۴ فناوری مقرون به صرفه برای شروع ورزش

0 338

ورزش کردن یک تجربه سرگرم کننده و روشی عالی برای خوش اندام شدن است؛ اما استفاده از فناوری می‌تواند آن را لذت بخش‌تر کند.

به گزارش ایستاتگ و به نقل از reviewgeek، خوشبختانه، فناوری های مقرون به صرفه زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند به راحتی ورزش کنید و از ورزش کردن خود لذت ببرید.

 

فن‌آوری که استفاده می‌کنید می‌تواند تجربه باشگاه شما را ارتقا دهد و یا آن را خراب کند، بنابراین باید مطمئن شوید که بهترین تجهیزات را با قیمت مناسب می‌خرید.

عواملی مانند عمر باتری، طول عمر محصول، و محافظت در برابر سایش و پارگی نیز باید در تصمیم گیری در نظر گرفته شوند. در اینجا چند فناوری پیشنهادی وجود دارد که می توانید برای سلامتی خود از آنها استفاده کنید.

 

یک جفت هدفون تمرینی بخرید

جفت هدفون تمرینی

 

همه می‌دانند که هدفون یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک تمرین موفق است. شما می خواهید هدفونی تهیه کنید که یک تجربه صوتی قدرتمند را با قیمتی عالی در اختیار شما قرار دهد. این هدفون ورزشی JBL Endurance Peak II  در بخش هدفون های ورزشی عالی است.

جی بی ال همیشه به ساختن تجهیزات صوتی با کیفیت معروف بوده و هدفون های بی سیم Endurance آنها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

این هدفون‌های بی‌سیم واقعی با سری های سیلیکونی و طراحی روی گوش ساخته شده‌اند که به راحتی پشت گوش شما قرار می‌گیرد، بنابراین مانند سایر هدفون ها از گوشی تان خارج نمی‌شوند.

هدفون ها مجهز به فناوری تقویت باس هستند تا تجربه موسیقی قدرتمندی را به شما ارائه دهند و با اتصال دوگانه می توانید هنگام برقراری تماس تلفنی یا پخش موسیقی از جوانه های هدفون به طور جداگانه یا با هم استفاده کنید.

JBL این هدست را به گونه‌ای طراحی کرده که در برابر آب و عرق مقاوم است تا از آسیب در حین تمرین در امان باشد.

علاوه بر این، یک کیس کاملاً شارژ شده و هدفون‌ها تا 30 ساعت پخش را ارائه می‌دهند و در هر بار استفاده، شش ساعت  شارژ دارند.

 

یک ردیاب تناسب اندام مناسب بخرید

ردیاب تناسب اندام

چندی پیش، علاقه مندان به تناسب اندام مجبور بودند تایم ورزش خود را در یک دفترچه ثبت کنند و یا از گوشی خود کمک بگیرند تا پیشرفت خود را پیگیری کنند.

همه چیز زمانی تغییر کرد که اولین ردیاب تناسب اندام به بازار آمد تا به ثبت تمرینات کمک کند و به ورزشکاران این امکان را بدهد تا به اهداف خود برسند.

اگر به دنبال یک ردیاب تناسب اندام عالی برای ورزش هستید، باید Amazfit Band 7  را بررسی کنید.

 

Band 7 یکی از محبوب ترین ردیاب های ابتدایی در بازار است و دلیل خوبی هم دارد.

با قیمت بسیار مقرون به صرفه، شما یک سخت افزار و نرم افزاری مجهز را دریافت می‌کنید که در گروه قیمتی خود برترین است. این محصول Amazfit دارای یک صفحه نمایش لمسی 1.47 اینچی است که مشاهده و تعامل با آن را آسان می‌کند .

این ردیاب در برابر گرد و غبار و آب نیز مقاوم است و تا عمق 50 متری زیر آب دوام می آورد. اگرچه فاقد GPS است، اما با عمر باتری بالا می‌تواند تا 18 روز استفاده متوسط ؛ شارژ بماند.

 

Amazfit همچنین نرم افزارهای خوبی در گروه تناسب اندام دارد. 120 حالت تمرینی برای انتخاب وجود دارد، از جمله دویدن، یوگا، شنا و حتی بدمینتون.

همچنین می‌توانید ضربان قلب، سطح استرس و اکسیژن خون خود را در چند ثانیه پیگیری کنید.

از برنامه Zepp OS می توان برای پیگیری هر جلسه و همچنین عادات خواب در تلفن استفاده کرد تا بتوانید هر روز به پیشرفت خود نظارت داشته باشید.

 

با ترازوی هوشمند به وزن دلخواه خود برسید

ترازوی هوشمند

ترازو هوشمند Wyze S به شما کمک می‌کند تا وزن خود را مدیریت کنید.

چه بخواهید چند کیلو کم کنید یا چند کیلو عضله اضافه کنید، به راهی برای کنترل وزن خود نیاز دارید. در این راستا Wyze Smart Scale S وجود دارد و به شما کمک می‌کند اهداف وزن خود را مدیریت کنید.

این ترازو هوشمند دارای قیمت مقرون به صرفه ای است و در عین حال ویژگی های بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

شاید قابل توجه ترین ویژگی، سیستم اندازه گیری 12 نقطه‌ای باشد که برای ردیابی پیشرفت استفاده می‌شود، و فاکتورهای سلامتی مانند وزن، شاخص توده بدن، توده عضلانی و حتی توده استخوانی را برای ارزیابی کامل محاسبه می‌کند.

سنسورهای G، شتاب‌سنج‌ها و بیومتریک‌های پیشرفته باعث شده محاسبات کاملا دقیق باشد و صفحه نمایش LED روشن اطلاعات مورد نیاز شما را با جزئیات نشان می‌دهد.

با این ترازوی هوشمند مطمئناً در کوتاه ترین زمان به اهداف وزنی خود خواهید رسید.

 

مدیتیشن

مدیتیشن

سلامتی فقط باشگاه رفتن و ورزش کردن نیست. شما باید برای درست غذا خوردن، خوابیدن و فکر کردن در مورد تفریحات تان وقت بگذارید تا یک تجربه تناسب اندام خوب را برای خود رقم بزنید.

دستگاه مدیتیشن قطعا می‌تواند در مورد دوم به شما کمک کند. این دستگاه با استفاده از صدای ملایم وایت نویز و نمایشگر نور آرامش بخش، برای یوگا و تمرین عالی است.

دستگاه صدا مجهز به 30 صدای طبیعی است که متناسب با هر موقعیتی پخش می‌شود، و کلید ولوم 32 تایی به شما امکان کنترل دقیق تنظیمات موسیقی را می‌دهد.

همچنین دارای یک عملکرد حافظه داخلی است که تنظیمات را قبل از خاموش شدن به خاطر می آورد، بنابراین می‌توانید در جلسه بعدی از همان تنظیمات استفاده نمایید. همه اینها برای ذهن و بدن شما مفید هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.