۶ گجت هوشمند آشپزخانه برای پخت و پز خودکار

0 409

برای بسیاری از افراد آشپزخانه محلی طاقت فرسا و آشپزی بسیار سخت است؛ این افراد می‌توانند از گجت های هوشمند آشپزخانه امروزی برای خودکار کردن آشپزی استفاده کنند.

به گزارش ایستاتگ و به نقل از online-tech-tips، یافتن راه‌هایی برای آسان‌تر و سریع‌تر کردن کارهای آشپزی می‌تواند زمان زیادی از شما را آزاد کند.

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید در آشپزخانه خود انجام دهید، روی آوردن به لوازم آشپزخانه هوشمند است.

اینها وسایلی هستند که می‌توانند پخت و پز، آماده کردن قهوه، تمیز کردن و غیره را خودکار کنند.

دستگاه‌ها و لوازم خانگی هوشمند کاملاً مد روز هستند، بنابراین تعداد زیادی از آن‌ها در بازار وجود دارد.

در این مقاله، بهترین لوازم آشپزخانه هوشمند موجود را به شما معرفی خواهیم داد. این گجت‌ها وظایف مختلفی را انجام می‌دهند، بنابراین می‌توانید برای هر قسمت از آشپزخانه خود چیزی پیدا کنید.

6 گجت هوشمند آشپزخانه

AeroGarden

AeroGarden

گیاهان بخش مهمی از هر وعده غذایی هستند و هیچ چیز بهتر از اضافه کردن سبزیجات تازه به غذا امهیت ندارد.

این یک وسیله معمولی آشپزخانه نیست، اما هنگامی که آن را بخرید، متوجه خواهید شد که چقدر در آشپزی شما تاثیر دارد.

با این گجت هوشمند آشپزخانه می‌توانید گیاهان تازه‌ای بکارید و از سبزیحات تازه استفاده کنید.

کنترل روی گلدان به شما می‌گوید که چه زمانی آب یا غذای به گیاهان باید اضافه شود. همچنین به طور خودکار چراغ‌های رشد را روشن یا خاموش می‌کند. شما می‌توانید از AeroGarden برای رشد شش گیاه در یک زمان استفاده کنید و به شما امکان می‌دهد انواع گیاهان را برای آشپزخانه خود پرورش دهید.

 

Revolution Toaster

Revolution Toaster

همه نان تست را دوست دارند. اما، گاهی اوقات درست کردن آن سخت است. با این حال، این  توستر مشکل را حل می‌کند و به شما امکان می‌دهد دقیقاً نان را برشته کنید و بهترین نان تست را برای شما آماده می‌کند.

ویژگی اصلی توستر صفحه نمایش آن است که به شما امکان می‌دهد تنظیمات خود را انتخاب کنید، شمارش معکوس دارد و زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید مانند یک ساعت دیجیتال عمل می‌کند.

گزینه‌های پخت و پز  زیادی وجود دارد، می‌توانید از بین انواع مختلف نان، نان شیرینی، وافل و حتی یک گزینه پانینی انتخاب کنید. سپس می‌توانید سطح برشته شدن را انتخاب کنید، همچنین می‌توانید غذا را یخ زدایی یا گرم کنید. Revolution Toaster با قیمت 399 دلار به فروش می‌رسد.

 

شیر آب بدون لمس Kohler Touchless Faucet

 

یک شیر آب هوشمند بدون لمس می‌تواند کارهای آشپزخانه را آسان‌تر کند. اگر می‌خواهید وقتی دست تان را روی سینک قرار می‌دهید؛  آب باز شود از این شیر استفاده کنید.

این شیر برای زمانی که دست تان پر است و نمی‌توانید شیر آب را باز کنید عالی است.

همچنین. شیرآلات بدون لمس می‌توانند به تمیزی بیشتر کمک کنند و به شما امکان می‌دهند دست‌های خود را بدون نیاز به لمس سطوح کثیف بشویید.

