بهترین بازی‌های چند نفره اندروید برای زوج‌ها

0 1,240

اگر به تازگی ازدواج کرده‌اید و یا یک گروه چند نفره از دوستانتان را دارید؛ با این بازی‌ های چند نفره اندروید می‌توانید از کنار هم بودن لذت ببرید.

به گزارش ایستاتگ و به نقل از techwiser،  این بازی‌ها به شما کمک می‌کنند تمرکز کنید، برنامه ریزی استراتژیک، تفکر شناختی، بازی تیمی، صبر و معاشرت را یاد بگیرید.

بیشتر این بازی‌هایی هم در اندروید و هم iOS در دسترس هستند. همچنین، این بازی‌ها روی وای‌فای و داده‌های تلفن همراه کار می‌کنند.

 

بازی‌ های چند نفره اندروید برای زوج‌ها

2 Words With Friends

2 Words With Friends

اگر شما و همسرتان دوست دارید با کلمات بازی کنید، این بازی چند نفره اندروید برای شماست. وظیفه شما ایجاد کلمات از حروف موجود در دسترس است. برای هر کلمه صحیح، بر اساس حرف و طول کلمه امتیاز می‌گیرید. این یک بازی مبتنی بر مکان است، بنابراین می‌توانید تعداد زیادی از بازیکنان دیگر که در اطراف شما هستند را مشاهده کرده و با آن‌ها بازی کنید.

شما می‌توانید از حساب شبکه‌های اجتماعی خود برای پیدا کردن دوست یا همسر خود استفاده کنید و سپس از آنها دعوت کنید تا با شما بازی کنند.

Words With Friends به صورت  رایگان در دسترس است که با خرید درون برنامه ای تبلیغات حذف می‌شود. این بازی همچنین دارای یک حالت رعد و برق است که 2 تیم 5 نفره را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.

 

Chess

Chess

اگر شما و همسرتان دوست دارید از نظر ذهنی یکدیگر را به چالش بکشید، هیچ چیز بهتر از شطرنج نیست.

این بازی شطرنج است به شما امکان می‌دهد در مقابل رایانه یا افراد تصادفی در اینترنت بازی کنید.

اما، شما می‌توانید با شریک زندگی خود و با اضافه کردن وی به لیست دوستان با او بازی کنید. این بازی هم روی وای فای و هم روی دیتای موبایل کار می‌کند. برای شروع باید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

شما می‌توانید در حین بازی آنلاین با بازیکنان چت کنید. بهترین بخش این است که این برنامه برای اندروید و iOS در دسترس است.

 

Ludo King

Ludo King

شما می‌توانید با دوستان و یا افراد تصادفی در اینترنت یا حتی با رایانه بازی کنید. همچنین یک گزینه چت صوتی و همچنین گزینه‌هایی برای ارسال ایموجی‌های سریع در حین بازی وجود دارد.

جاذبه‌های دیگر شامل تم‌ها، بازی 6 نفره، بازی مار و نردبان و غیره است. اگر از طرفداران بازی‌های رومیزی هستید، این بازی برای شما ساخته شده است.

بهترین بخش این برنامه محبوب این است که هم دراندروید و هم  iOS در دسترس است.

 

PUBG

PUBG

آیا عاشق فیلم‌های اکشن هستید؟ بی شک عاشق PUBG خواهید شد. این بازی بسیار محبوب و اعتیاد آور مبتنی بر استراتژی شما را شیفته می‌کند.

در حالت دوتایی بازی، شما و شریک زندگیتان به همراه 98 بازیکن دیگر در جزیره ای دور افتاده فرود می‌آیید. سلاح‌ها، کیت‌های دارویی، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، اسکوپ‌ها، مهمات، کیف‌ها و … دردسترس است.

هر چیزی که نیاز دارید وجود دارد اما باید آن را پیدا کرده و شکار کنید. آخرین زوج بازی را برنده می‌شوند و می‌توانند شام مرغ را بخورند.

در این بازی شرایط آب و هوای پویا، سلاح‌های واقع گرایانه و یک محیط جهان باز دقیق در دسترس است و فقط بازی استراتژی، صبر و اراده برای زنده ماندن نیاز است.

یکی از بهترین بازی‌های چندنفره اندروید برای زوج‌ها، PUBG رایگان است؛  اما با خرید درون‌برنامه‌ای می‌توانید به قابلیت‌های دیگر دسترسی داشته باشید.

 

Among Us

Among Us

Among Us یک بازی چند نفره اندروید با وای فای یا محلی است که بازیکنان باید سفینه فضایی را برای سفر آماده کنند.

اما در میان تمام افرادی که بازی را انجام می‌دهند، یک فرد خلافکار وجود دارد که بازیکنان دیگر را می‌کشد. همه بازیکنان می‌توانند با به پایان رساندن مراحل و یا پیدا کردن فرد متقلب برنده بازی شوند. این یک بازی است که نیاز به ارتباطات و اعتماد زیادی دارد تا فرد متقلب را پیدا کنید.

بازی هیچ گزینه ای برای چت صوتی ارائه نمی‌دهد. این بازی هم دراندروید و هم  iOS در دسترس است.

