تعویض سرور ایستاتگ و اختلالات ۲۵ مهرماه

0 1,152

ایستاتگ به لطف کاربران فارسی در مدت کوتاهی که از شروع به کارش گذشته است از لحاظ آمار و میزان بازدید و به همان نسبت دانلود قالب و افزونه هر روز مورد تقاضای بیشتری واقع می شود. این مهم، مسئولیت نگهداری سایت را در تمام جهات بیشتر و بیشتر می کند. از آن سو بدلیل کاستی هایی که در سرویس میزبانی ایستاتگ وجود داشت ارائه ی خدمات باکیفیت و آپ تایم بالا عملا با مشکل مواجه بود.

تعویض سرور ایستاتگ و افزایش آپتایم سایت
تعویض سرور ایستاتگ و افزایش آپتایم سایت

با اینکه شخصا علاقمند به استفاده از سرویسهای داخلی برای نگهداری و مدیریت سایت هستم اما کیفیت پایین و پشتیبانی ضعیف و گاها پاسخگو نبودن واحد پشتیبانی سرویسهای ایرانی، مجابم کرد که ایستاتگ و بقیه سایتهایی که توسط شرکت ایرانی میزبانی می شد را به سرورهای شرکت eukhost انگلستان منتقل کنم.
پروسه انتقال از اولین ساعتهای 25 مهرماه آغاز شد و تا صبح با کمک واحد فنی شرکت eukhost کار به پایان رسید و تقریبا ایرادات موجود رفع شد.
در این میان اختلالاتی در هنگام مراجعه به سایت وجود داشت که عمدتا مربوط به عملیات انتقال و تنظیم دی ان اس های جدید بوده است. ای کاش روزی بتوانیم چنین پشتیبانی متعهدانه ای را از سرویسهای ایرانی داشته باشیم.
از تمامی کاربران صبور ایستاتگ بخاطر اختلالات و قطعی های چند روز اخیر و شب گذشته عذرخواهی میکنم و امیدوارم که با تغییرات موردنظر بتوانم سرعت و کیفیت ایستاتگ را متناسب با نیاز کاربران افزایش دهم.
احترام به کاربران و وقت و هزینه ی زمانی آنان وظیفه ی هر وبمستری است که قصد دارد دین خود را با عملکردش به وب فارسی ادا کند.
برقرار و پیروز باشید.
نصور نقی پور

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.