همستر کامبت چیست؟ آیا سکه‌های آن واقعی است؟

0 482

همستر کامبت یک بازی ربات گونه و رمزنگاری شده مانند نات کوین در بستر تلگرام است، که به صورت ویروسی در حال گسترش است. اما آنچه که باید درباره این بازی ترند این روزها بدانید:

همستر کامبت از جمله جدیدترین موارد اضافه شده به بازی‌های تپ گونه تلگرام است، که بازیکنان در آن می‌توانند با ضربه زدن‌های پی در پی روزانه، سکه‌های کریپتو کسب کنند.

با توجه به موفقیت و رشد فوق العاده سایر بازی‌های تلگرامی از گذشته تاکنون، شاهد هجوم سریع بازی‌های رمزنگاری شده تلگرامی بوده‌ایم که هر یک از آن‌ها نوید یک airdrop فوق‌العاده را به بازیکنان خود می‌دهند.

با دانستن اینکه دنیای کریپتو و ارز دیجیتال چقدر غیرقابل پیش‌بینی است، بازی‌های رمزنگاری شده تلگرامی همچون همستر کامبت، جدیدترین بازی در لیست بازی‌های تلگرامی هدف بررسی ما است.

در این مقاله هدف ما این است که بفهمیم همستر کامبت چگونه کار می‌کند؟ چگونه می‌توان در این بازی ربات گونه تلگرامی کسب سکه کرد؟ و چگونه سکه‌ها را به پول واقعی تبدیل و کسب درآمد کرد.

و همینطور با توجه به اظهار نظرهای متعدد سازندگان این بازی و گسترش جهانی آن بفهمیم که آیا همستر کامبت قانونی است یا اینکه کلاهبرداری است؟!

فهرست مطالب:

  1. همستر کامبت چیست؟
  2.  آیا همستر کامبت قانونی است؟
  3. چگونه باید بازی همستر را شروع کنیم؟
  4. نحوه دریافت سکه‌های بیشتر در ربات همستر چگونه است؟
  5. همستر کامبت چه زمانی راه اندازی می‌شود؟ یا به اصطلاح سکه‌های آن نقد می‌شود؟

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که به بازیکنان خود برای ضربه‌های تب گونه و متعدد آن‌ها به صفحه، سکه‌هایی پاداش می‌دهد که به طور بالقوه ایردراپ خواهند بود.

همستر کامبت یک بازی تلگرامی است، که می‌توانید دوستان و خانواده را به آن دعوت کنید و در ازای آن سکه‌های کریپتو بیشتری دریافت کنید.

ممکن است از خود بپرسید که آیا این تنها یک بازی است؟

اگرچه در حال حاضر این ربات تنها یک بازی است، اما امکان ایردراپ سکه‌ها وجود دارد. چون تلگرام در نسخه قبلی این بازی به بازیکنان خود که به ترتیب برتریت نسبی نسبت به سایرین داشته‌اند و توانسته بودند سکه‌های بیشتری جمع آوری کنند، مبلغی را به عنوان پاداش و در پایان قیمت گذاری و ارزش سکه‌ها پرداخت کرده است.

این بدان معنی است که بازیکنانی که این سکه‌ها را به مقدار بیشتری جمع می‌کنند، می‌توانند واجد شرایط ایردراپ در طول GE یا رویداد تولید توکن باشند.

سکه‌ها با استفاده از هر نرخی که مدیران در پایان بازی (معمولاً در پایان هر ماه) مناسب بدانند، به توکن تبدیل می‌شوند.

بنابراین، انجام بازی شما را بدون توجه به آنچه ممکن است در پایان به آن برسید، در موقعیتی سودمند قرار می‌دهد.

آیا بازی همستر کامبت قانونی است؟

در حالی که در حال حاضر هیچ راهی وجود ندارد که ثابت کنیم همستر کامبت به دلیل ماهیت کریپتو و غیرقابل پیش‌بینی بودن آن قانونی یا کلاهبرداری است، اما نشانه‌هایی وجود دارد که به ما می‌گوید این بازی ممکن است قانونی باشد. یکی از این نشانه‌ها مشارکت استراتژیک سازندگان این بازی با صرافی‌های معتبری همچون BingX است.

