بهترین هدفون بلوتوث بی‌سیم در پاییز ۲۰۲۲

0 514

چه گوشی هوشمند شما جک صدا نداشته باشد و چه هدفون بی‌سیم را بیشتر دوست داشته باشید؛ انتخاب یک هدفون بلوتوث بی‌سیم داخل گوشی به هدفی بستگی دارد که برای شما مهم است.

به گزارش ایستاتگ و به نقل از rtings، اگر به دنبال هدفون بلوتوث بی‌سیم برای استفاده در محل کار هستید، حذف نویز و عمر باتری ممکن است اولویت اصلی شما باشد.

اگر برای باشگاه به آن نیاز دارید، احتمالاً به تناسب و ارگونومی، ضد آب بودن و دوام بیشتر اهمیت خواهید داد.

مدل‌های تخصصی وجود دارد که تقریباً هر نیازی را برآورده می‌کند؛ اما قیمت آن‌ها بالاتر است.

ما بیش از ۲۱۰ جفت هدفون بلوتوث بی‌سیم داخل گوشی را خریداری و تست کرده‌ایم، و در زیر توصیه‌هایی برای خرید بهترین هدفون‌های بی‌سیم به شما ارائه می‌دهیم.

 

بهترین هدفون بلوتوث بی‌سیم به طور کلی Sennheiser MOMENTUM True Wireless 3

Sennheiser MOMENTUM True Wireless 3

بهترین هدفون‌های بی‌سیمی که ما تست کرده‌ایم Sennheiser MOMENTUM True Wireless 3 است.

این جوانه‌های ممتاز به لطف عملکرد قوی و همه‌کاره‌شان، بهترین هدفون‌های بی‌سیم موجود هستند.

آنها دارای سیستم حذف نویز فعال تطبیقی ​​(ANC) هستند که نسبت به رقبایی مانند Apple AirPods Pro Truly Wireless برتری دارد.

آنها به راحتی صدای محیطی را مسدود می‌کنند و صداهای معمولی یک دفتر شلوغ را کاهش می‌دهند.

همچنین بیش از هشت ساعت باتری دارند و کیس حمل آنها در صورت نیاز سه شارژ اضافی را تامین می‌کند.

این جوانه‌ها از aptX Adaptive پشتیبانی می‌کنند، یک کدک که می‌تواند باعث کاهش تأخیر و بهبود کیفیت صدا هنگام پخش از طریق بلوتوث شود.

آنها از نظر طراحی کمی بزرگ هستند و بسته به شکل گوش شما، ممکن است در گوش احساس راحتی نداشته باشید.

 

بهترین هدفون‌های بلوتوثی میان رده بالا Apple AirPods Pro Truly Wireless

 

Apple AirPods Pro Truly Wireless

بهترین هدفون‌های بی سیم میان رده بالایی که ما تست کرده ایم، Apple AirPods Pro Truly Wireless هستند.

اگرچه آنها کمی ارزان‌تر از انتخاب اول ما هستند، اما این جوانه‌ها آنقدرها هم ضعیف نیستند.

آنها چند ویژگی منحصر به فرد دارند که به نفع کاربران اپل است، از جمله تراشه H1 برای جفت شدن آسان با دستگاه‌های iOS و ویژگی صدای فراگیر مجازی.

در حالی که برخلاف Sennheiser MOMENTUM True Wireless 3، ویژگی‌های سفارشی‌سازی صدا را ندارند، اما دارای صدای متعادلی هستند که برای انواع مختلف محتوا عالی است.

عمر باتری ۵ ساعته آنها با ANC روشن است، اما نکته مثبت این است که قاب آنها حدود ۵ شارژ اضافی را نگه می‌دارد.

این جوانه‌ها ساختاری عالی و طراحی ارگونومیک دارند. ویژگی حذف نویز فعال (ANC) آنها برای جلوگیری از نویزهای محیطی عالی است.

حالت «شفافیت» برای زمانی که می‌خواهید صدای اطرافتان را بشنوید در دسترس است؛، اما در غیر این صورت، نمی‌توانید ANC را تنظیم کنید.

 

 

بهترین هدفون‌های بلوتوثی میان رده Anker SoundCore Life P3

Anker SoundCore Life P3

Anker SoundCore Life P3 Truly Wireless بهترین هدفون بلوتوثی در رده میانی است که ما تست کرده‌ایم. با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار، آنها به طور شگفت انگیزی با ویژگی‌هایی مانند ANC تولید می‌شوند.

ANC  قابل تنظیم آنها عملکرد عالی عایق صدایی دارد که می‌تواند صدای محیط را کاهش دهد.

اگر می‌خواهید آن‌ها را در باشگاه استفاده کنید، تناسب، راحتی و پایداری خوبی در داخل گوش دارند و دارای گواهی IPX5 برای مقاومت در برابر تماس مستقیم با آب هستند.

متأسفانه، زمان پخش مداوم ۵.۷ ساعته آنها ممکن است برای روزهای طولانی کافی نباشد.

اگر عمر باتری برای شما اولویت اصلی است، بهتر است Jabra Elite 3 True Wireless را بررسی کنید. آنها بیش از هفت ساعت عمر باتری دارند و حتی دارای یک تایمر خاموش شدن خودکار هستند تا در صورت فراموش کردن، به حفظ عمر باتری کمک کنند.

