بهترین برنامه‌های برقراری تماس تصویری بین اندروید و آیفون

0 1,269

شما می‌توانید از برنامه‌های برقراری تماس رایگان برای برقراری ارتباط استفاده کنید، اما در صورتی که یکی از دو طرف مکالمه گوشی اندروید و دیگری آیفون داشته باشد؛ از چه برنامه‌های می‌توان استفاده کرد؟

به گزارش ایستاتگ، اکثر کاربران آیفون از FaceTime برای برقراری تماس ویدیویی استفاده کنند.

اما اپلیکیشن FaceTime برای اندروید وجود ندارد؛ به این معنی که برای برقراری تماس ویدیویی باید برنامه‌های دیگری را پیدا کنید که هم کاربران اندروید و هم کاربران آیفون به آن دسترسی داشته باشند.

بهترین برنامه‌های برقراری تماس تصویری بین اندروید و آیفون

Zoom

زوم

Zoom یکی از محبوب‌ترین اپ‌های ویدئو کنفرانس برای جلسات شخصی یا حرفه‌ای است. استفاده از این برنامه آسان است، یک حساب کاربری رایگان ارائه می‌دهد و برای کاربران اندروید و آیفون در دسترس است.

علاوه بر این نسخه دسکتاپ زوم موجود است که برای جلسات کاری بسیار عالی است و ویژگی‌هایی از جمله اشتراک گذاری صفحه نمایش را ارائه می‌دهد.

با زوم شما می‌توانید یک جلسه انفرادی با یک دوست، یک وبینار برای ۱۰۰۰۰ شرکت‌کننده برگزار کنید یا اتاق‌هایی برای میزبانی جلسات گروهی مختلف به طور همزمان به وجود بیاورید.

نسخه رایگان این برنامه برای چت‌های تصویری دو نفره عالی است، اما اگر سه شرکت کننده را اضافه کنید، تماس شما به یک تماس ۴۰ دقیقه ای محدود می‌شوید.

ارتقاء به نسخه‌های پریمیوم محدودیت زمانی را از بین می‌برد و می‌توانید شرکت کنندگان بیشتری اضافه کنید.

به هیچ عنوان  فراموش نکنید که جلسات خود را با یک رمز عبور قفل کنید.

 

اسکایپ

اسکایپ

Skype برای تماس‌های ویدیویی تجاری و شخصی بین کاربران اندروید و آیفون عالی است.

مانند زوم، استفاده از آن آسان است و دارای ویژگی‌هایی است که به شما امکان می‌دهد صفحه تان را به اشتراک بگذارید، حداکثر از ۵۰ شرکت کننده میزبانی کنید و تماس‌های اسکایپ را ضبط کنید.

برنامه متعلق به مایکروسافت هیچ هزینه ای ندارد و در پلتفرم‌های مختلف کار می‌کند.

همچنین می‌توانید از اسکایپ برای تماس با تلفن‌های ثابت و شماره همراه، ارسال پیام‌های متنی، ارسال عکس‌ها، فیلم‌ها، موقعیت مکانی و سایر فایل‌ها استفاده کنید.

اکانت ابتدایی اسکایپ به شما امکان می‌دهد بدون هیچ هزینه ای با یک نفر یا یک گروه چت تصویری نامحدود داشته باشید.

 

فیس بوک مسنجر

فیس بوک مسنجر

با حداقل دو میلیارد کاربر در فیس بوک، برنامه مسنجر راه مناسبی برای برقراری تماس ویدیویی بین کاربران اندروید و آیفون است.

این یک جایگزین عالی برای FaceTime در اندروید است.

 

ویژگی چت تصویری داخلی به شما این امکان را می‌دهد از طریق اتصال وایفای به صورت رایگان تماس برقرار کنید، از فیلترهای اسنپ چت استفاده کنید، ویدیوهای خود را doodle کنید و پیام‌های خصوصی و ایمیل را برای دوستان ارسال کنید.

استفاده از مسنجر آسان است و می‌توانید از طریق آن به تعداد زیادی از مخاطبین و دوستانتان دسترسی داشته باشید.

با استفاده از قابلیت Watch Together می‌توانید فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را با هم تماشا کنید.