البته نباید این نکته را فراموش کنید که شما به عنوان بازیکنان اصلی این بازی، در طول بازی زحمات بسیار زیادی برای جمع آوری سکه‌ها و دعوت دوستانتان به بازی خواهید کشید و در تمام طول روز تمام زمان خود را صرف انجام این بازی و ضربه زدن به صفحه گوشی خواهید کرد، و در ازای آن دریافتی ناچیزی خواهید داشت ‌و در مقابل سودی که سازندگان این بازی از جهانی شدن آن خواهند برد بسیار ناچیز است.

شروع بازی همستر کامبت در تلگرام
شروع بازی همستر کامبت در تلگرام

چگونه می‌توان بازی همستر کامبت را شروع کرد؟

ابتدا باید ربات تلگرامی را راه‌اندازی کنید و برای این کار لازم است یک حساب کاربری و همچنین لینک دعوت داشته باشید.

برای حساب کاربری می‌توانید به سادگی اپلیکیشن تلگرامی را از اپل استور یا پلی استور خود دانلود کنید و یک حساب کاربری بسازید.

پس از ایجاد حساب کاربری، روی لینک زیر ضربه بزنید تا مستقیماً به ربات همستر دعوت شوید:

https://t.me/hamSter_kombat_bot/start?startapp=kentId1723333308

یک متن خوش آمد گویی با گزینه شروع بازی برایتان نمایش داده می‌شود، روی آن ضربه بزنید و به صفحه بازی راه یابید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که شروع به ضربه زدن روی همستر کنید تا سکه‌های بیشتری جمع آوری کنید.

در یک روز هر بازیکن می‌تواند با ضربه زدن‌های مداوم تا ۲۰۰۰ سکه به دست آورد، اما راه‌های دیگری برای کسب سکه‌های بیشتر وجود دارد که از طریق همان صفحه بازی قابل دسترسی است.

به عنوان مثال می‌توانید بر روی گزینه Earn کلیک کنید تا سکه‌های بیشتری به شما بدهد.

شما همچنین می‌توانید تنها با چک کردن روزانه بازی و ورود به صفحه بازیتان نیز درآمد کسب کنید.

در زیر یک اسکرین شات از سکه‌هایی برای کسب درآمد در صورت ورود روزانه به بازی آورده شده است.

بدست آوردن سکه‌های بیشتر در همستر کامبت

نحوه دریافت سکه‌های بیشتر به وسیله دعوت از دیگران

در حالی که در صفحه بازی خود هستید می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Friends و سپس دعوت از دوستان، Invite friend و ضربه بر روی آن لینکی برای ارجاع برای شما ایجاد خواهد شد تا دیگران را به بازی دعوت و در ازای هر دعوت ۲۰۰۰ سکه دیگر و اگر فرد در تلگرام پریمیوم باشد، تا ۲۵۰۰۰ سکه به دست آورید.

همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود و شما حتی می‌توانید با پیشرفت به سطوح بالاتر در ازای هر ضربه به همستر تعداد سکه‌های بیشتری دریافت کنید، همچنین اگر دوستانی که دعوت می‌کنید نیز به لول‌های بالاتر برسند و فعال‌تر از شما باشند به تعداد سکه‌های شما اضافه می‌شود.

به عنوان مثال: شما می‌توانید از تنها یک بازیکن فعال در تیم خود تا ۱۰۰۰۰۰ سکه و حتی بالاتر سکه کسب کنید.

چه زمانی همستر کامبت راه اندازی می‌شود؟ و یا در اصطلاح پولسازی در آن چه زمانی اتفاق می‌افتد؟

هیچ اطلاعات دقیقی در مورد اینکه چه زمانی همستر کامبت توکن خود را راه اندازی می‌کند یا ایردراپ می‌شود در حال حاضر وجود ندارد.

بهترین کاری که در حال حاضر می‌توانید انجام دهید این است که، به بازی خود ادامه دهید و سکه‌های بیشتری جمع آوری کنید.

منبع: monitalk

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.