با این حال، آنها ANC ندارند و صدای محیط را به خوبی Anker مسدود نمی‌کنند.

 

بهترین هدفون‌های بی سیم مقرون به صرفه Anker Soundcore Life Dot 2

Anker Soundcore Life Dot 2

Anker Soundcore Life Dot 2 Truly Wireless بهترین هدفون بی سیم با قیمت پایین هستند که ما تست کرده ایم. اگرچه از نظر طراحی ساده هستند، مخصوصاً در مقایسه با انتخاب‌های دیگر ما،  اما این هدفون‌ها به لطف کیس حمل خود که تقریباً ۱۲.۵ شارژ اضافی را تامین می‌کنند.

از آنجایی که یک بار شارژ بیش از هفت ساعت طول می‌کشد، این گوشی‌های داخل گوش کمتر از ۱۰۰ ساعت عمر باتری دارند که فوق العاده است.

آنها دارای تناسب و راحتی هستند و گواهی IPX5 برای مقاومت در برابر تماس مستقیم با آب دارند.

برخلاف Anker SoundCore Life P3 Truly Wireless که دارای سیستم ANC هستند، این جوانه‌ها به توانایی‌های غیرفعال خود برای جلوگیری از صدای محیطی متکی هستند.

 

بهترین هدفون‌های بی سیم ارزان JLab Audio GO Air POP True Wireless

JLab Audio GO Air POP True Wireless

JLab Audio GO Air POP True Wireless بهترین هدفون‌های بی سیم با قیمت ارزان است که ما تست کرده ایم. اگر قیمت بسیار کمی دارید، اما به دلیل کیفیت ساخت خوب و عمر باتری مداوم و شگفت آورشان ارزش بررسی دارند.

اگرچه عمر باتری کل آنها به طور قابل توجهی کمتر از Anker Soundcore Life Dot 2 Truly Wireless است، اما همچنان بیش از ۹ ساعت دوام می‌آورند. کیس حمل آنها نیز در صورت نیاز سه بار شارژ اضافی دارد.

برخلاف سایر جوانه‌هایی که در این بازهٔ قیمت پیدا می‌کنید، آنها دارای سه پیش تنظیم EQ هستند که می‌توانید از آنها برای تنظیم صدا استفاده کنید.

 

بهترین هدفون بلوتوث با کیفیت صدای بالا Jabra Elite 7 Pro True Wireless Design

Jabra Elite 7 Pro True Wireless Design

اگر به کیفیت صدای اهمیت می‌دهید، Jabra Elite 7 Pro True Wireless بهترین هدفون بی سیمی است که تست کرده ایم.

خارج از جعبه، آنها یک نمایه صدای بسیار خنثی دارند که برای محتوای صوتی مختلف خوب است. آوازها و سازهای اصلی واضح و شدید هستند، در حالی که باس تخت به اندازه کافی بوم، ضربات و صدا را به میکس‌ها اضافه می‌کند.

اگر صدای متفاوتی را ترجیح می‌دهید، برنامه همراه آن‌ها یک EQ گرافیکی و تنظیمات پیش‌تنظیمی دارد که می‌توانید از آن کمک بگیرید.

این می‌توانند مقدار مناسبی از نویز پس‌زمینه را مسدود کنند تا بتوانید روی صدای خود هدفون‌های داخل گوش تمرکز کنید، اگرچه سیستم ANC آن‌ها قابلیت‌های جداسازی غیرفعال را بهبود نمی‌بخشد.

همچنین دارای تناسب و راحتی برای جلسات طولانی هستند و باتری آنها بیش از هشت ساعت به طور مداوم دوام می‌آورد. آنها همچنین دارای یک تایمر خودکار خاموشی برای حفظ عمر باتری هستند و در صورت نیاز، کیس حمل تقریباً سه بار شارژ اضافی را نگه می‌دارد.

 

بهترین هدفون‌های بلوتوث برای دویدن Jaybird Vista 2 Truly Wireless

Jaybird Vista 2 Truly Wireless

Jaybird Vista 2 Truly Wireless بهترین هدفون بلوتوث داخل گوش برای دویدن است که ما آزمایش کرده ایم. چه در پارک بدوید و چه روی تردمیل در باشگاه، بدنهٔ پایدار آن‌ها آنها به طور ایمن در جای خود قرار می‌گیرند.

آنها طراحی محکم و خوش ساختی دارند و دارای گواهی IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و غوطه ور شدن در آب هستند.

خارج از جعبه، آنها دارای یک پروفایل صدای متعادل و همه کاره هستند. اگر صدای متفاوتی را ترجیح می‌دهید، می‌توان آن را با EQ پارامتریک و تنظیمات از پیش تنظیم شده در برنامه همراه هدفون سفارشی کنید.

متأسفانه،  باتری با هر بار شارژ فقط حدود ۵ ساعت دوام می‌آورند، بنابراین باید آنها را همیشه شارژ کنید. سیستم ANC آن‌ها همچنین در کاهش نویز محدوده باس به خوبی کار نمی‌کند، اگرچه در جلوگیری از نویز میان‌رده مانند مکالمات محیطی خوب هستند.

.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.