برنامه ریکاوری عکس برای آیفون

0 5,444

برنامه ریکاوری آیفون برنامه‌ای است که به شما این امکان را می‌دهد اطلاعات از دست رفته‌ی آیفون از جمله عکس‌هایی را که به دلیل خطای انسانی و یا ویروس حذف کرده‌اید؛ را برگردانید.

به گزارش ایستاتگ، در این لیست برترین برنامه‌های ریکاوری اطلاعات و عکس برای آیفون انتخاب شده است. این لیست شامل نرم افزارهای متن باز (رایگان) و تجاری (همراه با پرداخت هزینه) هستند.

بهترین برنامه های ریکاوری عکس برای آیفون

Dr.Fone

Dr.Fone یک اپلیکیشن کامل ریکاوری برای دستگاه‌های تلفن همراه iOS و Android است.

امکانات:
  • داده‌های برنامه اجتماعی مانند واتساپ را انتقال، پشتیبان‌گیری و بازیابی می‌کند.
  • انتقال داده‌ها بین دستگاه‌هایی با سیستم عامل‌های مختلف، یعنی iOS به اندروید
  • پشتیبان گیری از iPhone/iPad/iPod touch به صورت خودکار و بی سیم
  • بازیابی اطلاعات حذف شده یا از دست رفته آیفون بدون بازنویسی داده‌های موجود، از جمله iMessage، SMS، مخاطبین، و یادداشت‌ها.

Stellar

Stellar یک برنامه ریکاوری آیفون است که به شما کمک می‌کند اطلاعات حذف شده یا از دست رفته را از آیفون، SSD ها، هارد دیسک‌ها و درایوهای USB بازیابی کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد ایمیل، صدا، عکس، فیلم و غیره را بازیابی کنید.

امکانات:
  • Stellar اطلاعات و عکس‌های آیفون را ریکاوری می‌کند، دقیقاً تا ۱ گیگابایت داده از دست رفته یا حذف شده به صورت رایگان.
  • بازیابی فرمت‌های فایل به صورت نامحدود در دستگاه‌های ویندوز و آیفون
  • داده‌ها را می‌توان به راحتی از سیستم ویندوز از کار افتاده بازیابی کرد.
  • داده‌های حذف شده را می‌توان از یک درایو رمزگذاری شده بازیابی کرد.

Leawo iOS

Leawo iOS Data Recovery ابزاری است که به شما امکان می‌دهد اطلاعات از دست رفته را از iPod touch، iPhone و iPad بازیابی کنید.

امکانات:
  • ریکاوری فایل‌ها از iTunes برای دستگاه‌های iOS خراب یا گم شده
  • این برنامه بازیابی اطلاعات iPad بیش از ۱۲ نوع داده از جمله مخاطبین، فیلم‌ها، پیامک‌ها و موارد دیگر را بازیابی می‌کند.
  • به دلایل مختلف داده‌های حذف شده، فرمت شده و آسیب دیده را باز می گرداند.
  • این یکی از بهترین برنامه‌های ریکاوری آیفون است که پیش نمایش، جستجو و فیلتر همه کاره فایل را ارائه می‌دهد.

iMyFone D-Back

iMyFone D-Back یکی از بهترین برنامه ریکاوری آیفون است که می‌تواند داده‌های حذف شده در iPod touch، iPad و دستگاه‌های دیگر را نجات دهد. این اپ اجازه می‌دهد تا پیام‌های WhatsApp، Viber، WeChat و محتوای رسانه‌ای مانند عکس‌ها، فیلم‌ها، مخاطبین، پیام‌ها، یادداشت‌ها و غیره را بازیابی کنید.

امکانات:
  • می‌توانید داده‌های حذف شده خود را به طور تصادفی ریکاوری کنید.
  • این نرم افزار ریکاوری سیستم iOS به شما امکان می‌دهد قبل از بازیابی پیش نمایش را مشاهده کنید.
  • به شما کمک می‌کند تا داده‌های خود را ایمن نگه دارید.
  • این نرم افزار رایگان ریکاوری آیفون از پشتیبان گیری iCloud پشتیبانی می‌کند.

Tenorshare UltData

Tenorshare UltData یک ابزار ریکاوری اطلاعات آیفون است که می‌تواند به شما کمک کند مستقیماً داده‌ها را از دستگاه‌های iOS بازیابی کنید و پشتیبان iTunes را استخراج کنید یا داده‌هایی را که با iCloud همگام شده‌اند بازیابی کنید.

امکانات:
  • داده‌های حذف شده را مستقیماً از دستگاه‌های iOS، پشتیبان گیری iTunes و iCloud ریکاوری می‌کند.
  • پشتیبانی از بیش از ۳۵ نوع فایل (اس ام اس، مخاطبین، عکس‌ها و غیره)
  • پشتیبانی از WhatsApp، LINE، Kik، Viber، پشتیبان‌گیری و بازیابی وی چت (فقط مک)
  • سازگار با آخرین iOS/iPadOS 14.6 و iPhone 12 mini/iPhone 12/12 Pro (Max)

AnyMP4 iPhone Data Recovery

AnyMP4 بهترین نرم افزار ریکاوری اطلاعات iOS را برای iPhone/iPad/iPod برای بازیابی عکس‌های گم شده و حذف شده، پیام‌های متنی، مخاطبین، یادداشت‌ها، داده‌های برنامه و … از دستگاه iOS، iTunes، و پشتیبان iCloud ارائه می‌دهد.

