با این ۱۰ روش هر ویدئو را در اینترنت دانلود کنید

0 4,903

دانلود ویدیوها از اینترنت بسیار آسان است؛ در اینجا روش‌های رایگان دانلود هر ویدئو در اینترنت را به شما آموزش می‌دهیم؛ با ما همراه باشید.

به گزارش ایستاتگ و به نقل از makeuseof، آیا می‌خواهید فیلمی را از اینترنت دانلود کنید؟ اگر ویدئویی را که دوست دارید در فیس بوک، یوتیوب یا سایر سایت‌های ویدوویی است، ممکن است بخواهید یک کپی از آن را برای همیشه نگه دارید.

خوشبختانه دانلود ویدئوها از اینترنت بسیار آسان است و ما بهترین روش‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.

 

وب سایت y2mate

Y2Mate یکی از بهترین دانلود کننده‌های ویدئو یوتیوب است. فقط URL ویدیوی یوتیوبی را که می‌خواهید دانلود کنید کپی کنید، آن را در URL Y2Mate قرار دهید و اینتر را فشار دهید. در صفحه بعد روی دکمه سبز رنگ Download Video کلیک کنید.

حالا، از بین پنج وضوح (144p، 240p، 360p، 480p، 720p، و 1080p) با فرمت MP4 یا WebM انتخاب کنید.

اندازه تخمینی فایل نشان داده می‌شود. برای شروع دانلود ویدئو و برای مشاهده آفلاین، روی دکمه دانلود در کنار وضوح مورد نظر خود کلیک کنید.

 

SSSTik

SSSTik یک دانلودر محبوب تیک تاک است. این ابزار به شما امکان می‌دهد ویدیوهای تیک تاک را بدون واترمارک دانلود کنید.

مشابه با Y2Mate، مراحل دانلود یکسان است. فقط URL ویدئوی تیک تاک را کپی کنید، آن را در فیلد URL SSSTik قرار دهید و روی دانلود کلیک کنید. سپس روی دکمه بدون واترمارک کلیک کنید تا ویدئو دانلود شود.

 

Download Twitter Videos

توییتر به اندازه تیک تاک یا فیسبوک پست ویدیویی ندارد، اما اگر ویدیویی در توئیتر است که می‌خواهید دانلود کنید، Download Twitter Videos این کار را انجام می‌دهد.

URL توییت مورد نظر خود را کپی کنید، سپس آن را در دانلودر قرار دهید. شما می‌توانید انتخاب کنید که به صورت MP4 یا MP4 HD ذخیره شود.

 

iGram

اینستاگرام در ابتدا شهرت خود را به عنوان یک سرویس اشتراک‌گذاری عکس به دست آورد، اما از آن زمان به‌عنوان یک پلت‌فرم ویدیویی نیز است. iGram به شما کمک می‌کند ریلز و ویدیوهای اینستاگرام را به صورت فایل MP4 دانلود کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از iGram برای دانلود عکس‌های اینستاگرام نیز استفاده کنید. شما می‌توانید سه رزولوشن انتخاب کنید، اما هر عکسی که دانلود کردید تنها به صورت JPEG در دسترس خواهد بود.

 

FDown

FDown ابزاری برای دانلود ویدیوها یا ریلز فیسبوک است. فقط آدرس فیس بوک را کپی کرده و در FDown قرار دهید تا آن را دانلود کنید. می‌توانید ویدیوی فیسبوک را با کیفیت معمولی یا HD دانلود کنید.

FDown همچنین یک افزونه کروم به نام Video Downloader Plus دارد.

با افزونه، دیگر نیازی به ترک صفحه اصلی شبکه اجتماعی نیست. با این حال، برنامه افزودنی تنها به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها را با کیفیت HD بارگیری کنید؛ در نهایت فایل بزرگ‌تر می شود.

 

Pokopin

وب سایت پوکوپینPokopin یک دانلودکننده ویدیوی پینترست است. اگر در حال مرور در پینترست هستید و با یک فیلم آموزشی مواجه شدید، لازم نیست منبع اصلی YouTube یا TikTok آن را پیدا کنید. با Pokopin می‌توانید ویدئو را مستقیم از Pinterest دانلود کنید.