 

QuizUp

QuizUp

رنگ مورد علاقه همسرتان چیست؟ QuizUp یک بازی جالب است که در آن می‌توانید مسابقهٔ مخصوص به خود برای بازی با همسر خود ایجاد کنید. شما می‌توانید با میلیون‌ها کاربر دیگر در سراسر جهان بر اساس علایق و سرگرمی‌های مشترکی که به اشتراک می‌گذارید بازی کنید.

برای افزودن رقیب خود به QuizUp، منوی نوار کناری را باز کنید و به دنبال گزینه Friends باشید. هر دو کاربر برای استفاده از برنامه باید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنند.

QuizUp رایگان است و تبلیغات دارد؛ اما آزاردهنده نیستند. این بازی هم دراندروید و هم  iOS در دسترس است.

 

Song Pop 2

Song Pop 2

Song Pop 2 در مورد موسیقی، آهنگ‌ها، هنرمندان و … است و اگر به آن علاقه دارید، یک برنامه ضروری است.

می‌توانید با دوست خود ارتباط برقرار کنید و برای یک مسابقه آهنگ، وی را به چالش بکشید. بهترین ویژگی حالت مهمانی است که به چندین نفر امکان می‌دهد همزمان بازی کنند.

شما می‌تواند یک سرگرمی عالی برای جمع کوچک تان ایجاد نمایید. علاوه بر آن، شما می‌توانید حساب فیس بوک خود را متصل کرده و دوستان خود را به بازی دعوت کنید.

 

 Tic Tac Toe

 Tic Tac Toe

این یک بازی کلاسیک دیگر است که حس نوستالژی را در شما ایجاد می‌کند. تیک تاک در اصل یک بازی دو نفره است. این بازی تنها دراندروید در دسترس است.

 

Crossy Road

Crossy Road

Crossy Road یک بازی کلاسیک قدیمی است که برای عبور  از جاده به آن نیاز دارید. اگرچه از بازی چند نفره پشتیبانی نمی‌کند. این یک بازی عالی برای شکست دادن یکدیگر است. این بازی هم دراندروید و هم  iOS در دسترس است.

 

The Sims

The Sims

The Sims یک فرنچایز محبوب مبتنی بر شبیه سازی زندگی واقعی است.

در این بازی شما بخشی از یک دنیای مجازی هستید. شما می‌توانید شخصیت خود را بسازید و زندگی را شروع کنید. این بازی شامل بازی با دوستان، ساختن خانه رویایی، یافتن عشق و … است. تقریباً هر کاری که در دنیای واقعی انجام می‌دهید می‌توانید در این بازی انجام دهید.. شما حتی می‌توانید ازدواج کنید و طلاق بگیرید.

بازی Sims Mobile رایگان است اما برای خرید مبلمان، لباس، اتومبیل و … به SimCash نیاز دارد. شما می‌توانید آن را با خریدهای درون برنامه ای یا انجام وظایفی که بر دوش شما است، به دست آورید.

 

Pixel Gun 3D

Pixel Gun 3D

Pixel Gun 3D با الهام از Minecraft، یک دنیای پیکسلی را ارائه می‌دهد که با استفاده از بلوک‌ها ساخته شده است.

این بازی دارای سلاح‌ها و حالت‌های بازی منحصر به فرد است. بهترین چیز در مورد Pixel Gun 3D این است که می‌توانید به صورت آفلاین با دوستان خود از طریق وایفای محلی یا با سایر بازیکنان آنلاین بجنگید و مهارت‌های خود را در استفاده از سلاح‌ها نشان دهید.

 

Mini Militia

Mini Militia

Mini Militia را با دوستان مشترک خود بازی کنید. با دوستان تان یک تیم بسازید و با سلاح‌های زیاد وارد نبرد شوید.

این بازی دو بعدی چند نفره اندروید برای زوج‌ها و به صورت محلی در دسترس است. از آنجایی که حالت آنلاین وجود ندارد، شما و دوستان تان باید در کنار هم باشید تا با هم بازی کنید. این یک بازی سرگرم‌کننده و مبتنی بر استراتژی است.

 

Virtual Families 2

Virtual Families 2

آیا میخواید ازدواج کنید و تشکیل خانواده بدهید؟ Virtual Families 2 می‌تواند به شما کمک کند. وارد این بازی شبیه سازی شوید تا در آن ازدواج کنید و با همسرتان خانواده تشکیل دهید.

در این بازی شما یک نوزاد را به فرزندی قبول می‌کنید و سپس او را به گونه‌ای تربیت خواهید کرد که انسان بهتری باشد.

برای جالب کردن بازی، برخی از رویدادها به طور تصادفی در خانه یا زندگی تان رخ می‌دهد. این بازی یک راه سرگرم کننده برای درک این است که چگونه یک خانواده برای رسیدن به اهداف مشترک کار می‌کنند.

Virtual Families 2 رایگان است و از تبلیغات پشتیبانی می‌کند.

 

Chain Reaction

Chain Reaction

Chain Reaction یک بازی است که در آن بازیکنان باید با یک گوشی بازی کنند. هیچ وای فای محلی یا قابلیت آنلاین وجود ندارد.