همانند اسکایپ، می‌توانید همزمان با ۵۰ نفر چت تصویری داشته باشید. این عدد فراتر از حداکثر ۳۲ نفر در فیس تایم است.

 

واتس اپ

واتس اپ

واتس اپ یک اپ پیام رسان محبوب است؛ زیرا به راحتی می‌توانید با شماره خود به آن بپیوندید و احتمالاً عزیزان شما از آن استفاده می‌کنند.

در تماس ویدیویی دارای رمزگذاری سرتاسری است و با استفاده از ویژگی اتاق‌های مسنجر، از چت ویدیویی با حداکثر ۵۰ نفر پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید تماس‌های صوتی برقرار کنید، اسناد، عکس‌ها، فایل‌های صوتی و موقعیت مکانی خود را با دوستان تان به اشتراک بگذارید.

 

Google Duo

Google Duo

Google Duo در بیشتر دستگاه‌های اندرویدی به‌صورت پیش فرض عرضه می‌شود.

استفاده از این برنامه در مرورگر وب یا رایانه و گوشی همراه آسان است. علاوه بر ارتباط با حداکثر ۳۲ نفر در یک تماس ویدیویی گروهی، اگر فردی که با او تماس می‌گیرید، پیام ویدیویی را دریافت نکرد، می‌توانید آن را ارسال کنید.

Duo  یک اپ ساده و قابل اعتماد است و تماس‌های ویدیویی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این شما می‌توانید تنها با یک لینک به تماس‌ها بپیوندید یا تماس‌های ویدیویی خود را به اشتراک بگذارید، روی تماس‌های ویدیویی doodle کنید، از تماس ویدیویی خود عکس بگیرید، واقعیت افزوده را به تماس ویدیویی خود اضافه کنید.

همچنین می‌توانید از ویژگی Knock Knock برای روشن کردن دوربین تماس گیرنده قبل از پاسخ دادن به تماس استفاده کنید و ببینید چه کسی در حال تماس است.

با این حال، این ویژگی فقط با کسانی که از قبل در لیست مخاطبین شما هستند کار می‌کند، اما اگر دوست ندارید می‌توانید آن را غیرفعال کنید.

 

Discord

Discord

Discord یک برنامه رایگان است که در ابتدا برای گیمرها ایجاد شد تا به آنها کمک کند به صورت مجازی با هم ارتباط برقرار کنند.

این برنامه دارای ویژگی‌های پیامک، چت صوتی و چت ویدیویی است که هر کسی می‌تواند از آن برای چت یا بازی با دیگران استفاده کند.

همچنین می‌توانید از سرویس پخش داخلی Go Live برای پخش محتوای صفحه نمایش به گروه حداکثر ۲۵ کاربر استفاده نمایید.

Discord با مرورگرهای وب نیز کار می‌کند.

اما بهتر است برنامه گوشی همراه  آن را دانلود کنید و از آن برای تماس‌های ویدیویی یک به یک یا گروهی استفاده کنید.

 

Viber

Viber

وایبر  مانند سایر اپ‌های بالا محبوبیت خاصی ندارد، اما همچنان یک برنامه پیام رسان عالی است.

این برنامه یک رابط کاربری ساده و پشتیبانی از چند پلتفرم ارائه می‌دهد و شما می‌توانید از آن برای تماس‌های متنی، صوتی و ویدیویی یکپارچه برای حداکثر ۲۰ نفر استفاده کنید.

به علاوه، می‌توانید از عملکرد Viber Out برای تماس یا پیامک با شماره‌های تلفن واقعی استفاده نمایید.

وایبر همچنین دارای رمزگذاری سرتاسری در چت‌ها و تماس‌ها  است.

معایب اصلی وایبر این است که مانند واتس اپ یا فیسبوک مسنجر محبوب نیست، بنابراین ممکن است تمام مخاطبین شما از این برنامه استفاده نکنند.

 

اپلیکیشن تماس تصویری مورد علاقه شما برای اندروید و آیفون چیست؟ آیا جایگزین دیگری برای FaceTime برای اندروید می‌شناسید؟ پیشنهادهای خودتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: online-tech-tips

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.