در Pinterest، روی پین ویدئو ضربه بزنید تا در یک صفحه وب جدید باز شود. سپس، URL آن را کپی کرده و آن را در فیلد URL Pokopin قرار دهید. روی دکمه قرمز دانلود کلیک نمایید. Pokopin یک لینک برای دانلود ویدیوی در فرمت MP4 ایجاد می کند.

 

Freemake Video Downloader

Freemake Video Downloader یک برنامه دسکتاپ است که به شما امکان می‌دهد ویدیوها را از بیش از 10000 سایت دانلود کنید.

این لیست شامل YouTube، Facebook، Vimeo، Dailymotion و … است. این برنامه برای ویندوز و مک در دسترس است.

می‌توانید از Freemake برای ذخیره فیلم ، لیست پخش و کانال در فرمت‌هایی مانند MP4، MP3، AVI، WMV، MPEG، 3GP و FLV استفاده کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که Freemake را باز کنید، URL ویدیو را از مرورگر کپی کنید، آن را در برنامه قرار دهید و قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به طور کلی، Freemake یک برنامه همه کاره است. با این حال، توجه داشته باشید که از دانلود ویدیوها از YouTube Music یا هر ویدیوی با حق چاپ پشتیبانی نمی‌کند.

 

ClipConverter

در این روش، می‌توانید به مرورگر وب مراجعه کرده و ClipConverter را امتحان کنید.

با ClipConverter، می‌توانید هر ویدئویی را از سایت‌هایی مانند YouTube و Vimeo دانلود کنید. سایر پلتفرم‌های پشتیبانی شده عبارتند از Reddit، Tumblr، MySpace و Twitch است.

می‌توانید ویدیوی خود را با فرمت‌های MP4، 3GP، AVI، MOV و MKV دانلود کنید.

علاوه بر این می‌توانید ویدئو را با فرمت MP3، M4A یا AAC دانلود کنید.

 

OnlineVideoConverter

OnlineVideoConverter یک دانلود کننده ویدیو است که ارزش امتحان کردن دارد. علاوه بر پلتفرم‌های رایج YouTube، Vimeo، Facebook و Instagram، OnlineVideoConverter به شما امکان می‌دهد ویدیوها را از سایت‌هایی مانند TED، 9GAG و Veojam دانلود کنید.

پس از پیست کردن URL ، فرمت آن را به MP4 تغییر دهید و کیفیت ویدئو را انتخاب کنید. برای ایجاد لینک دانلود ویدئو، روی Start  کلیک کنید.

 

VLC Media Player

VLC Media Player یکی از بهترین پخش کننده‌های رسانه است.

اگر قبلاً این برنامه دسکتاپ را دارید، می‌توانید بلافاصله ویدیوهای آنلاین را به صورت رایگان دانلود نمایید.

در اولین قدم URL وب ویدیو را کپی کنید. بعد، در VLC، به Media > Open Network Stream بروید.

URL را در قسمت خالی زیر URL شبکه وارد کرده و روی Play کلیک کنید.

ویدیوی شما باید در VLC پخش شود. سپس به Tools > Media Information بروید.

در قسمت Location  همهٔ محتوا را کپی کنید، آن را در یک صفحه وب جدید پیست کنید و ویدئو را در مرورگر خود مشاهده کنید.  روی نماد بیضی کلیک کرده و دانلود را انتخاب کنید تا ویدیو به صورت MP4 دانلود شود.

متأسفانه VLC نمی‌تواند ویدیوهای YouTube را دانلود کند.

 

هشدار دانلود فیلم از اینترنت

البته به یاد داشته باشید که تمام روش‌های ذکر شده در این مقاله برای دانلود ویدیوهای آنلاین رایگان برای استفاده شخصی هستند. بهتر است از آن‌ها برای ذخیره و انتشار به صورت غیر قانونی استفاده نشود.

دانلود فیلم‌ها نیز خلاف شرایط خدمات برخی سایت‌ها است. حساب تان ممکن است به حالت تعلیق درآمده یا برای همیشه مسدود شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.