۶ افزونه‌ هوش مصنوعی ChatGPT در گوگل کروم

0 1,617

این افزونه‌های شگفت‌انگیز ChatGPT باعث شده تا با استفاده از هوش مصنوعی در مرورگرهای مدرن، فرایند جست و جو آسان‌تر و بهتر شود و کاربردهای آن را افزایش دهد.

به گزارش ایستاتگ و به نقل از makeuseof، چت بات هوش مصنوعی ChatGPT با توانایی خود برای کمک به کاربران در پاسخ دادن به انواع مختلف سوالات، جهان را شگفت زده کرده است.

بعلاوه، ChatGPT کاربردهای زیاد دیگری نیز دارد، از نوشتن ایمیل های حرفهای و رزومه گرفته تا تولید کد یا فرمول های اکسل.

این افزونه‌های مرورگر، توانایی‌های ChatGPT را تقویت می‌کنند تا پاسخ‌ها و درخواست‌های هوش مصنوعی را بهتر ارائه دهند.

توجه داشته باشید برای استفاده از همه این افزونه‌ها شما باید یک حساب کاربری رایگان در پورتال ChatGPT OpenAI داشته باشید.

 

افزونه‌های هوش مصنوعی ChatGPT در گوگل کروم

 

WebChatGPT برای گوگل کروم، فایرفاکس

webchatgpt

WebChatGPT درخواست ChatGPT شما را دریافت کرده و ابتدا یک جستجو را با آن انجام میدهد و سپس به ChatGPT دستور میدهد که از آن نتایج در حین پاسخ دادن به درخواست شما استفاده کند تا داده ها بهروز تر باشد.

با اینکه پاسخ های ChatGPT عالی هستند، اما هنوز محدودند. ChatGPT اینترنت را برای به دست آوردن آخرین اطلاعات در مورد هیچ موضوع یا خبری بررسی نمی‌کند.

هوش مصنوعی روی دادههای قدیمی کار می کند و در اینترنت جستجو نمی‌کند.

WebChatGPT یک راه حل ابتکاری برای این مشکل است و نتایج جستجوی وب جدید و به روز شده را به ChatGPT اضافه می‌کند.

در اینجا روش کار آن آمده است.

  •  هنگامی که افزونه را نصب کردید و ChatGPT را باز کردید، نواری را در زیر کادر محاوره‌ای درخواست‌ها مشاهده خواهید کرد.
  •  دکمه «جستجو در وب» را روشن کنید تا WebChatGPT فعال شود و پارامترها را انتخاب نمایید.
  • حالا می‌توانید از آن بخواهید تا حداکثر 10 نتیجه را جستجو کند، تعیین کنید تا چه اندازه لینک ها را جستجو کند (روز، هفته، ماه، سال) و یک منطقه را مشخص کنید.

 

ChatGPT Prompt Genius برای گوگل کروم، فایرفاکس

مانند روش یادگیری اپراتورهای جستجوی گوگل، باید بدانید که چگونه دستورات مناسب را برای ChatGPT تنظیم کنید و این افزونه می‌تواند در این بخش به شما کمک کند.

ChatGPT Prompt Genius مانند یک تقلب برای اعلانات هوش مصنوعی است. برنامه افزودنی درخواست های تولید شده توسط کاربر را برای توابع و وظایف مختلف از طریق یک انجمن subreddit جمع آوری می‌کند.

با استفاده از افزونه، می‌توانید به سرعت آن‌ها را در ChatGPT اجرا کرده یا آن‌ها را فیلتر کنید تا در میان دسته‌هایی مانند نویسندگی دانشگاهی، کسب‌وکار، یادگیری، سرگرمی و بازی، داستان‌نویسی، نوشتن غیرداستانی، برنامه‌نویسی، شبکه های اجتماعی، سخنرانی‌ها، فیلمنامه‌ها و … مرور کنید.

هرچه بیشتر این دستورات را بیشتر وارد کنید و آنها را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید، بیشتر یاد می‌گیرید که چگونه سؤالات خاصی بنویسید که ChatGPT بتواند آن‌ها را متوجه شود.

 

ChatGPT Writer (Chromium) برای گوگل کروم

هنگامی که شخصی برای چیزی مانند فرصت شغلی، یک ایمیل حرفه‌ای برای شما ارسال می‌کند، پاسخ دادن ایمیل یک یا دو خطی بد است.

ChatGPT Writer پاسخ مورد نظر شما را دریافت کرده و یک پیام ایمیل حرفه‌ای ایجاد می‌کند.

این برنامه افزودنی با همه سرویس‌های ایمیل کار می‌کند، اما برای جیمیل طراحی شده و دکمه‌ای را در کنار گزینه‌ی ارسال در کادر نوشتن پیام ارائه می‌دهد.

