۸ شبکه اجتماعی عکس محور جایگزین اینستاگرام

0 608

اگر عکاس گوشی هوشمند هستید، احتمالاً در اینستاگرام عضوید؛ اما اگر حوصله دیدن محتواهای اینستاگرام را نداشته باشید، آیا شبکه اجتماعی عکس محور جایگزین وجود دارد.؟

 

به گزارش ایستاتگ، خوشبختانه، تعدادی جایگزین عالی برای اینستاگرام در دسترس است. ما فهرستی از بهترین جایگزین‌های اینستاگرام را گردآوری کرده‌ایم.

۸ شبکه اجتماعی عکس محور جایگزین اینستاگرام

 

SmugMug

SmugMug جامعه‌ای از عکاسان و  یکی از بهترین مکان‌ها برای انتشار عکس‌هایتان است.

برای پیوستن به SmugMug، باید یک حساب کاربری رایگان در وب سایت ایجاد کنید.

این کار یک تست رایگان ۱۴ روزه را آغاز می‌کند، پس از آن باید یکی از چهار طرح را انتخاب می کنید: Basic، Power، Portfolio و Pro. قیمت ها از ۱۰.۸۰ دلار در ماه برای Basic شروع شده و تا ۵۰.۴۰ دلار در ماه برای Pro می‌رسد.

SmugMug به شما امکان می‌دهد به راحتی عکس های را مستقیماً از کتابخانه عکس یا دوربین خود اضافه کنید و فضای ذخیره سازی نامحدودی در اختیار شما قرار می‌دهد.

این شبکه دارای یک ویژگی آپلود خودکار است که تا زمانی که به Wi-Fi متصل هستید، هر تصویر جدید ازدستگاه شما را به برنامه منتقل می‌کند.

 

EyeEm

اگر می‌خواهید به جامعه‌ی رقیب اینستاگرام بپیوندید ، EyeEm بهترین گزینه است. شبکه ی EyeEm بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد، و این یک راه فوق العاده برای الهام گرفتن و حتی فروش عکس های شما است.

پس از ثبت نام در EyeEm، با فید جدیدی از تصاویر شگفت انگیز از عکاسان مواجه می‌شوید.

EyeEm به شما امکان می‌دهد تصاویر را از گالری تلفن خود وارد کنید.

بعد از اینکه عکس خود را انتخاب کردید، می‌توانید ویرایش های اولیه را انجام داده یا فیلترها را اعمال کنید، و همه اینها رایگان است.

EyeEm ، تنها به دنبال لایک گرفتن نیست؛ بلکه بر اعضا برای خلاقیت بیشتر با عکس های خود تمرکز می‌کند، ناگفته نماند که شما نیز پتانسیل کسب درآمد را دارید.

 

۵۰۰px

برای کسانی که به دنبال یک جامعه عکاسی حرفه ای هستند، ۵۰۰px گزینه خوبی است. ۵۰۰px جامعه ای متشکل از ۱۵ میلیون عکاس را در خود جای داده است.

۵۰۰px به شما این امکان را می‌دهد عکس‌های با وضوح کامل را از تلفن هوشمند خود آپلود کنید؛ بازخورد فوری از دیگران دریافت کنید و برای کار خود شناخته شوید.

ارتباط با سایر عکاسان نیز در  ۵۰۰px  مهم است و هنگامی که شروع به فالو کردن افراد کنید، به یک ارتباط تبدیل می‌شوند.

 

Retrica

اگر سلفی اینستاگرام را دوست دارید، Retrica  را نصب کنید. تمرکز Retrica در درجه اول بر روی سلفی ها و آزادی بیان از طریق آن‌ها است.

Retrica نه تنها برای گرفتن عکس های سلفی عالی است، بلکه یکی از بهترین برنامه های سازنده GIF برای گوشی هوشمند نیز است.

 

VSCO

VSCO که به عنوان Visual Supply Company نیز شناخته می‌شود، به دلیل نرم افزار ویرایش عکس مشهور است. اما آیا می‌دانستید که این یک شبکه‌ی اجتماعی نیز هست؟

این برنامه یک جایگزین دوربین قوی و همچنین یک استودیوی ویرایش عکس با امکانات کامل است.

شبکه ی VSCO مملو از کاربران زیادی از سراسر جهان است.

در این شبکه وقتی دیگران شما را دنبال می‌کنند یا تصاویرتان را لایک می‌کنند، به شما اطلاع داده می‌شود.

دانلود و استفاده از VSCO برای هفت روز رایگان است، اما پس از آن عضویت های پولی است. بهترین اشتراک ۲۵.۹۹ دلار در سال هزینه دارد.

 

Agora

آگورا شما را تشویق می‌کند تا جهان را از طریق عکس کشف کنید. این جایگزین عالی برای اینستاگرام و دارای جامعه ی بزرگی از عکاسان از بیش از ۱۹۳ کشور مختلف است .

 

هنگامی که برای اولین بار برنامه را باز می‌کنید، Agora یک فید از تصاویر و همچنین برخی از بهترین عکاسان برنامه را به شما نشان می‌دهد. از اینجا، می‌توانید شروع به پیمایش در میان تصاویر و یافتن کاربرانی کنید.

 

آگورا میزبان چندین مسابقه عکاسی است. در حالی که برخی از آن‌ها موضوع خاصی دارند، مسابقات عمومی دیگری نیز به صورت هفتگی و سالانه انجام می‌شود. این یک راه فوق العاده برای کسب درامد است.

اما چیزی که واقعا آگورا را منحصر به فرد می‌کند، تاکید آن بر مسابقات مبتنی بر رأی است. داور وجود ندارد و تنها کاربران به عکس‌های برنده رأی دهند.

 

 

Behance

 

Behance یک شبکه اجتماعی عکس محور و جایگزین عالی دیگر برای اینستاگرام برای عکاسان است.

شما می‌توانید عکس‌هایتان را آپلود کنید. هنگام ایجاد پست، می‌توانید چندین عکس را انتخاب کنید و جزئیات زیادی مانند زمینه‌های خلاقانه مربوط به آنها، حق چاپ، ابزارهایی که استفاده کرده‌اید و … را اضافه کنید.

پس از انتشار، افراد می توانند کار شما را لایک کنند، به اشتراک بگذارند، و همچنین شما را دنبال کنند و پیام دهند.

از برگه جستجوی Behance، می‌توانید هزاران عکاس دیگر را جست و جو کنید.

 

VERO

اگر عاشق شبکه های اجتماعی رایگان هستید، VERO را بررسی کنید، برنامه ای برای خلاقیت‌های عکاسان.

در اینجا می‌توانید تصاویر خود را به اشتراک بگذارید و با افراد هم فکر خود ارتباط برقرار کنید.

در این شبکه می‌توانید از موضوعات، از موسیقی تا مکان‌ها و … پست بگذارید، اما بیایید روی عکاسی تمرکز کنیم.

 

شما می‌توانید تصاویر خود را ویرایش کرده و آن را به صورت یک پست خصوصی یا عمومی به اشتراک بگذارید.

فراتر از آن، این نرم افزار به شما امکان می‌دهد محتوای را بر اساس افراد یا هشتگ ها جستجو کنید.

می‌توانید سایر کاربران را لایک کنید، محتوای آن ها را به اشتراک بگذارید، دنبال کنید، تماس بگیرید و پیام دهید، و در نهایت مخاطبین را نیز دعوت کنید.

منبع: makeuseof

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.