شیر بدون لمس کوهلر یک سنسور در زیر گردن شیر دارد، بنابراین می‌توانید به سادگی دست خود را زیر آن تکان دهید و کلید آن را روشن یا خاموش کنید. قیمت شیر ​​کوهلر 207 دلار است.

 

ترازوی غذایی Etekcity Food Scale

ترازوی غذایی Etekcity Food Scale

وجود ترازوهای غذا در آشپزخانه بسیار مفید است و به شما این امکان را می‌دهد که اندازه‌گیری‌های دقیق انجام دهید.  اما ترازوی Etekcity قابلیت‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در یک طرف ترازو یک صفحه نمایش وجود دارد که می‌توانید اطلاعات تغذیه را در کنار وزن مواد مشاهده کنید. ترازو همراه با اپلیکیشنی است که در آن می‌توانید نوع غذایی را که اندازه گیری می‌کنید را انتخاب کنید تا اطلاعات دقیق تری به دست آورید.

این ترازوی غذایی برای افرادی که مراقب تغذیه خود هستند عالی است؛ تا اطلاعات دقیقی در مورد آنچه می‌خورند به دست آورند، ترازوی غذای هوشمند Etekcity 39.99 دلار است.

 

قهوه ساز Atomi Coffee Maker

قهوه ساز Atomi Coffee Maker

اگر اهل نوشیدن قهوه هستید، یکی از بهترین دستگاه‌ها قهوه ساز خودکار است.

قهوه ساز هوشمند Atomi این کار را برای شما انجام می‌دهد. این قهوه ساز یا از طریق برنامه همراه و یا از طریق دستورات صوتی با Amazon Echo و Alexa یا Google Home کار می‌کند.

پس از آماده شدن قهوه، یک اعلان در گوشی خود دریافت می‌کنید.

برنامه این قهوه ساز برای iOS و Android در دسترس است، بنابراین همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

این برنامه به شما امکان می‌دهد هر روز در زمان مشخصی برای خوردن قهوه برنامه ریزی کنید. البته در صورت تمایل می‌توان از قهوه ساز بدون اپلیکیشن نیز استفاده کرد. همچنین دارای یک فیلتر قهوه قابل استفاده مجدد است که ضایعات را کاهش می‌دهد.

 

فر Brava Oven

فر Brava Oven

در بخش اجاق‌های هوشمند، فر براوا یک انتخاب عالی است. این یک اجاق جمع و جور است که به راحتی روی کانتر قرار می‌گیرد و عملکردهای زیادی دارد، از جمله سرخ کن هوایی، پختن، برشته کردن، کباب کردن، گرم کردن مجدد، پلوپز و غیره.

صفحه نمایش لمسی LED با نور پس زمینه روی اجاق به شما این امکان را می‌دهد دستور العمل ها را مشاهده کنید.

اپلیکشن فر نیز در دسترس است.

فر دارای دو سینی است که می‌توانید غذا را جداگانه بپزید. همچنین شامل پخت 3 منطقه ای است، به این معنی که می‌توانید حداکثر 3 ماده مختلف را انتخاب کرده و آنها را به طور جداگانه در فر بپزید. این فر همه کاره است و یک جز اساسی از آشپزخانه هوشمند است.

 

با این وسایل هوشمند آشپزی را آسان تر کنید

برای بسیاری، آشپزی سخت است و آشپرخانه می‌تواند مکانی دلهره آور باشد.

با استفاده از این وسایل هوشمند، مقداری از استرس ناشی از پختن غذا از بین می‌رود. مهم نیست که چه سطحی از آشپزی را بلد هستید، مطمئناً می‌توانید از وسایل آشپزخانه هوشمند برای ارتقای دستپخت خود استفاده کنید و کل فرآیند را نیز آسان‌تر کنید.

کدام یک از این وسایل آشپزخانه را دوست دارید؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.