وقتی ChatGPT Writer را فعال می‌کنید، ایمیل اصلی را مشاهده می‌کنید و کادری برای وارد کردن آنچه می‌خواهید. شما پاسخ کوتاه تان را وارد می‌کنید و ChatGPT Writer چند ثانیه طول می‌کشد و سپس یک پیام طولانی و حرفه‌ای در کنار آن می‌نویسد.

حالا می‌توانید هر کلمه‌ای را در کادر تغییر داده یا ویرایش کنید یا دوباره انجام دهید. وقتی از نتیجه راضی بودید، آن را در کادر Reply قرار داده و ارسال کنید.

 

YouTube Summary With ChatGPT برای گوگل کروم، و سافاری

YouTube Summary With ChatGPT رونوشت ویدیوی کامل را اضافه می‌کند.

YouTube Summary را با ChatGPT نصب کنید و به ویدیوی مورد نظرتان بروید. در نوار کناری سمت راست، کادری برای “Transcript & Summary” قرار گرفته که با کلیک کردن روی آن یک رونوشت از ویدیوی تولید شده توسط ChatGPT نشان داده می‌شود.

روی هر مهر زمانی کلیک کنید تا ویدیو منتقل شوید.

افزونه همچنین دارای دکمه‌ای برای مشاهده خلاصه ویدیو توسط هوش مصنوعی است.

با کلیک روی آن به ChatGPT می‌روید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که از ChatGPT بخواهید متن را خلاصه کرده و اطلاعات دقیق را نشان دهد.

علاوه بر این می‌توانید برای جزئیات بیشتر در مورد بخش‌های ویدیو، بدون نیاز به تماشای کامل آن، درخواست‌های بیشتری اضافه کنید.

 

Talk-to-ChatGPT برای گوگل کروم

ChatGPT یک برنامه هوش مصنوعی متنی است که در آن درخواست ها و پاسخ ها نوشته می‌شود. اما گوگل کروم دستورات صوتی عالی و ویژگی های تبدیل متن به گفتار دارد. Talk-to-ChatGPT این شکاف پر می‌شود تا به شما امکان دهد با صحبت کردن با رایانه و خواندن پاسخ‌های ChatGPT با صدای بلند با هوش مصنوعی، درخواست‌هایی را داشته باشید.

پس از نصب برنامه، زبانه ChatGPT را بازخوانی کنید و برای دسترسی، Start را در برنامه افزودنی انتخاب کنید.

یک پانل در سمت راست بالای صفحه نمایش باز می‌شود که فعال است و از آن می توانید برای ضبط، پخش صدای پاسخ ها یا مکث استفاده کنید.

Talk-to-ChatGPT یک برنامه افزودنی منبع باز است که به شما امکان می‌دهد تا تنظیمات را سفارشی کنید. شما می‌توانید از میان صداهای هوش مصنوعی متنوع، زیر و بم صدا و سرعت خواندن متن انتخاب نمایید. همچنین از میانبرهای صوتی “Stop” و “Pause” برای کنترل پخش پشتیبانی می‌کند.

 

ChatGPT for Search Engines برای گوگل کروم، فایرفاکس و مایکروسافت اج

ChatGPT for Search Engines یکی از بهترین برنامه های جستجوی جدید است که پاسخ های ChatGPT را در کنار نتایج جستجوی معمولی در گوگل یا DuckDuckGo ارائه می‌دهد.

همچنین با بینگ سازگار است، اما با توجه به اینکه مایکروسافت به طور رسمی این دو را ادغام کرده، دیگر به آن نیاز ندارید.

پاسخ‌های هوش مصنوعی را در نوار کناری سمت راست در کنار نتایج جستجوی معمولی مشاهده خواهد شد.

با کلیک بر روی نماد برنامه افزودنی میانبری برای اجرای جست و جو ChatGPT از طریق یک پانل کشویی باز می‌شود.

 

ChatGPT عالی است، اما منطقی باشید…

با استفاده از این برنامه‌های افزودنی ممکن است فکر کنید زمان آن رسیده که بیشتر کارهای خود را به ChatGPT بسپارید. اما صبر کنید.

بله، قابلیت‌های هوش مصنوعی در مقایسه با قبل شگفت‌انگیز است، اما ChatGPT هنوز برای پرایم‌تایم آماده نیست.

هنوز راه طولانی در پیش دارد و تا حد زیادی به دستورات صحیح کاربر بستگی دارد.

داده‌هایی که پاسخ‌های خود را بر اساس آن‌ها دریافت می‌کند نیز می‌تواند در موارد خاص اشتباه کنند. در حال حاضر می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید، اما به طور کامل به آن اعتماد نکنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.