛ با این ۵ روش می‌توانید ویدئوهای یوتیوب را بدون تبلیغات تماشا کنید.

به گزارش ایستاتگ و به نقل از online-tech-tips،   یوتیوب دارای تبلیغات مختلفی است؛ مثلاً برخی از این تبلیغات در در حین تماشا ویدئو نشان داده می‌شوند و برخی دیگر  باید به صورت دستی رد شوند.

روش‌های زیر برای همه تبلیغات یوتیوب مناسب نیست؛ اما بیشتر تبلیغات آزار دهندهٔ یوتیوب را حذف می‌کند.

 

نسخهٔ پولی یوتیوب

این ساده‌ترین و مؤثرترین روش برای خلاص شدن از شر تبلیغات یوتیوب است.

با پرداخت هزینه اشتراک می‌توانید فیلم‌های بدون آگهی مشاهده کنید؛ مگر اینکه تبلیغات توسط خالق ویدیو در آنجا قرار داده شود.

در این روش تبلیغات نه تنها از بین می‌رود، بلکه به محتوای ویدیویی ممتاز و موسیقی یوتیوب نیز دسترسی خواهید داشت.

YouTube Premium یک روش عالی ما برای خلاص شدن از تبلیغات است، اما هزینه دارد.

برای کاربران آیفون و آیپد، این تنها راه خلاص شدن از تبلیغات در برنامه بومی YouTube در خارج از مرورگر است.

 

برنامه‌های مسدود کردن تبلیغات

یک روش بسیار مؤثر برای مسدود کردن تبلیغات یوتیوب در دستگاه گوشی همراه استفاده از یک برنامه مسدود کننده تبلیغ است. برنامه‌های مختلفی وجود دارد، اما آنها فقط در اندروید در دسترس هستند.

طبق قوانین این اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی استور قرار نمی‌گیرند و شما باید آنها را به روش‌های دیگر دانلود و نصب کنید.

در این میان برنامه‌های منبع باز که از API یا چارچوب‌های YouTube استفاده نمی‌کنند، بهترین هستند.

 

در اینجا ، Skytube و NewPipe بهترین گزینه‌ها هستند.

NewPipe یک برنامه شخص ثالث است که قبل از کاربرد آن برای حذف تبلیغات، برای ارائه تجربه “عالی” یوتیوب طراحی شده بود. این برنامه در حین نصب مجوزهای غیر ضروری را درخواست نمی‌کند، و هیچ تبلیغی را نشان نمی‌دهد.

به هیچ وجه کد اختصاصی YouTube در این برنامه وجود ندارد. برای استفاده از ویژگی‌های موجود در YouTube که معمولاً به ورود به سیستم نیاز دارند، نیازی به حساب YouTube یا آدرس Gmail ندارید.

این همچنین یک راه حل عالی برای افرادی است که از گوشی‌هایی استفاده می‌کنند که به سرویس گوگل دسترسی ندارند؛ مانند گوشی‌های برند هوآوی.

Skytube  یک گزینه جایگزین برنامه یوتیوب به صورت منبع باز است که به شما امکان می‌دهد آنچه را که می‌بینید کنترل کنید و فیلم‌ها را بدون تبلیغات مشاهده نمایید.

مانند NewPipe ، SkyTube به هیچ API یا کد گوگل متکی نیست، بنابراین می‌توانید از آن بدون حساب گوگل استفاده کنید و البته به هیچ وجه تبلیغاتی وجود ندارد.

 

برنامه افزودنی مرورگر وب مسدود کننده

استفاده از یک Adblocker نیز می‌تواند به شما کمک کند. بیشتر افراد در حال حاضر از Adblockers در رایانه‌های خود برای عدم نمایش تبلیغات وب مزاحم استفاده می‌کنند. یک Adblocker YouTube  نیز بر همین اساس عمل می‌کند.

شما فقط باید یک برنامه افزودنی تخصصی مرورگر را برای جلوگیری از تبلیغات در یوتیوب نصب کنید، سپس می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه خود را بدون تبلیغ تماشا کنید.

DBlocker می‌تواند از نشان دادن تبلیغات در هر کانال یوتیوب جلوگیری کند.