Joyoshare

Joyoshare یک نرم افزار ریکاوری اطلاعات برای آیفون است. این اپ به شما کمک می‌کند تا به سرعت مخاطبین، فیلم‌ها، عکس‌ها از دست رفته خود را بازیابی کنید.

TunesKit iPhone Data Recovery

TunesKit iPhone Data Recovery ابزاری است که می‌تواند طیف وسیعی از فایل‌های از دست رفته را ریکاوری کند. دارای یک عملکرد پیش نمایش است که به شما امکان می‌دهد فایل‌هایی را قصد ریکاوری آن را دارید؛ انتخاب کنید. این نرم افزار اطلاعات از دست رفته آیفون را بازیابی می‌کند.

Apower Rescue

ApowerRescue نرم افزار ریکاوری آیفون است که به شما امکان می‌دهد پیام‌های از دست رفته، تقویم، یادداشت‌ها و موارد دیگر را ریکاوری کنید. از این ابزار می‌توان برای ریکاوری فایل‌های گم شده از iCloud/iTunes استفاده کرد.

EaseUS MobiSaver

EaseUS Data Recovery Wizard ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا داده‌های فرمت شده، حذف شده یا از دست رفته را ریکاوری کنید.

iMobie PhoneRescue

iMobie PhoneRescue یکی از بهترین نرم افزارهای ریکاوری آیفون است که به شما کمک می‌کند اطلاعات ضروری خود را به راحتی بازیابی کنید. این اپ دسترسی کامل به تمام فایل‌ها و داده‌های ذخیره شده در پشتیبان‌گیری iCloud را فراهم می‌کند.

iBeesoft

iBeesoft یکی از بهترین نرم افزارهای ریکاوری عکس و اطلاعات آیفون است که به شما امکان می‌دهد اطلاعات از دست رفته را از iTunes و iCloud ریکاوری کنید.

Bitwar Data Recovery

Bitwar Data Recovery ابزاری است که به شما امکان می‌دهد پیش نمایش فایل‌های از دست رفته را اسکن کنید و قابلیت ریکاوری مخاطبین، پیام‌ها، فیلم‌ها، یادداشت‌ها و موارد دیگر را دارد.

Aiseesoft Fonelab iPhone Data Recovery

Aiseesoft Fonelab iPhone Data Recovery ابزاری است که به شما کمک می‌کند اطلاعات از دست رفته خود را با سرعت بالا ریکاوری کنید.

iOS Toolkit

iOS Toolkit یک برنامه ریکاوری آیفون است که به شما امکان می‌دهد اطلاعات را از iPad و iPhone بازیابی کنید.

iPhone Backup Extractor

iPhone Backup Extractor نرم افزاری است که به شما امکان می‌دهد عکس ها، فیلم ها، تاریخچه تماس ها، یادداشت ها، مخاطبین و موارد دیگر دست رفته خود را ریکاوری کنید. این اپ به شما امکان می دهد داده های خود را به CSV، PDF، Gmail، Excel، Outlook و … صادر کنید.

FoneLab iPhone Data Recovery

FoneLab iPhone Data Recovery ابزاری برای ریکاوری اطلاعات حذف شده یا گم شده از آیفون است. علاوه بر این می تواند واتس اپ را بازیابی کند.

Primo iPhone Data Recovery

Primo iPhone Data Recovery نرم افزاری است که داده های از دست رفته iOS شما را به راحتی ریکاوری می کند. این ابزار به شما اجازه می دهد تا بیش از ۲۵ نوع محتوا را بازیابی کنید و از دستگاه هایی مانند iPhone، iTouch و iPad پشتیبانی می کند.

RecoveryAndroid

Recovery Android یکی از بهترین نرم افزارهای بازیابی آیفون است که به شما کمک می‌کند اطلاعات از دست رفته را از آخرین دستگاه های iOS ریکاوری کنید.

Syncios iOS Data Recovery

Syncios iOS Data Recovery نرم افزاری است که به شما کمک می‌کند عکس، فیلم، مخاطبین، پیام های گم شده خود را به راحتی ریکاوری کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد داده‌های برنامه هایی مانند Viber و WhatsApp را بازیابی کنید.

Fonepaw

Fonepaw یکی از بهترین نرم افزارهای ریکاوری آیفون و راه حلی برای بازگرداندن اطلاعات از دست رفته است.

Brorsoft iRefone

Brorsoft iRefone یکی از بهترین نرم افزارهای ریکاوری آیفون است که به شما امکان می‌دهد اطلاعات از دست رفته خود را برگردانید. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا داده ها را به راحتی مرور و انتخاب کنید.

منبع: guru99

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.