به هر حال، اگر شما و حریفتان در یک مکان هستید، این بازی سبک‌ترین و جذاب‌ترین بازی دو نفره است. هدف از این بازی این است که با از بین بردن گوی‌های بازیکنان دیگر، کنترل کامل را در دست بگیرید.

شما با قرار دادن گوی‌ها در سلول بازی را آغاز می‌کنید. هنگامی که سلول به 3 گوی می‌رسد، منفجر شده و انفجار را به گوی‌های اطراف منتقل می‌کند. بازی ممکن است بسیار گیج کننده به نظر برسد، اما یک بازی دو نفره است که ارزش امتحان کردن را دارد.

این بازی تنها در اندروید در دسترس است.

 

Dual

Dual

Dual یک بازی سرگرم کننده اندروید چند نفره برای زوج‌ها است که در آن می‌توانید گلوله‌هایتان را از یک صفحه به صفحه دیگر شلیک کنید.

شما گوشی خود را کج می‌کنید یا آن را پایین می‌آورید تا از گلوله‌های شلیک شده توسط شریک زندگی جلوگیری کنید.

Dual یک بازی اعتیاد آور است که در آن تنها دو نفر می‌توانند به طور همزمان بازی کنند.

Dual رایگان است و با تبلیغات پشتیبانی می‌شود. این بازی تنها در اندروید در دسترس است.

 

Pocket Tanks

Pocket Tanks

Pocket Tanks یک بازی محلی وای فای دو نفره است که در آن شما می‌توانید به تانک‌های جنگی  شلیک حمله کنید.

شما همچنین این شانس را دارید که از بین چند سلاح یکی را انتخاب کنید. هر سلاح متفاوت است و قدرت متفاوتی دارد.

اگرچه چند بازی اول به دلیل سلاح‌های جدید و قدرت‌های مبهم است؛ اما به سرعت به بازی مسلط شده و به آن معتاد می‌شوید.

 

Spaceteam

Spaceteam

این یک بازی چند نفره است که در آن دکمه‌ها را فشار می‌دهید، گوشی همراه خود را تکان می‌دهید و بر سر هر بازیکنی در اتاق فریاد می‌زنید و از آن لذت می‌برید.

یک کنترل پنل با دکمه‌ها، شماره گیری‌ها و … وجود دارد. دستورالعمل‌ها به هم تیمی‌هایتان داده می‌شود و به همین دلیل باید هماهنگ باشید. اگر دستورالعمل‌ها را به درستی دنبال کنید،  به مرور زمان برنده خواهید شد.

 

BattleText

BattleText

BattleText یک بازی کلمات است که بر روی پیامک ساخته شده است. اگر از طرفداران اسکربل هستید، BattleText را دوست خواهید داشت. می‌توان آن را با دوست فیسبوک خود بازی کنید.

این بازی دارای یک سری قوانین است که با گذشت زمان پیچیده‌تر می‌شوند. در کل شما باید کلمه ای را وارد کنید که با حرف آخر کلمه وارد شده حریف شما شروع شود.

برای برنده شدن باید کلمات بزرگ‌تر و پیچیده‌تر و با حروف بیشتر بیاورید و سریع‌تر از حریف تایپ کنید. هر چه کلمه پیچیده‌تر باشد، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید.

 

Ticket to Ride (3.99 دلار)

Ticket to Ride (3.99 دلار)

Ticket to Ride یک بازی استراتژیک است که در آن کارت، مسیر قطار یا مقصد قطار را در اختیار شما قرار می‌دهد. با ادامه بازی، بازی تاکتیکی‌تر می‌شود و هرچه مسیرهای بیشتری داشته باشید، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید. می‌توانید بازی را به صورت آنلاین با دوستان فیسبوک خود انجام دهید و  یا از طریق Wi-Fi محلی با تعداد زیادی از افراد نزدیک خود بازی کنید.

 

Two player Games

Two player Games

همانطور که از نام آن پیداست، این برنامه دارای تعداد زیادی بازی دو نفره در بخش‌های پینگ پنگ، استخر، جنگ، سومو، هوکی هوایی، ضربات پنالتی، مار، پول گیر، تیک تاک، پین بال، ماشین‌های مسابقه ای، تانک، بسکتبال، شمشیر بازی، شطرنج، مینی گلف، نبرد کشتی، و غیره است.

همه بازی‌ها را فقط می‌توان با یک گوشی انجام داد و برنامه از وای فای محلی یا اینترنت پشتیبانی نمی‌کند. به هر حال، همه بازی‌ها با حداقل گرافیک خوب هستند.

مزیت اصلی این برنامه این است که امتیاز کلی را برای همه بازی‌ها را مشاهده می‌کنید.

بنابراین شما می‌توانید یک بازی را شروع کنید و اگر کسی در آن بازی برنده شود، یک امتیاز به امتیاز کلی وی اضافه می‌کند. کسی که بازی‌های بیشتری را برد، امتیاز بیشتری دریافت می‌کند و در نهایت برنده خواهد شد.

این بازی تنها دراندروید در دسترس است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.