شما احتمالاً پیش از این با AdBlock Plus برای مرور عمومی وب آشنا شده‌اید، اما Adblock برای یوتیوب به گونه‌ای طراحی شده است که تبلیغات را در سرویس پخش مسدود کند. با این برنامه افزودنی، می‌توانید هر نوع تبلیغاتی را که یوتیوب در فیلم‌ها قرار می‌دهد مسدود کنید.

Oblock Origin یکی دیگر از گزینه‌های محبوب است، اما با Adblock متفاوت است. این افزونه به جای اینکه تنها یک مسدود کننده تبلیغ باشد، یک مسدود کننده محتوای گسترده، از جمله تبلیغات است.

Oblock Origin یک منبع باز است که به چندین لیست بلوک وابستگی دارد. این فقط تبلیغات را مسدود نمی‌کند؛ بلکه سایت‌های مخرب را نیز مسدود می‌کند، بنابراین بدون توجه به اینکه می‌خواهید تبلیغات را مسدود کنید یا نه، یک افزونه عالی است.

 

VPN

خدمات VPN (شبکه خصوصی مجازی) یک تونل رمزگذاری شده بین رایانه و یک سرور از راه دور هستند. این برای مخفی کردن مکان واقعی شما بسیار عالی است، اما می‌تواند راهی برای مسدود کردن تبلیغات باشد.

البته خرید یک وی پی ان تنها برای این منظور ارزشش را ندارد. با این حال اگر می‌خواهید از حریم شخصی خود محافظت کنید، آدرس IP خود را پنهان کنید و از ردیابی وب سایت‌ها از فعالیت آنلاین خود جلوگیری کنید، خرید VPN ایده خوبی است.

برخی از VPN هایی که دارای قابلیت Adblocking هستند عبارتند از:

NordVPN

Surfshark

ExpressVPN

CyberGhost

 

از یک برنامه یا وب سایت بارگیری یوتیوب استفاده کنید

یکی از راه‌های جلوگیری از نشان دادن تبلیغات یوتیوب، تماشا نکردن فیلم‌ها در  اپ یوتیوب است. چندین وب سایت و برنامه‌های کاربردی در اینترنت می‌توانند جریان‌های ویدیویی یوتیوب را در پنل خود به نمایش بگذارند.

سپس می‌توانید این فیلم‌ها را در اوقات فراغت خود تماشا کنید و هرگز نگران تبلیغ نباشید.

برخی از برنامه‌ها، مانند ۴K Video Downloader ، می‌توانند به طور خودکار فیلم‌ها را از کانال‌هایی که در آنها مشترک می‌شوید دانلود کنند و لیست پخش و محتوای کانال را بارگیری کنند.

 

کلام آخر

روش‌های زیادی برای جلوگیری از تبلیغات هنگام در حین  تماشای فیلم‌های یوتیوب وجود دارد، اما آیا ارزش این همه زحمت را دارد؟ یوتیوب همیشه در تلاش است تا این روش‌ها را دور بزند.

بنابراین ممکن است روش شما بعد از مدتی دیگر کارساز نباشد.

علاوه بر این دانلود اپ‌ها و افزونه‌ها ممکن است برای دستگاه شما خطرناک باشد.

روش‌هایی، مانند VPN ، هزینه دارند.

بنابراین، اگر فقط می‌خواهید با VPN تبلیغات یوتیوب را مسدود کند، منطقی‌تر است که هزینه اشتراک YouTube Premium را بپردازید.

 

بهترین راه برای تماشای فیلم‌های YouTube بدون تبلیغ چیست؟

برای اکثر کاربران، ساده‌ترین راه برای مسدود کردن تبلیغات یوتیوب، دریافت اشتراک آن است.

YouTube Premium مقرون به صرفه است، به خصوص از آنجا که شما به موسیقی یوتیوب، پلت فرم پخش موسیقی آن نیز دسترسی دارید.

اما اگر به دنبال یک جایگزین رایگان هستید، AdBlock یا افزونه‌های مرورگر در دسترس هستند.

VPN ها کمی قابل اطمینان تر هستند، اما یک VPN برای محافظت از حریم خصوصی منظور شده، نه Adblocking  و همچنین هزینه دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.